2020-04-08, 23:51
Avslutad
Vänta på big brothers artikel imorgon när det står typ 19.00 ÖVERRASKNING! eller 20.00 kanske, 18
2020-04-08, 23:53
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Ser att den fyller ett år på torsdag nästa vecka. Dock endast en video, från i år med house-tour. Hans syster var inne på Discorden och bad om klipp från Samis tid inne i huset då hon tänkte återuppliva kanalen lagom till de sista veckorna.
9,4k prenumeranter, kan vi nå 10k till ett års-jubileumet på 16/4?
https://www.youtube.com/channel/UCCTO3gLLH4spOZzPEzpYi3w/videos

Yes man får ha i åtanke att han gick in i huset 1 månad efter han la upp första klippet

Men vore nice om vi kunde pusha upp den rejält tills han kommer ut, kanske 15-20k iaf? Vore kul om han fortsatte med YT efter BB.
2020-04-08, 23:54
Medlem
Lunatics avatar
Gammla Photoshop Bilddropp's igen.
Dom ligger endast några dagar på sidan.

Amilia i soffan.
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234945-2a0b:f4c2:1::1.png

Lennie i köket
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234900-2a0b:f4c2:1::1.jpg

Vickan i sovrummet
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234750-2a0b:f4c2:1::1.png
2020-04-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Vi får vänta och se till måndag.
Jag tycker fb har varit väldigt spretiga och jag vet att jag är ny som medlem.

Har läst fb i 15 år till och från.

Hur gör vi för att rösta rätt på måndag?
Att vi röstar för att Sami ska stanna är väl uppenbart!
Den här tycker jag är skitsvår! Som sagt, jag hatar flodkon!! Min favorit är också Sami och något säger mig att trion Martin,Alex och Skriket måste splittras! Men att inte ta ut flodkon när man har chansen (om hon sitter nominerad på måndag) skulle vara idiotiskt!
2020-04-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han är farligare än du tror du ser ju hur han spelar mellan båda pakterna i gula rummet. Han ljuger som fan för båda pakterna och speciellt för Sami och Julia. Amelia kommer inte vinna så hon är inte så farlig som många tror hon åker ändå ut lättare än alex? Om Alex är kvar så är det mycket svårare att få ut honom. Jag vill ha ut han först sen kan Amelia åka ut skiter i vilket.

Dock tror jag att dom andra kommer upptäcka detta efter nästa måndagsfinal (hur hal Alex är) o därmed kommer INGEN lita på honom.

Därför vore det taktiskt bättre att få ut Amilia till varje pris och ni resterande sätter TV:n på MUTE varje gång Alex är med i rutan tills det är dags att plocka ut honom.

Tro på mig, Alex är minsta hotet där inne.
Han är ett lika litet hot som Frida är mot dom övriga deltagarna.

Men jaja det är långt kvar till måndag och ALLT kan hända tills dess.

Låt mig se in i framtiden igen: Amilia sitter säkert, IGEN.
Då kommer du ha chansen få ut ditt hatobjekt nr 1, dvs. Alex
2020-04-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gammla Photoshop Bilddropp's igen.
Dom ligger endast några dagar på sidan.

Amilia i soffan.
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234945-2a0b:f4c2:1::1.png

Lennie i köket
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234900-2a0b:f4c2:1::1.jpg

Vickan i sovrummet
http://www.bilddump.se/bilder/20200408234750-2a0b:f4c2:1::1.png

Haa-ha!
Du borde postat dessa under skräckveckan. Helvete. Virran liknade som något taget ur en Aphex Twin musikvideo
2020-04-08, 23:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vi måste få ut Analia jag klarar inte av att lyssna på hennes röst en enda sekund till. Mes-Lennie får också ryka för min del, stör mig mer på honom dagligen tyvärr då jag har haft honom bland mina topp 3 ett bra tag. Kanske ändrar mig igen snart men just nu är han bara mesig och konflikträdd.

+1 på den också! Han är så patetisk i sitt medberoende till sina två psykfall. Droppen för mig var i avsnittet i söndags tror jag det var. Lennie och Mergim sitter på varsin fatboy på altanen. En sur Amilia kommer ut och typ står och glor,

Lennie: "Schka jag hämta en schtol?"
Amilia: "Näh!"
Lennie: "Vill du sitta i den här da?"
Amilia: "Näh!"
Går och hämtar en stol och hade hon varit en seriefigur hade hon haft ett gigantiskt åskmoln över huvudet. När hon kommer med stolen frågar Lennie:
"Vill du ha en filt?"
Amilia: "Näh, har en!"

Alltså, jag cringade så hårt åt det utbytet. Så otroligt uppenbart hur han kröp för att hon blev sur för att de satt därute -han och Mergim. Han måste vara sjukt medberoende i sin läggning. Det är kusligt att se! Grow a pair God damn it!!
2020-04-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han är farligare än du tror du ser ju hur han spelar mellan båda pakterna i gula rummet. Han ljuger som fan för båda pakterna och speciellt för Sami och Julia. Amelia kommer inte vinna så hon är inte så farlig som många tror hon åker ändå ut lättare än alex? Om Alex är kvar så är det mycket svårare att få ut honom. Jag vill ha ut han först sen kan Amelia åka ut skiter i vilket.
Snäll du. Alex åker mot alla där inne! Oki, kanske inte Frida och Martin men dom andra ryker han mot! Han är inget hot, det finns värre folk där inne som ska ut före!
2020-04-09, 00:01
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dock tror jag att dom andra kommer upptäcka detta efter nästa måndagsfinal (hur hal Alex är) o därmed kommer INGEN lita på honom.

Därför vore det taktiskt bättre att få ut Amilia till varje pris och ni resterande sätter TV:n på MUTE varje gång Alex är med i rutan tills det är dags att plocka ut honom.

Tro på mig, Alex är minsta hotet där inne.
Han är ett lika litet hot som Frida är mot dom övriga deltagarna.

Men jaja det är långt kvar till måndag och ALLT kan hända tills dess.

Låt mig se in i framtiden igen: Amilia sitter säkert, IGEN.
Då kommer du ha chansen få ut ditt hatobjekt nr 1, dvs. Alex

Ja vi får se många ändrar på sig i huset alla säger olika saker hela tiden man vet aldrig vem dom kommer nominera. Jag undrar om Alex pakt nominerar Julia dom har sagt att dom ska göra det va? Sen har dom nämnt Sami? Och Amelia.
2020-04-09, 00:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haa-ha!
Du borde postat dessa under skräckveckan. Helvete. Virran liknade som något taget ur en Aphex Twin musikvideo
Hehehe
Är man lite hängig någon dag så är det bara titta på bilden med Amilia så blir man glad och skrattar.
2020-04-09, 00:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hur kan alla ( ? ) ha missat samis youtube haha nystartad för i år!

Ingen har missat, den är avhandlat för länge, länge sen
2020-04-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
PUSS!!!

Är jag accepterad nu så jag törs skriva vad jag tycker?

Lennie är den fegaste människan som inte kan bestämma sig vilket kön han vill ha
Amilia Finns nån större besserwisser
Julia Skön som nykter, vild och galen som full
Alex Tråkig, tråkig , tråkig
Martin Tålig i tävlingar, tråkig, smaskig, falsk
Mergim Barnslig, bög som inte törs komma ut(glömmer inte hans balle i uppdragsrummet, när han kröp upp i famnen på Lennie och fick en balle som syntes snabbt.

Jasse som tror monte negro är en stad i kroatien

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in