2020-04-09, 00:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Snäll du. Alex åker mot alla där inne! Oki, kanske inte Frida och Martin men dom andra ryker han mot! Han är inget hot, det finns värre folk där inne som ska ut före!

Är du helt säker på att Alex åker ut mot alla andra? Anty kommer göra allt så han får stanna det gjorde hon förra veckan, Alex fick även hjälp av Samis fans. Han ska inte få stöd av Samis fans eller någon annan, han har sina egna fans och antys bakom sig, hon är fortfarande sugen på honom efter all skitsnack bakom hennes rygg så efterbliven haha ormen vill bara sätta på henne 😂
2020-04-09, 00:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja ett jävla daltande! Också sen i sovrummet ”Känner du dig ensam när du sover själv? Vill du sova med oss/mig?” Men sen när hon väl attackerar honom och slänger sig över honom i sängen så han kvävs då ser han inte så glad ut. Samma med Mergim ibland kramas han och smeker honom i sängen, andra gången verkar han undvika honom till varje pris.
Han beter sig sjukt skumt. Man glömmer bort han är 36 år gammal. Känns som att han har varit inlåst i en källare hela sin barndom. Helt blåst ju.
Och han har verkligen ingen kontakt med sina egna känslor. Han vet inte ens själv vad han känner eller tycker om andra. Är förvånad över han har haft en sambo, hur kan han fungera i en relation?!

Ja, och de få gånger han faktiskt försökt sätta ner foten mot både Mergim och Amilia slutar det med att vristen viker sig och han ligger där och kryper igen. Skrämmade att se faktiskt! Jag vill se honom TAPPA det och vråla åt de vilka patetiska jättebebisar de är! Tydligare ta avstånd från paktandet han inte vill vara del av osv osv osv.
2020-04-09, 00:13
Medlem
Citat:
Men vi måste ta ut Grisen Analia alla dagar i veckan om hon någonsin hamnar i uppdragsrummet för vi vet hennes vänner jobbar i produktionen. Hon kommer nog aldrig ens hamna där men får vi läge för det då måste hon ut med huvudet före. Det trodde jag vi alla var överens om sen dag 1? Inget mer daltande med henne

Jag är helt med om det. gråsälen ska ut. PunktT
2020-04-09, 00:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Är jag accepterad nu så jag törs skriva vad jag tycker?

Lennie är den fegaste människan som inte kan bestämma sig vilket kön han vill ha
Amilia Finns nån större besserwisser
Julia Skön som nykter, vild och galen som full
Alex Tråkig, tråkig , tråkig
Martin Tålig i tävlingar, tråkig, smaskig, falsk
Mergim Barnslig, bög som inte törs komma ut(glömmer inte hans balle i uppdragsrummet, när han kröp upp i famnen på Lennie och fick en balle som syntes snabbt.

Jasse som tror monte negro är en stad i kroatien
Supergo analys!
2020-04-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helvete vilken fantastiskt summering!
Du la fram allt som jag gått runt och tänkt på men inte kunnat formulera det via text.

Hur länge var han och hans sambo tillsammans förresten?
Hon måste ju blivit totalt utbränd efter denna relation.

Det enda bra jag finner med Lenny: han gillar djur
Jag tänker bara: Fick sambon Anna något utav deras relation? Känns ju inte som att han kan hålla i en konversation ens. Hade de diskussioner? Gick det att prata med honom ens på ett vuxet sätt? Känns ju bara som att han lallar runt i något jäkla fantasiland där allt är mysigt och jäättekuul. Aldrig mött på en så konflikträdd människa. Han sa till Mergim någon gång att på utsidan om det blir minsta lilla bråk eller liknande då flyr han och slutar ha kontakt med personen. Kanske var det som hände med Anna?
Men man hoppas ju han och Grisen lever lyckligt tillsammans sen på utsidan när hon har tvångsflyttat ihop med honom och våldför sig på honom dagligen när hon slänger sin feta kropp över honom i sängen
2020-04-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men om Den vidriga gråsälen sitter mot falska jassa?
Vad gör vi då?
Får hoppas att det inte händer! Jag kan nog inte rösta för att rädda flodkon och det kommer ta emot nåt så in åt helvete att rösta kvar skriket
2020-04-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilia är inte ett skit populär bland dom som tittar live, eller ens bland folk som tittar överhuvudtaget.
Dock tycks hon ha en del folk som inte ser programmet, men som ändå röstar.

