2020-04-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja vi får se många ändrar på sig i huset alla säger olika saker hela tiden man vet aldrig vem dom kommer nominera. Jag undrar om Alex pakt nominerar Julia dom har sagt att dom ska göra det va? Sen har dom nämnt Sami? Och Amelia.

Dom säger så förbannat mycket att vi alla här inne på FB tappat räkningen.
Vi får se hur allting artar sig mot slutet av veckan!
2020-04-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Är jag accepterad nu så jag törs skriva vad jag tycker?

Lennie är den fegaste människan som inte kan bestämma sig vilket kön han vill ha
Amilia Finns nån större besserwisser
Julia Skön som nykter, vild och galen som full
Alex Tråkig, tråkig , tråkig
Martin Tålig i tävlingar, tråkig, smaskig, falsk
Mergim Barnslig, bög som inte törs komma ut(glömmer inte hans balle i uppdragsrummet, när han kröp upp i famnen på Lennie och fick en balle som syntes snabbt.

Jasse som tror monte negro är en stad i kroatien
Spot on!
2020-04-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1 på den också! Han är så patetisk i sitt medberoende till sina två psykfall. Droppen för mig var i avsnittet i söndags tror jag det var. Lennie och Mergim sitter på varsin fatboy på altanen. En sur Amilia kommer ut och typ står och glor,

Lennie: "Schka jag hämta en schtol?"
Amilia: "Näh!"
Lennie: "Vill du sitta i den här da?"
Amilia: "Näh!"
Går och hämtar en stol och hade hon varit en seriefigur hade hon haft ett gigantiskt åskmoln över huvudet. När hon kommer med stolen frågar Lennie:
"Vill du ha en filt?"
Amilia: "Näh, har en!"

Alltså, jag cringade så hårt åt det utbytet. Så otroligt uppenbart hur han kröp för att hon blev sur för att de satt därute -han och Mergim. Han måste vara sjukt medberoende i sin läggning. Det är kusligt att se! Grow a pair God damn it!!
Ja ett jävla daltande! Också sen i sovrummet ”Känner du dig ensam när du sover själv? Vill du sova med oss/mig?” Men sen när hon väl attackerar honom och slänger sig över honom i sängen så han kvävs då ser han inte så glad ut. Samma med Mergim ibland kramas han och smeker honom i sängen, andra gången verkar han undvika honom till varje pris.
Han beter sig sjukt skumt. Man glömmer bort han är 36 år gammal. Känns som att han har varit inlåst i en källare hela sin barndom. Helt blåst ju.
Och han har verkligen ingen kontakt med sina egna känslor. Han vet inte ens själv vad han känner eller tycker om andra. Är förvånad över han har haft en sambo, hur kan han fungera i en relation?!
2020-04-09, 00:06
Medlem
Amilia är inte ett skit populär bland dom som tittar live, eller ens bland folk som tittar överhuvudtaget.
Dock tycks hon ha en del folk som inte ser programmet, men som ändå röstar.

Alex däremot tycks inte ha speciellt många röstande alls och är på så vis ofarlig.
Så ut med Amilia så fort tillfälle ges.
2020-04-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Den här tycker jag är skitsvår! Som sagt, jag hatar flodkon!! Min favorit är också Sami och något säger mig att trion Martin,Alex och Skriket måste splittras! Men att inte ta ut flodkon när man har chansen (om hon sitter nominerad på måndag) skulle vara idiotiskt!
Hänger Grisen löst så måste hon ut! Vi kommer aldrig få chansen igen annars fören kanske finalveckan för de lär se till så att immunitetstävlingarna ska vara till hennes fördel.
2020-04-09, 00:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det lär de behöva göra. Det känns inte riktigt som att den galna sidan är en sann sida av henne. Känns mer som en panikartad jag vill höra till/väcka reaktion agerande. Man ser ofta en mycket tydlig osäkerhet i hennes ansikte när hon skrattar rått åt något skämt eller något hon gjort. Har hon många vänner på utsidan?
Hon säger själv att hon har få kvinnliga vänner men många killvänner och umgås helst med killarna. Det är ju svårt att avgöra hur mycket hon är sitt riktiga jag i huset men hur mycket kan man spela egentligen. Någonstans måste ju ändå hennes riktiga jag komma ut. Jag kan dock tänka mig att vara instängd i ett hus med främlingar kan göra en tokig då många vill synas och höras hela tiden och det är lätt att börja kopiera det beteendet. Så det är säkerligen många som agerar annorlunda utanför.
2020-04-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilia är inte ett skit populär bland dom som tittar live, eller ens bland folk som tittar överhuvudtaget.
Dock tycks hon ha en del folk som inte ser programmet, men som ändå röstar.

