2020-04-10, 12:22
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Någon skrev i tråden att Kongos tvillingbror är dömd då han hade misshandlat någon kvinna. Jag antar att det sitter i generna och att det är anledningen till att han klickade med den obehagliga mesiga snickaren som antagligen är likadan.

Undrar om hans tvilling också har gynecomastia. Många med gynecomastia är ganska okontrollerade, om ni förstår vad jag menar
Medlem
riskns avatar
Håll käften, Alex. Idag var det inte något diplomatiskt familjemöte. Så jämför inte. Det är du som skrikit hela morgonen och gjort bort dig.
Medlem
Citat:
Någon skrev i tråden att Kongos tvillingbror är dömd då han hade misshandlat någon kvinna. Jag antar att det sitter i generna och att det är anledningen till att han klickade med den obehagliga mesiga snickaren som antagligen är likadan.

Såklart som du märker så ger sig snickaren också bara på kvinnor.
Han förnedrar F, och hatar J.
Men han vill ej missa chansen att sätta på Armstrong i tv.
Men ja A ser väll sin bror i M, kan du ha en poäng i.
2020-04-10, 12:23
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Håll käften, Alex. Idag var det inte något diplomatiskt familjemöte. Så jämför inte. Det är du som skrikit hela morgonen och gjort bort dig.

Just det. Vad hände med borgmästaren och alla regler? Tyvärr för Alex så lär hans siffror sjunka ännu mer nu.
2020-04-10, 12:24
Medlem
riskns avatar
''Jag var inte hög i tonen'' ''Bara ställde frågor'' Alex
Medlem
kendallos avatar
Någon som vet vad det är för märke på samis kläder, var de kommer från? Alltså hans flera matchande set?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Sån jäkla tur att vi är så smarta då..eller hur smart man nu är som kollar detta och stör sig
Har nog tappat en del hjärnceller av detta skitprogrammet

Nu är Alex på gång igen ”Jag backar dig” gulligt är det därför du har röstat på Julia i nomineringen?
2020-04-10, 12:25
Medlem
Eagle35s avatar
Jag tror Alex är arg för det med Anty faktiskt han fick bekräftad igår att hon inte har känslor för Mergim, han ville hitta på nåt annat att konfrontera honom med för att han har för mycket stolthet att ta upp det om Anty med honom, så han ville att Mergim ska få skit för det så han hitta på något annat för att få gruppen emot honom. Som sagt allt handlar om Anty det är de som ligger bakom hans utbrott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Förresten tycker jag att Alex är väldigt oklar. Vad exakt är det Mergim har sagt bakom hans rygg som inte är sant? Någon som har klarhet i det?

tror inte han själv vet innerst inne vad det gäller.
Medlem
riskns avatar
Julia sa till Alex då hon blev känslosam då det påminde om hennes barndom
2020-04-10, 12:26
Medlem
Legoschnass avatar
Hoppas verkligen någon klipper ur och gör en video av när Alex frågade Mergim "varför kryssade du inte Sami?" och Mergim svarar "för att jag kommit närmre honom än dig".

Hela Alex konfrontation är baserat på en LÖGN av han själv. Någon måste göra en video och sprida denna, för det här kan klippas åt Alex fördel i avsnittet annars.
2020-04-10, 12:26
Bannlyst
Undrar hur många procent av dom som röstar som även kollar liven?
Borde va ganska många eftersom man röstar i cmore appen!
Jag vet man kan rösta även i TV4 appen, men det ger oss med cmore bara ytterligare en röst så det borde jämna ut sig lite!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in