Alex däremot tycks inte ha speciellt många röstande alls och är på så vis ofarlig.
Så ut med Amilia så fort tillfälle ges.

Det enda stället valis är någorlunda ”poppis” hos är på Facebooks supportergrupp för BigBrother.

Minsta lilla negativa kommentar om fläsket och du åker ut med huvudet före därifrån! Det är som en sjuk sekt.

Men generellt som du säger så har hon inte många fans där ute, nej.
Så vi har goda marginaler att förflytta objektet tillbaka till lilla essingen.
2020-04-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Är detta ens en fråga?
Jag hoppas du förstår att störst kommer gå först! Och i det här fallet först ut genom dörrfan i Farsta strand!

Menjag har följt tåden från första börja och det verkar alltid som det är två läger.

Kan vi enas nu?
Om Amilia sitter löst så ska hon lämna
Men glöm inte att vi ska rösta på den vi VILL HA KVAR!!!
2020-04-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
I know! Jag vill så gärna spräcka trion men som du säger, får vi chansen så ska man nog ta den då hon kanske inte sitter nominerad igen (även om jag tror att hon kommer att göra det). Men det som ekar högst i mitt huvud är att jag nog aldrig skulle kunna rösta på flodkossan för att rädda kvar henne!
Mergims fans och Lennies fans lär rösta kvar Analia så vi måste vara många som vill ha ut henne för då är det alla vi och även vanliga tittare som inte sitter så mycket på sociala medier, för jag vet hon inte är omtyckt alls.
2020-04-09, 00:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon säger själv att hon har få kvinnliga vänner men många killvänner och umgås helst med killarna. Det är ju svårt att avgöra hur mycket hon är sitt riktiga jag i huset men hur mycket kan man spela egentligen. Någonstans måste ju ändå hennes riktiga jag komma ut. Jag kan dock tänka mig att vara instängd i ett hus med främlingar kan göra en tokig då många vill synas och höras hela tiden och det är lätt att börja kopiera det beteendet. Så det är säkerligen många som agerar annorlunda utanför.

Jo, jag tror också det är svårt att hålla något spel om man inte är psykiskt sjuk men jag vet inte, jag skulle inte orka med henne. Hon har jättefina sidor men de andra sidorna tar över. Skulle vara intressant att se hur hon är med sina kunder. Ja, lär ju aldrig få veta vad som är vad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Är du helt säker på att Alex åker ut mot alla andra? Anty kommer göra allt så han får stanna det gjorde hon förra veckan, Alex fick även hjälp av Samis fans. Han ska inte få stöd av Samis fans eller någon annan, han har sina egna fans och antys bakom sig, hon är fortfarande sugen på honom efter all skitsnack bakom hennes rygg så efterbliven haha ormen vill bara sätta på henne 😂
Tror ärligt talat att han inte har så mycket stöd! Han kommer att ryka fort som fan! Jag oroar mig inte så mycket över Mr. Kongo klicksmask
Medlem
Citat:
Jag tänker bara: Fick sambon Anna något utav deras relation? Känns ju inte som att han kan hålla i en konversation ens. Hade de diskussioner? Gick det att prata med honom ens på ett vuxet sätt? Känns ju bara som att han lallar runt i något jäkla fantasiland där allt är mysigt och jäättekuul. Aldrig mött på en så konflikträdd människa. Han sa till Mergim någon gång att på utsidan om det blir minsta lilla bråk eller liknande då flyr han och slutar ha kontakt med personen. Kanske var det som hände med Anna?
Men man hoppas ju han och Grisen lever lyckligt tillsammans sen på utsidan när hon har tvångsflyttat ihop med honom och våldför sig på honom dagligen när hon slänger sin feta kropp över honom i sängen

Hhahaha tack för dagens asgarv. Ja det är ju en ny dag nu, klockan är efter 00;00.

Mja jag tror Ami och Lennys vänskap kommer va som bortblåst utanför.
Det kommer Rimmet och Virran se till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in