2020-04-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra försök!
Nej, kommer inte riskera att Jullan åker före Jassa. Hoppas alla som gillar Jullan röstar på henne.

Klart jag röstar på Julia alla dagar i veckan!
2020-04-09, 22:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jassa och Julia ska ju teama nu mot Rosa. Är du dum i huvudet eller? Ska vi ge Amilia vinsten eller? Dom kommer sätta SAMI mot Julia nästa annars.
Är du dum? Litar du på Jassa? Däremot tror jag S, J och Alex kan gå ihop mot Rosa.
2020-04-09, 22:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag vill köra ut Alex nu men visst
Jag vill också ha ut Alex Om man ska rösta kvar = Jullan. Rösta ut = Alex. Men de som gillar Jassa bäst ska rösta kvar henne

Hoppas på rösta ut
2020-04-09, 22:44
Medlem
Citat:
Får man fråga om det är i Sthlmsområdet du bor?
Jag bor inte där och märker inte lika mycket som du beskriver. Min partner arbetar hemma senaste månaden men jobbar i en sån bransch där det fungerar. Själv har jag inte den möjligheten men får senaste veckorna köra möten med människor via telefon istället för öga mot öga, och senaste veckan ska vi tänka på hur vi gör i lunchrummet. Helst äta olika tider och hålla distans osv. Jag gissar att Alex inte fattar allvaret. Annars hade han nog lämnat frivilligt. Hoppas jag.
Ja, bor ju precis i närheten av kärringen Victoria och jobbar inne i stan i vanliga fall. Nu jobbar alla hemma och alla möten körd via Skype.

Nej, tror inte att de i huset förstått allvaret. Men vet faktiskt inte om han lämnat ändå. Kanske?
2020-04-09, 22:44
Medlem
Tror produktionen hatar Julia, i appen där man röstar vilken present som va bäst finns alla med förutom Julias
2020-04-09, 22:45
Medlem
Citat:
Bra försök!
Nej, kommer inte riskera att Jullan åker före Jassa. Hoppas alla som gillar Jullan röstar på henne.
Klart vi gör! Jasmine får gärna ryka, hon ställer mest till med obehag när man ser henne. Skrik och skrän!
2020-04-09, 22:45
Avslutad
?
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är du dum? Litar du på Jassa? Däremot tror jag S, J och Alex kan gå ihop mot Rosa.

Haha asså vad snackar du om, Julia golar ju ner Mergim och dom ditt smarthuvud. Julia snackar med Martin nu i Sovrum 1. Hon berättar ALLT Mergim sa, till och med när han bad henne svära på Svante. Hon teamar nu officiellt med Jasmine. Vad är deet du inte fattar
2020-04-09, 22:47
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, bor ju precis i närheten av kärringen Victoria och jobbar inne i stan i vanliga fall. Nu jobbar alla hemma och alla möten körd via Skype.

Nej, tror inte att de i huset förstått allvaret. Men vet faktiskt inte om han lämnat ändå. Kanske?
Aha. Då finns risken att du träffar på Virr. Vill tro det bästa om honom även om det innebär att tro att han är lite korkad. Hellre lite korkad och kärleksfull pappa än smart och kall.
2020-04-09, 22:48
Medlem
riskns avatar
Det finns inget roligare än när Kongo och Jasmine pratar taktik. De låter så fruktansvärt korkade!
2020-04-09, 22:50
Medlem
Tänk efter nu för en gångs skull, om vi tar ut Alex denna veckan , då kommer Amilia rösta på sami och julia och få med sig Martin och Jasmine där???? Hur tänker ni
2020-04-09, 22:55
Medlem
icons avatar
Sa Alex att de enda han ska ha från huset i livet efter är Jassa och Martin?
2020-04-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Tror produktionen hatar Julia, i appen där man röstar vilken present som va bäst finns alla med förutom Julias

Ja, jag så också det. Hoppas att det var en miss, men vem vet.

Edit: men även om det var en miss så signalerar det ju något. Ungefär som när alla började äta lunch efter immunitetstävlingen och först efter en stund la märke till att Frida inte var där.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-09 kl. 23:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in