Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyryder
Jag ser faktiskt inte någon stor skillnad på sätten de snackar skit på? Måste dock poängtera att jag inte började titta på liven fören tredje veckan tror jag, så kan absolut ha missat mycket från de veckorna.
Jag tyckte det var vidrigt när Amilia och Victoria snackade skit om Frida, riktigt fult, men inte fulare än sättet Julia pratar om Frida nu.. Skillnaden är också att Julia ändå varit hennes vän i huset..
Jag känner inget hat mot Amilia, har aldrig gjort, bara stört mig på henne mer eller mindre för varje vecka som går. För ett par veckor sedan fick jag typ damp så fort hon öppnade munnen haha, men denna vecka stör jag mig mycket mer på tex Jassa.
Ja du missade ganska mycket isåfall.
Ja, hata e starkt men ärligt talat så har Amalia förstört hela min BigBrother ”upplevelse”.
Inte bara med sitt vidriga mobbar-beteende och skitsnack men även med hela hennes existens där inne och det kan nog många med mig intyga.
Att dra en lista på allt Hon gjort skulle ta hela Flashbacks lagringsutrymme o servrar skulle krascha.
Det är bara o se till gamla klipp eller skumma igenom bakåt i tråden.
Det är inte bara här hon är illa omtyckt, även i olika grupper, sociala medier och diverse forums uttrycker folk ilska gentemot henne.
Vi alla kan inte ha fel om hur illa denna människa betett sig.
Summan av kardemumman:
Jullan är en ängel i jämförelse med blåvalen