2020-04-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Som jag sa, det ekar högre i mitt huvud att få ut flodkon trots att jag tror att det skulle vara bättre att förstöra trion i gula rummet!
Trion kör vi ut sen! De är svagare än både Lennie och Sami. Tror fan knappt att Alex och Martin har några fans.
2020-04-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Du är inte ensam.
Värst är Jassa, Martin och Alex

Blev rejält chockad när Jassa bad Sami och Jullan viska tystare.
Hon om någon är osmidig på att viska där inne den förbannade gaphalsen.
Skönt hon lagt sig så man slipper smärre hjärtattacker nu när tv:n är på nästan vol 100
2020-04-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han är inte alls rökt för Samis fans kommer rösta på Alex mot Amelia, Mergim, Lennie, Jassa. Tror dom skiter i om Alex betett sig som skit och gått bakom ryggen på deras nummer 1. Dom vill ha ut dom andra som fan.
Tvivlar att han kommer att få med sig Samis fans! Han var bara en bricka i spelet som användes mot fläskläppen. Nu är han inte värd ett dugg!!
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Du är inte ensam.
Värst är Jassa, Martin och Alex

Hahaha snart blir det kaos i gula rummet jag väntar på ett vulkanutbrott 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ser framför mig hur han ligger i sängen med en tom blick medan hon ligger över honom ”Leenniiee, Lenniiee” Fyfan!

Nej, han kommer aldrig våga välja sida, han kommer ha kontakt med henne för stt inte göra henne ledsen. Glöm inte bort att hans mål med Big Brother är att ”skaffa vänner för livet” jääättekuul!

Rätt tragiskt faktiskt när han sa han knappt har vänner på utsidan, bara hans ex-sambo Anna och några vänner han hänger med på gymmet. Vet vi något mer om denna Anna? Hur kändes det för henne att vara tillsammans med en 8-åring?

Jag har skrivit detta förr men skriver det igen: har du noterat hur han lägger händerna tätt intill kroppen som en autistisk pojke när valis lägger sig över honom, istället för att omfamna henne?
Snälla säg att du också sett detta
2020-04-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Trion kör vi ut sen! De är svagare än både Lennie och Sami. Tror fan knappt att Alex och Martin har några fans.
Att dom är svagare än Sami är det inga tvivel om. Mitt mål att få ut nästa gång om vi får ut flodkon på måndag är skriket från Halmstad!
2020-04-09, 00:35
Medlem
Miraquellas avatar
VARFÖR sover Lennie med Mergim då det nu finns en tom säng efter Alex flytt? Heeeelt sjukt.
2020-04-09, 00:37
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Som jag sa, det ekar högre i mitt huvud att få ut flodkon trots att jag tror att det skulle vara bättre att förstöra trion i gula rummet!

Du tänker som jag bättre att splittra jobbiga paret eller få ut Alex. Martin har klarat sig fint på tävlingar och Alex har blivit räddad av dom i huset flera gånger annars hade han nog åkt ut tidigare. Men vet inte hur populär han är men han har egna fans men även Antys och Samis men hoppas Samis fans aldrig mer räddar han men beror på vem han sitter mot.
2020-04-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag har skrivit detta förr men skriver det igen: har du noterat hur han lägger händerna tätt intill kroppen som en autistisk pojke när valis lägger sig över honom, istället för att omfamna henne?
Snälla säg att du också sett detta
Klart jag har lagt märke till det. Han ser ut som en patient på dårhus som slänger armarna runt sig och hysterisk vaggar fram och tillbaka ”hjälp. hjälp”
För fan säg åt Grisen att flytta sig då! Hon är ju 10 år yngre än honom.
Har också sett hur hon brukar slå honom, sparkar mot honom och fäktas med armarna. Samma med Mergim som tar tag i hans ansikte och pussar honom konstant på kinderna, då ser han också jävligt obekväm ut.
2020-04-09, 00:38
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
VARFÖR sover Lennie med Mergim då det nu finns en tom säng efter Alex flytt? Heeeelt sjukt.

Haha dom gillar att mysa är det nåt fel 😂 dom har gjort det sen anty tiden 😂
2020-04-09, 00:39
Medlem
Citat:

Det har jag också funderat på.
Men han svarade faktiskt på en liknande fråga för längesedan.

Han är rädd för att göra Rimmet upprörd. Det är den ”simpla anledningen”
Plus att dom båda är bisexuella.
Dom kanske har en dragningskraft till varann likt den Analia har till matfrosseri.
2020-04-09, 00:39
Medlem
Citat:
Mergim vågar inte sova själv. Sen första natten har han sovit med någon. Först Lisa, sen övergav han henne för Anty och Amilia någon natt, nu är det Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in