2020-04-10, 01:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och eftersom jag är den som arbetar dagligen i skolan, så är bedömningen den att min bild är betydligt mer trovärdig.

Hur kan du arbeta dagligen i skolan och samtidigt sitta här under dygnets alla vakna timmar? Säg som det är, du är en av alla sinnessvaga kvinnor som jag försörjer med mina skattepengar.
Citera
2020-04-10, 01:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är inte bara män som betalar skatt i detta land. Kvinnor jobbar och betalar skatt, om du nu inte visste det.

Män betalar mer skatt in i välfärdssystemet, kvinnor betalar in mindre. Män tar ut mindre än kvinnor. Det är ju poängen här.
Citera
2020-04-10, 01:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hur kan du arbeta dagligen i skolan och samtidigt sitta här under dygnets alla vakna timmar? Säg som det är, du är en av alla sinnessvaga kvinnor som jag försörjer med mina skattepengar.

Jag vet inte var du fått informationen om att jag sitter här dygnets alla timmar. Tycker att jag varit ganska oaktiv på sistone faktiskt. Därtill har vi påsklov din lilla pajas 🤭

Jag får påminna om att du själv är avlönad av skattepengar.
Citera
2020-04-10, 01:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Män betalar mer skatt in i välfärdssystemet, kvinnor betalar in mindre. Män tar ut mindre än kvinnor. Det är ju poängen här.

Det spelar ingen som helst roll i realiteten. Män lever inte med män, tvärtom så brukar män leva med kvinnor och således har de sin lojalitet där. Jag vet inte varför du fortsätter envisas med detta män mot en kvinnor tramset. Det fungerar inte så.
Individer sätter in och tar ut olika mycket pengar. En arbetslös man tar ut lika mycket som en arbetslös kvinna. Och de pengarna som mannen tar ut kan lika väl vara inbetalda av en välavlönad kvinna.
Nåt genomsnitt per man och kvinna i detta läget är fullständigt irrelevant, vilket du hade förstått om du haft någon som helst känsla för grunderna i matematik.
Citera
2020-04-10, 01:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag vet inte var du fått informationen om att jag sitter här dygnets alla timmar. Tycker att jag varit ganska oaktiv på sistone faktiskt. Därtill har vi påsklov din lilla pajas 🤭

Jag får påminna om att du själv är avlönad av skattepengar.

Det är ju bara att granska tiden för din posthistorik. Den är inte förenlig med ett liv som lärare. Själv har jag oregelbundna arbetstider, och arbetar ofta som bakjour. Detta ger mig en stor frihet. Jag är fortfarande avlönad av ett privat företag, även om regionerna väljer att köpa våra tjänster. Du är med största sannolikhet en ynklig bidragstagare. Sluta att stjäla mina skattepengar!
Citera
2020-04-10, 01:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det spelar ingen som helst roll i realiteten. Män lever inte med män, tvärtom så brukar män leva med kvinnor och således har de sin lojalitet där. Jag vet inte varför du fortsätter envisas med detta män mot en kvinnor tramset. Det fungerar inte så.
Individer sätter in och tar ut olika mycket pengar. En arbetslös man tar ut lika mycket som en arbetslös kvinna. Och de pengarna som mannen tar ut kan lika väl vara inbetalda av en välavlönad kvinna.
Nåt genomsnitt per man och kvinna i detta läget är fullständigt irrelevant, vilket du hade förstått om du haft någon som helst känsla för grunderna i matematik.

Feminismen sätter män mot kvinnor och därför är jämförelsen höggradigt relevant. Tar du ut en slumpmässig man ur den svenska populationen så har han givit, eller kommer att ge, en genomsnittlig svensk kvinna ett tillskott av 4 Mkr under en livstid. Det finns inget tolkningsutrymme. Det är så det ser ut.
Citera
2020-04-10, 01:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är ju bara att granska tiden för din posthistorik. Den är inte förenlig med ett liv som lärare. Själv har jag oregelbundna arbetstider, och arbetar ofta som bakjour. Detta ger mig en stor frihet. Jag är fortfarande avlönad av ett privat företag, även om regionerna väljer att köpa våra tjänster. Du är med största sannolikhet en ynklig bidragstagare. Sluta att stjäla mina skattepengar!

