2020-04-09, 00:40
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
VARFÖR sover Lennie med Mergim då det nu finns en tom säng efter Alex flytt? Heeeelt sjukt.
Såg fel... han sover i egen säng.
2020-04-09, 00:40
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jassa håll käften och be inte Jullan och Sami viska tystare när du själv betett dig som ett egoistiskt äckel i det rummet.
Fattar inte varför Jullan och Sami ens tar SD:arens order
Så jävla oförskämt så det ilar i mina ådror. Skriker som en galen fiskmås på dagen och hon ber någon att vara tyst. OMFG. Jag bryr mig.
2020-04-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du tänker som jag bättre att splittra jobbiga paret eller få ut Alex. Martin har klarat sig fint på tävlingar och Alex har blivit räddad av dom i huset flera gånger annars hade han nog åkt ut tidigare. Men vet inte hur populär han är men han har egna fans men även Antys och Samis men hoppas Samis fans aldrig mer räddar han men beror på vem han sitter mot.
Flodkon har alltid varit min nummer 1! Skriket från Halmstad är mitt nummer 2! Ryker skriket så splittras trion och vi kommer att få en väldigt rädd och orolig Kongo klicksmask där inne som enbart kommer att ha "I'm next I'm next" i sitt huvud vilket han antagligen har jävligt rätt i
2020-04-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Klart jag har lagt märke till det. Han ser ut som en patient på dårhus som slänger armarna runt sig och hysterisk vaggar fram och tillbaka ”hjälp. hjälp”
För fan säg åt Grisen att flytta sig då! Hon är ju 10 år yngre än honom.
Har också sett hur hon brukar slå honom, sparkar mot honom och fäktas med armarna. Samma med Mergim som tar tag i hans ansikte och pussar honom konstant på kinderna, då ser han också jävligt obekväm ut.

Haha med Rimmet har jag dock uppfattat det annorlunda. Tycker Lenny ser ut att riktigt njuta av den närheten! Samma var det med Virran.

Det är bara mer Amolia som han sett extremt obekväm ut, så det nästan gjort ont att titta på.
Som en trafikolycka, man vill inte men man kollar ändå.

Btw Rimmet låtsassov altså när Frida skulle gå dit o krama honom?
För han är ju klarvaken nu när pappa Lenny kröp ner under täcket med honom.. GOOOOOOSEEE
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Det har jag också funderat på.
Men han svarade faktiskt på en liknande fråga för längesedan.

Han är rädd för att göra Rimmet upprörd. Det är den ”simpla anledningen”
Plus att dom båda är bisexuella.
Dom kanske har en dragningskraft till varann likt den Analia har till matfrosseri.

Haha om anty hade vart kvar hade hon sovit mellan dom trekant vem vet 😂
Medlem
Citat:
Blev rejält chockad när Jassa bad Sami och Jullan viska tystare.
Hon om någon är osmidig på att viska där inne den förbannade gaphalsen.
Skönt hon lagt sig så man slipper smärre hjärtattacker nu när tv:n är på nästan vol 100

Finns det någon i detta huset som pratar i normal samtalston förutom Sami?
Jassa viskar eller talar med nån guttutral röst långt ner i halsen.
Martin svamlar runt allt och viskar vidare.
Alex viskar så gott han kan med Martin och Jassa (hoppas dom plockar honom snabbt)
Lennie, Mergim och Amilia har sin egna pakt.
Avskyr de tre sistnämnda!!!
2020-04-09, 00:44
Medlem
Vilken nitlott för Sami att få in en snarkare i rummet.
2020-04-09, 00:45
Medlem
Citat:
Haha med Rimmet har jag dock uppfattat det annorlunda. Tycker Lenny ser ut att riktigt njuta av den närheten! Samma var det med Virran.

Det är bara mer Amolia som han sett extremt obekväm ut, så det nästan gjort ont att titta på.
Som en trafikolycka, man vill inte men man kollar ändå.

Btw Rimmet låtsassov altså när Frida skulle gå dit o krama honom?
För han är ju klarvaken nu när pappa Lenny kröp ner under täcket med honom.. GOOOOOOSEEE
Han låtsades som att han precis hade vaknat ”Ojjj va rädd jag blev”. Sen började han ta på honom.
Nej, jag tror inte Lennie uppskattar allt tafsande. Han brukar dra sig undan lite. Håller med om att han nog föredrar det istället för Grisens tassar på sig men han har ju dragit sig undan Mergim också.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Flodkon har alltid varit min nummer 1! Skriket från Halmstad är mitt nummer 2! Ryker skriket så splittras trion och vi kommer att få en väldigt rädd och orolig Kongo klicksmask där inne som enbart kommer att ha "I'm next I'm next" i sitt huvud vilket han antagligen har jävligt rätt i

Haha ormen har den känslan redan han håller på bajsa på sig.. Haha skrattade när han sa jag ska bajsa upprepade gånger tidigare idag 😂
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 00:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Så jävla oförskämt så det ilar i mina ådror. Skriker som en galen fiskmås på dagen och hon ber någon att vara tyst. OMFG. Jag bryr mig.

Har du dessutom hört de där äckliga vidriga smackandet på Martins streck-läppar och prasslet med täckena?
Minns du natten när stackars Sami höll på att få en rejäl meltdown?
SD-Jassa är den sista person i hela jävla huset som ska be någon att prata tystare.
2020-04-09, 00:46
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Såg fel... han sover i egen säng.
NÄ, DET såg jag fel. Sover i samma säng som Mergim. Åh herre gud. Skrämmande.
2020-04-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha om anty hade vart kvar hade hon sovit mellan dom trekant vem vet 😂

Anty verkade ha en padlock över fiffin. Större chans hade det varit mellan Virran, Rimmet och Lenny

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in