2020-04-10, 00:36
Medlem
riskns avatar
* Julia tror att Frida är ett taktiskt mastermind.

* Julia tror att Frida provocerade fram Olga så att Frida hade en ''ursäkt'' att flytta in i det rosa sovrummet.

* Julia tror också att om de får in Frida i rummet att hon kommer spionera åt rosa.
2020-04-10, 00:36
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Nej tror han var din mammas kk, vad gråter du över idiot.

HAHA prataruu om min moscha elle?!?!
2020-04-10, 00:37
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Man märker att Sami börjar bli sjukt trött på allas pakter, skitsnack och gnäll. Varför kan inte alla bara köra sitt eget race?
Då är jag dålig på att läsa människor för han är med och fortsätter diskussionerna.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Anledning till att det inte snackas taktiksnack från rosa rummet är ju att de sitter säkert denna vecka. Annars hade Amilia och Mergim bölat sönder om de suttit nominerade mot varandra.

Fast helt ärligt, vilka har man hört taktiksnacka hela denna vecka? Inte har det varit rosa rummet för en gångs skull, inte alls lika mycket som Jassa, Martin, Alex och Julia. Ändå lyckades de köra över dem och jag fattar ingenting?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn

* Julia tror att Frida provocerade fram Olga så att Frida hade en ''ursäkt'' att flytta in i det rosa sovrummet.

* Julia tror också att om de får in Frida i rummet att hon kommer spionera åt rosa.

Paranpid.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Man märker att Sami börjar bli sjukt trött på allas pakter, skitsnack och gnäll. Varför kan inte alla bara köra sitt eget race?

Varför spelar dom inte med hjärtat? BB fel att dom tillät pakt annars hade aldrig detta hänt.
2020-04-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Anledning till att det inte snackas taktiksnack från rosa rummet är ju att de sitter säkert denna vecka. Annars hade Amilia och Mergim bölat sönder om de suttit nominerade mot varandra.

Jag förstår fortfarande ingenting.
Hur kunde det gå så fel?
Rosa rummet hade alla oddsen emot sig, ändå lyckades det enorma objektet Amolia styra upp hela skjutan och väja för isbeget.

Tycker inte ett DUGG synd om dom i gula nu.
Som man bäddar får man ligga. Bokstavligen.
2020-04-10, 00:38
Medlem
Citat:
Skitsnacket och taktiksnack om Frida börjar direkt igen då hon går ut från det gula rummet...

Okej? Kom du in i tråden idag eller?
Skitsnack har gått sen dag 2 om allt och alla. Och den största skitsnackaren som dessutom är räven i spelet är Amilia, med sina två valpar Lennie och Mergim som hon hönsar runt där inne för att få som hon vill. Förstår inte vart du ville komma med att det pratas skit om Frida när rummen pratar skit om varandra 24/7.
2020-04-10, 00:39
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Blev lite arg nu när Julia försöker manipulera hela gula rummet emot Frida, för hon är så jävla oskyldig jämfört med ALLA i huset när det kommer till att vara "ful".
2020-04-10, 00:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Frida gillar ju Sami och gick med på att rädda Martin för att Sami sa han inte ville bli räddad.
Jag tror inte Frida lägger sin röst på Sami eller Julia om hon är smart.
Tyvärr så verkar Frida bara rösta med sitt meditiationshjärta. Om Amilia kan övertyga henne så kan hon nog lägga sin röst på Alex för hon har väl sagt att dom inte pratat så mycket.

Tror inte heller Frida skulle lägga en röst på Sami. Men efter senaste outbursten från Olga så är jag inte säker på Frida gällande Jullan. Frida kan säkert svänga ordentligt om t.e.x. Martin kan sugartalka henne på fyllan i helgen. Men där tror jag Amelia kommer hålla ett hököga och se till att inte det händer. Amelia är smart måste man hålla i huvudet.

Men visst bäst att se vad som händer i helgen innan man gör en sista manöver. Det kanske även kommer en räddning i helgen och då röstar jag att Jullan stannar.
2020-04-10, 00:41
Medlem
JULLAN DIN JUBELIDIOT, SLÄPP FRIDA någon j-a gång!
Och BB, lyssna på Mr. Bumbahklaht o tänd lampan, skönare att titta på dom med tänt rum.
2020-04-10, 00:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fast helt ärligt, vilka har man hört taktiksnacka hela denna vecka? Inte har det varit rosa rummet för en gångs skull, inte alls lika mycket som Jassa, Martin, Alex och Julia. Ändå lyckades de köra över dem och jag fattar ingenting?!

Gula rummet med Alex i spetsen har snackat mest pakt ett tag nu inte bara denna vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in