Jag föreslår att du släpper dina felaktiga spekulationer om andra användares tid på sin arbetsplats. Varför håller du ens på och diskuterar det förressten? Du vill kanske försöka få mig att ta illa upp eller så? Sorry dude, går inte. Det är mest patetiskt.

Det spelar ingen roll att du är anställd av ett privat företag, det är fortfarande skattepengar som betalar din lön. Tänk att du inte begriper en så pass grundläggande sak.
Citera
2020-04-10, 01:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag föreslår att du släpper dina felaktiga spekulationer om andra användares tid på sin arbetsplats. Varför håller du ens på och diskuterar det förressten? Du vill kanske försöka få mig att ta illa upp eller så? Sorry dude, går inte. Det är mest patetiskt.

Haha! Vilken kvinnlig loser du är! Hackar på oss produktiva och välutbildade medborgare med betydande inkomster, och som försörjer dig.

Välkommen med mer åsikter om varför högproduktiva individer som jag ska hålla lågproduktiva kvinnor som dig själv under armarna. Vilken moralisk plikt har jag att försörja dig?
Citera
2020-04-10, 01:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Feminismen sätter män mot kvinnor och därför är jämförelsen höggradigt relevant. Tar du ut en slumpmässig man ur den svenska populationen så har han givit, eller kommer att ge, en genomsnittlig svensk kvinna ett tillskott av 4 Mkr under en livstid. Det finns inget tolkningsutrymme. Det är så det ser ut.

Nej det enda jag ser här är att du är jävligt korkad. Du kan omöjligen ha genomgått en läkarutbildning med den mentala kapacitet man besitter om man resonerar som du gör här.
Citera
2020-04-10, 01:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Haha! Vilken kvinnlig loser du är! Hackar på oss produktiva och välutbildade medborgare med betydande inkomster, och som försörjer dig.

Välkommen med mer åsikter om varför högproduktiva individer som jag ska hålla lågproduktiva kvinnor som dig själv under armarna. Vilken moralisk plikt har jag att försörja dig?

Du försörjer inte mig mer än vad jag försörjer dig. Du är avlönad av skattepengar.
Citera
2020-04-10, 02:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du försörjer inte mig mer än vad jag försörjer dig. Du är avlönad av skattepengar.

Du har fel, och det vet du innerst inne. Topic bevisar att män betalar 4 Mkr till kvinnor under en livstid. Svenska män bör vara uppmärksamma på detta. De har en rätt att bli upplysta. Tycker de att det är okay så kan cuckarna ta det och gå under. Jag tar det inte.
Citera
2020-04-10, 02:47
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Detta har vi diskuterat flera gånger och vi kommer inte fram till någonting förutom att vi har olika bild av detta.
Och eftersom jag är den som arbetar dagligen i skolan, så är bedömningen den att min bild är betydligt mer trovärdig.
Eftersom du inte har ett enda motargument eller kan stödja din egen hållning är det minst sagt magstarkt att utropa sig till segrare.
Bara en riktig tokfia och narcissist skulle få för sig något så korkat.

Börja med vad i våra bilder som är olika och vad du kommit fram till.
Jag har en tydlig bild. Du babblar bara utan något som helst innehåll.

Om skolan vore hälften så seriös som man borde kunna önska sig hade vi haft lika många män som jobbade där som i andra länder där läraryrket har en viss status.
Med bara kvinnor där blir det mest trams.

Det betyder att skattemedel även transfereras till kvinnor via skolan, som pissar iväg resurserna de får på flum och postmodernism i stället för att lära ungarna läsa och skriva.
Senast redigerad av GaylordYanker 2020-04-10 kl. 02:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in