2020-04-09, 22:25
Medlem
Lunatics avatar
Jullan slevar på med Cacao som att det är Oboj. hehehe
2020-04-09, 22:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Så många ggr de blivit ovänner (o de flesta ggr har jag blivit irriterad på Jassa &#128521 men ändå hittat tillbaka till varandra o haft bra snack och suttit o skrattat åt det som hänt..det svänger snabbt i BB 😁
Haha precis så. Lätt att dras med och också bli irriterad på de mellan varven. Därför rätt befriande när de skrattar igen
2020-04-09, 22:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Alex la sina 2 poäng på Amilia. Hade Sami och Julia gjort detsamma så hade Amilia hängt lös istället för Julia.

Vi vet inte säkert vem som röstat hur förrän vi ser deras biktsamtal. Men fortfarande, du skyller på Julia när i så fall Sami var lika "smart"?
2020-04-09, 22:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänk om någon från något annat land vill titta lite på BB-Sverige och ser männen i hucklen, väldigt spräckliga kjolar/klänningar med sina pimpade kvastar. ”Det är så här vi firar påsk i Sverige”.
Haha, "och på senare år har vi dragit in det supersvenska fenomenet quidditch...eller nä vänta nu, det är nåt som inte stämmer..hm "
2020-04-09, 22:29
Avslutad
Hälften här måste rösta på Jassa och hälften Julia.
2020-04-09, 22:30
Medlem
Kollade Antys live på Instagram efter hennes vistelse i huset.

Parfymen hon använder verkar va en förbannat stor hemlighet?

Hade varit roligt att ta reda på vilken parfym som Anty använder så alla 14:isar kan gå runt och lukta som henne, eftersom hon duckat cirka 200 kommentarer angående vilken parfym det gäller?

Någon måste sett vilken det är som hon använder?
2020-04-09, 22:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt! Jag har jobbar hemifrån senaste fyra veckorna, förmodligen även haft Corona men är ok nu. Allt ”vanligt” liv är inställt för i princip alla jag känner. Ingen hänger på krogen, gymmet eller går hemifrån mer än nödvändigt. Livet är rätt så trist men det är såhär det får vara ett tag. Hur kan man om man har barn inte vilja finnas där för sitt barn om man hör att det är kaos utanför huset?
Får man fråga om det är i Sthlmsområdet du bor?
Jag bor inte där och märker inte lika mycket som du beskriver. Min partner arbetar hemma senaste månaden men jobbar i en sån bransch där det fungerar. Själv har jag inte den möjligheten men får senaste veckorna köra möten med människor via telefon istället för öga mot öga, och senaste veckan ska vi tänka på hur vi gör i lunchrummet. Helst äta olika tider och hålla distans osv. Jag gissar att Alex inte fattar allvaret. Annars hade han nog lämnat frivilligt. Hoppas jag.
2020-04-09, 22:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Bra försök!
Nej, kommer inte riskera att Jullan åker före Jassa. Hoppas alla som gillar Jullan röstar på henne.
2020-04-09, 22:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vi vet inte säkert vem som röstat hur förrän vi ser deras biktsamtal. Men fortfarande, du skyller på Julia när i så fall Sami var lika "smart"?
J och S ville ha ut Jassa, det har dom velat länge. Så hon ska UT!
2020-04-09, 22:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nä, Jassa ska UT!!!!!!!
2020-04-09, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra försök!
Nej, kommer inte riskera att Jullan åker före Jassa. Hoppas alla som gillar Jullan röstar på henne.

Jag vill köra ut Alex nu men visst
2020-04-09, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, Jassa ska UT!!!!!!!

Jassa och Julia ska ju teama nu mot Rosa. Är du dum i huvudet eller? Ska vi ge Amilia vinsten eller? Dom kommer sätta SAMI mot Julia nästa annars.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in