Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
+1 på den också! Han är så patetisk i sitt medberoende till sina två psykfall. Droppen för mig var i avsnittet i söndags tror jag det var. Lennie och Mergim sitter på varsin fatboy på altanen. En sur Amilia kommer ut och typ står och glor,
Lennie: "Schka jag hämta en schtol?"
Amilia: "Näh!"
Lennie: "Vill du sitta i den här da?"
Amilia: "Näh!"
Går och hämtar en stol och hade hon varit en seriefigur hade hon haft ett gigantiskt åskmoln över huvudet. När hon kommer med stolen frågar Lennie:
"Vill du ha en filt?"
Amilia: "Näh, har en!"
Alltså, jag cringade så hårt åt det utbytet. Så otroligt uppenbart hur han kröp för att hon blev sur för att de satt därute -han och Mergim. Han måste vara sjukt medberoende i sin läggning. Det är kusligt att se! Grow a pair God damn it!!
Ja ett jävla daltande! Också sen i sovrummet ”Känner du dig ensam när du sover själv? Vill du sova med oss/mig?” Men sen när hon väl attackerar honom och slänger sig över honom i sängen så han kvävs då ser han inte så glad ut. Samma med Mergim ibland kramas han och smeker honom i sängen, andra gången verkar han undvika honom till varje pris.
Han beter sig sjukt skumt. Man glömmer bort han är 36 år gammal. Känns som att han har varit inlåst i en källare hela sin barndom. Helt blåst ju.
Och han har verkligen ingen kontakt med sina egna känslor. Han vet inte ens själv vad han känner eller tycker om andra. Är förvånad över han har haft en sambo, hur kan han fungera i en relation?!