2020-04-10, 01:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Alla trodde att Frida spionerade på dem men hon att gett dem ett fint brev? Herregud.

Har jag rätt?
Hon har skrivit en ursäkt till Sami och Jullan!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Men tror du på fullaste allvar att Alex slår ut Amolia?!
VART SKrev jag ATT HAN SKULLE DET?

JAG SKRIVER JU, Jasmine och Julia är dom som skulle köra ut det gänget? Inte fucking Alex. Därav ut med Alex nu när han ändå inte kommer få röster. Han kommer ändå inte hota i spelet för rosa. Han har redan klantat till sig i spelet därav hans sits nu
Medlem
__Alez__s avatar
En stor anledning till att de skrotade nomineringar denna säsong var för att minska psykisk ohälsa.

Nu när det är nomineringar så mår flera piss därinne.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon har skrivit en ursäkt till Sami och Jullan!

Varför då??
2020-04-10, 01:10
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Varför då??
De vet inte. Troligen för hon känner att hon har svikit dom.
2020-04-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
En stor anledning till att de skrotade nomineringar denna säsong var för att minska psykisk ohälsa.

Nu när det är nomineringar så mår flera piss därinne.

Fyfan vad töntigt. Men det är ju Sverige... Om dom tar bort en del av hela Big Brother så behöver det inte gå några säsonger mer av BB i Sverige. Är du psykiskt sjuk så får du väll förfan söka upp en psykolok och absolut inte söka till en dokusåpa?
2020-04-10, 01:13
Medlem
Citat:
Fruktansvärt dåliga människokännare. Frida förtjänar fan en oscar om man ska tro på alla deras konspirationsteorier om henne.
Helt galet! Min bild av Frida är att hon är snäll och inte vill ha pakter. Tvivlar på att hon skulle stå utanför och tjuvlyssna. De verkar helt tappat det därinne. Det var dessutom ingen annans fel än deras eget att de är nominerade då de nominerade varandra. Jag vet knappt vad jag ska tycka länge.
2020-04-10, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag ser faktiskt inte någon stor skillnad på sätten de snackar skit på? Måste dock poängtera att jag inte började titta på liven fören tredje veckan tror jag, så kan absolut ha missat mycket från de veckorna.
Jag tyckte det var vidrigt när Amilia och Victoria snackade skit om Frida, riktigt fult, men inte fulare än sättet Julia pratar om Frida nu.. Skillnaden är också att Julia ändå varit hennes vän i huset..

Jag känner inget hat mot Amilia, har aldrig gjort, bara stört mig på henne mer eller mindre för varje vecka som går. För ett par veckor sedan fick jag typ damp så fort hon öppnade munnen haha, men denna vecka stör jag mig mycket mer på tex Jassa.

Ja du missade ganska mycket isåfall.
Ja, hata e starkt men ärligt talat så har Amalia förstört hela min BigBrother ”upplevelse”.

Inte bara med sitt vidriga mobbar-beteende och skitsnack men även med hela hennes existens där inne och det kan nog många med mig intyga.
Att dra en lista på allt Hon gjort skulle ta hela Flashbacks lagringsutrymme o servrar skulle krascha.

Det är bara o se till gamla klipp eller skumma igenom bakåt i tråden.

Det är inte bara här hon är illa omtyckt, även i olika grupper, sociala medier och diverse forums uttrycker folk ilska gentemot henne.
Vi alla kan inte ha fel om hur illa denna människa betett sig.
Summan av kardemumman: Jullan är en ängel i jämförelse med blåvalen
Senast redigerad av rudboi 2020-04-10 kl. 01:19.
2020-04-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt galet! Min bild av Frida är att hon är snäll och inte vill ha pakter. Tvivlar på att hon skulle stå utanför och tjuvlyssna. De verkar helt tappat det därinne. Det var dessutom ingen annans fel än deras eget att de är nominerade då de nominerade varandra. Jag vet knappt vad jag ska tycka länge.

Den enda som tappat det just nu är Jullan (glöm inte bort, avgudar Jullis).

Hoppas hon inte lyckas hjärntvätta dom andra till att ha ut Fridis.
Någon jävla måtta får det väl ändå va!?
Sätt Rimmet, Lenny och Amolia mot varann nästa gång. Era förbannade j-a RIKSPUCKON!
Dom i gula har förstört allt.
2020-04-10, 01:18
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Tycker så synd om henne.. Alla har verkligen snackat om henne nu, och hon snackar ju inte om någon på det sättet..

Men även om Frida nu hade stått och lyssnat (vilket hon inte gjorde) så hade ju inte det varit konstigt!
Om jag va på väg in i ett rum och råkar höra hur de pratar om mig så hade jag stannat där och försökt lyssna också. Så hon hade inte gjort något fel alls i att stå och lyssna, de enda som gjorde fel är de som pratade om henne.
2020-04-10, 01:21
Medlem
Citat:
Alla trodde att Frida spionerade på dem men hon att gett dem ett fint brev? Herregud.

Har jag rätt?

EDIT: Bett om ursäkt i ett brev för att någon hade skadat sig? Jag såg inte smällen.
Frida gick in i sovrum 1 och ville säga godnatt till alla, Sami höll på och gick rundor runt bordet, hon ville krama honom men hon var naken så han började springa ifrån henne och hon jagade honom på skojj runt bordet. Då hoppade han upp i sin säng, till Julias säng (landade på hennes fot) och sedan på Martin och Jassas säng där han trampade fel och landade med huvudet först i golvet och slog i Alex byrå. Haha såg galet ut, trodde Sami hade brutit nacken men han verkade må bra.

Sen tror jag Frida hade dåligt samvete över det och skrev något brev där hon bad om ursäkt? Men vet inte riktigt för missade den biten.

Edit: Hon tjuvlyssnade absolut inte och ingen annan i rosa rummet heller. Jag pendlade mellan sovrummen.
2020-04-10, 01:25
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Ja du missade ganska mycket isåfall.
Ja, hata e starkt men ärligt talat så har Amalia förstört hela min BigBrother ”upplevelse”.

Inte bara med sitt vidriga mobbar-beteende och skitsnack men även med hela hennes existens där inne och det kan nog många med mig intyga.
Att dra en lista på allt Hon gjort skulle ta hela Flashbacks lagringsutrymme o servrar skulle krascha.

Det är bara o se till gamla klipp eller skumma igenom bakåt i teåden.

Det är inte bara här hon är illa omtyckt, även i olika grupper, sociala medier och diverse forums uttrycker folk ilska gentemot henne.
Vi alla kan inte ha fel om hur illa denna människa betett sig.
Summan av kardemumman: Jullan är en ängel i jämförelse med blåvalen

Jag är fullt medveten om att många verkligen avskyr Amilia, jag är bara inte en av dem haha
Det betyder ju inte att jag tycker om henne överhuvudtaget, men jag tycker hon är jävligt rolig ibland och jag ogillar andra i huset mer.
Jag har aldrig röstat till Amilias fördel och kommer nog aldrig göra heller, men jag bryr mig inte så mycket. MEN, det svänger fort där för mig när det kommer vilka jag ogillar, men jag har alltid tyckt om Sami och Lennie mest och kommer nog alltid göra för de är bara så goa killar<3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in