2020-04-09, 19:56
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag hatar Amilia så mycket mer nu än någonsin tidigare. Hur fan kunde hon inte bli nominerad? Helt obegripligt klantigt av de andra deltagarna.

De har så mycket andra konflikter så planen att nominera Amilia gick åt helvete. Lät så jävla hoppfullt denna vecka att Amilia skulle hänga löst.

Men men.. Jassa på måndag så tar vi Amilia veckan efter.
2020-04-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är lugnt. Antonia är en influenser och man ser verkligen vilka jippon hon attraherar

Jag har slutat svara dom överviktiga trollen.
Anty gjorde detta för att få mer trafik till sina kanaler och flodkon körde teater för att hon är nära millen nu och behöver kamma hem pluspoäng från oss tittare

Win-win
2020-04-09, 19:58
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag har slutat svara dom överviktiga trollen.
Anty gjorde detta för att få mer trafik till sina kanaler och flodkon körde teater för att hon är nära millen nu och behöver kamma hem pluspoäng från oss tittare

Win-win
Du har ju helt rätt och 99% här inne håller med dig. Men det finns nåra Anty älskare här inne som skulle gärna hångla med hennes bajs.
2020-04-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker det var strongt av Anty att komma in som påskkyckling med tanke på hur mycket skit hon har tått. Man får inte glömma att det är ett spel och visst kan vi ogilla och hata vissa beteenden men en dag tar spelet slut. De är trots allt vanliga människor som representerar mycket av hur vi är på utsidan.

Strongt av Anty? Hon har TIGGT om att få komma tillbaka sen hon åkte ut. Hon fick precis som hon ville, så detta var inte strongt alls. Detta gynnade endast henne
2020-04-09, 19:59
Medlem
VanDeKamps avatar
Alex anser alltså att bara för att man kan trycka ihop en bit sushi till samma storlek som en köttbulle så går det att jämföra i hur stor mängd man orkar äta.

Han är så blåst så jag orkar inte....Han, Jassa och Mergim borde omyndigförklaras och skickas på brain camp.
2020-04-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Värsta dagen i BB. Ingen Amilia som hänger löst.

Anty gjorde comeback och gjorde Amilia, Mergim och Lennie glada.

Detta kommer gynna Mergim och Amilia. Usch fy fan.

Är du förvånad?
Som vi tidigare skummat igenom så är hela skiten riggat.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om dom kör en PowerPoint presentation varje morgon med olika tabeller och grafer där dom räknar ut hur dom ska få Amalia närmre den där millen.
2020-04-09, 20:01
Medlem
xrlpyts avatar
Samis nya dräkt sitter perfekt.
2020-04-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha såg du inte att han blev irriterand och avundsjuk? Jag tror att han är bi.

Jag tror att hon bara sa så för att få mer tittare tror inte hon vill ha dejt med honom efter all skit. Hon kommer fortsätta bete sig så som hon gjorde i huset mot Alex och Mergim hahahaha Triangeldrama på utsidan fortsätter😂
Jag tror hon gillar Alex genuint. Hon har sagt han är hennes typ också så förvånar inte mig.
2020-04-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag hatar Amilia så mycket mer nu än någonsin tidigare. Hur fan kunde hon inte bli nominerad? Helt obegripligt klantigt av de andra deltagarna.

Jag hade hoppet uppe när det snackades om att Ami var förstahandsvalet.
Dom borde satt henne som först, med tanke på att hon aldrig heller hängt löst. Dom har ju ingen aning om hur hon ligger till härute.
Det gör förvisso vi här på utsidan
2020-04-09, 20:05
Medlem
Kedoxs avatar
Hur röstade varje person? Knepigt att Amilia ej var nominerad, hur röstade Jullan & Sami? Antar Jullans brist på taktik gjorde att Frida fick 2an.
2020-04-09, 20:06
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie är så jävla kåt på Anty.
2020-04-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Vem ska ut på måndag jasse eller Alex

Det är som att välja mellan pest eller kolera.
Men många som har velat ha ut Alex har offrat sin kula genom att ta ut Virran åt oss.
Så jag kommer ställa upp för dom som vill ha ut Alex, som ett tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in