Alex däremot tycks inte ha speciellt många röstande alls och är på så vis ofarlig.
Så ut med Amilia så fort tillfälle ges.
Precis! Alex blev antagligen räddad av dom som gillar Sami när han stod mot fläskläppen. Det är ett stöd som han INTE har nu!! Han är rökt när han än sitter nominerad!
2020-04-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Den här tycker jag är skitsvår! Som sagt, jag hatar flodkon!! Min favorit är också Sami och något säger mig att trion Martin,Alex och Skriket måste splittras! Men att inte ta ut flodkon när man har chansen (om hon sitter nominerad på måndag) skulle vara idiotiskt!

Men om Den vidriga gråsälen sitter mot falska jassa?
Vad gör vi då?
2020-04-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja ett jävla daltande! Också sen i sovrummet ”Känner du dig ensam när du sover själv? Vill du sova med oss/mig?” Men sen när hon väl attackerar honom och slänger sig över honom i sängen så han kvävs då ser han inte så glad ut. Samma med Mergim ibland kramas han och smeker honom i sängen, andra gången verkar han undvika honom till varje pris.
Han beter sig sjukt skumt. Man glömmer bort han är 36 år gammal. Känns som att han har varit inlåst i en källare hela sin barndom. Helt blåst ju.
Och han har verkligen ingen kontakt med sina egna känslor. Han vet inte ens själv vad han känner eller tycker om andra. Är förvånad över han har haft en sambo, hur kan han fungera i en relation?!

Helvete vilken fantastiskt summering!
Du la fram allt som jag gått runt och tänkt på men inte kunnat formulera det via text.

Hur länge var han och hans sambo tillsammans förresten?
Hon måste ju blivit totalt utbränd efter denna relation.

Det enda bra jag finner med Lenny: han gillar djur
2020-04-09, 00:10
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gammla Photoshop Bilddropp's igen.
Dom ligger endast några dagar på sidan.

Amilia i soffan.
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234945-2a0b:f4c2:1::1.png

Lennie i köket
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234900-2a0b:f4c2:1::1.jpg

Vickan i sovrummet
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234750-2a0b:f4c2:1::1.png
Hahahaha. Helt sjuka bilder. Fasen vad jag skrattar. Den på Amelia och Vickan är jävla roliga.
2020-04-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men om Den vidriga gråsälen sitter mot falska jassa?
Vad gör vi då?
Men vi måste ta ut Grisen Analia alla dagar i veckan om hon någonsin hamnar i uppdragsrummet för vi vet hennes vänner jobbar i produktionen. Hon kommer nog aldrig ens hamna där men får vi läge för det då måste hon ut med huvudet före. Det trodde jag vi alla var överens om sen dag 1? Inget mer daltande med henne
2020-04-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hänger Grisen löst så måste hon ut! Vi kommer aldrig få chansen igen annars fören kanske finalveckan för de lär se till så att immunitetstävlingarna ska vara till hennes fördel.
I know! Jag vill så gärna spräcka trion men som du säger, får vi chansen så ska man nog ta den då hon kanske inte sitter nominerad igen (även om jag tror att hon kommer att göra det). Men det som ekar högst i mitt huvud är att jag nog aldrig skulle kunna rösta på flodkossan för att rädda kvar henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in