2020-04-09, 20:07
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
De har så mycket andra konflikter så planen att nominera Amilia gick åt helvete. Lät så jävla hoppfullt denna vecka att Amilia skulle hänga löst.

Men men.. Jassa på måndag så tar vi Amilia veckan efter.

Alex på måndag. Han för Julia & Sami bakom ljuset och spelar så jävla falskt. Jasse är iallafall öppen med att hon kommer rösta lite efter eget tycke, Alex är just nu en jävla orm som utnyttjar Sami.
2020-04-09, 20:08
Medlem
xrlpyts avatar
Ingen som har någon uppdatering på Vicky? Hon kan inte må så bra idag.
Medlem
likebananass avatar
Spacklet kommer in och vill ha en dejt med negern. Fettot och albanbögen fattar ingenting.
Det är dagens finaste händelse. Och att det finns en gammal gubbe som gråter och gnider sin penis mot albanen.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Lennie är så jävla kåt på Anty.

Hoppas Lennie blir ihop med Anty. Och att vi får se Mergims och Amilias miner då.
2020-04-09, 20:09
Medlem
Citat:
Lennie är så jävla kåt på Anty.

Anty har dock siktet på den mörka chokladpralinen.

Hon hade noll intresse inne i huset för honom.
Jag antar hon blev lite sotis när hon såg Virran trycka sina megaläppar mot hans megaläppar
2020-04-09, 20:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Det är som att välja mellan pest eller kolera.
Men många som har velat ha ut Alex har offrat sin kula genom att ta ut Virran åt oss.
Så jag kommer ställa upp för dom som vill ha ut Alex, som ett tack.

Alex är lättast att få ut, bara köra på honom, alla ska ju ut ändå förutom 3 som går till final? Så varför inte bara få ut Alex nu? Sen ser vi nästa vecka vilka som är nominerade, isf tar vi Amilia, Martin eller Jasmine!
2020-04-09, 20:10
Medlem
Är Amilia rädd för anty ?
Am verkar smått orolig, pustar och suckar ideligen dessutom.

what goes around comes around
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-09 kl. 20:19.
2020-04-09, 20:11
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Alex på måndag. Han för Julia & Sami bakom ljuset och spelar så jävla falskt. Jasse är iallafall öppen med att hon kommer rösta lite efter eget tycke, Alex är just nu en jävla orm som utnyttjar Sami.

Jassa har mer stöd än Alex så bättre att få ut henne nu.

Alex kan plockas bort när som.
2020-04-09, 20:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
En vuxen överviktig karl sitter altså och bölar i den här tråden över flodkons teatershow?

Låt mig simpelt förklara varför flodkon skapade denna teater för er fåntrattar en afton som denna:

1. Hon är nära final med risk för att åka ut
2. Hon har siktet på millen, men känner på sig att hon är farligt nära på ryka härnäst

Ni som tror hon bölar över Antys skull läs detta om och om igen tills poletten trillar ner:
Dom kände Anty i TVÅ veckor. TVÅ!

Ni som inte inser vilka jävla troll Ami och Rimmet är: AVGÅ GENAST!
Dom gör detta enbart för tv-tid och att man ska tycka synd om dom. Inget annat.

Det var 3 veckor men ändå dom kom varandra nära din dumma fan dom är fast i ett hus det är annorlunda då. Lennie och Amelia grät mest..

Jag tror Amelia gjorde till sig men inte dom två andra. Alla i huset reagera hårt och blev chockade inte bara dom tre.
2020-04-09, 20:12
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alex är lättast att få ut, bara köra på honom, alla ska ju ut ändå förutom 3 som går till final? Så varför inte bara få ut Alex nu? Sen ser vi nästa vecka vilka som är nominerade, isf tar vi Amilia, Martin eller Jasmine!
Fan geek du börjar bli människa. Jag tycker också vi kör negern först som då får gå 300 meter hem med tom pung. Därefter blir det Analia mot ludret.
2020-04-09, 20:13
Medlem
låter för jävligt när alex säger kom till mig lilla tjejen. tycker också att han är lite konstig på det sättet också. Som på alle andra også. familj och dotter. synd för familj och dotter.
2020-04-09, 20:13
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan geek du börjar bli människa. Jag tycker också vi kör negern först som då får gå 300 meter hem med tom pung. Därefter blir det Analia mot ludret.

Självklart skall Alex ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in