Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyryder
Fast oavsett vad han säger, jag tror det är större chans att Alex backar Sami än att Martin OCH Jassa gör det. Jag kanske tänker helt galet för som sagt, jag är förvirrad av allt paktande haha
Summa kardemumma: Jag vill ha ut Jassa, men jag vill samtidigt att det ska gynna Sami..
Hur tänker du? Alex har varit lojal mot sin ''bror'' Martin och ''syster'' Jasmine i flera veckor nu och paktat med dem. Det finns tre pakter i huset just nu och Alex kommer välja Sami och Julia över rosa men det kommer även kärleksparet göra. Kongo låtsas spela med Sami och Julia men han la sin röst idag på Julia då han gör allt vad kärleksparet kommer fram till.
Kongo, Jasmine och Julia är nominerade. Jasmine kommer antagligen få flest röster på måndagsfinalen.
Väljer du att rösta på Alex riskerar du att Julia åker ut. Det gynnar inte Sami.
Väljer du att rösta på Julia så kommer nog Alex att åka och då spricks trion med Jasmine, Martin och Kongo. Då blir kärleksparet tvungna att samarbeta med Sami och Julia. Det gynnar Sami.