2020-04-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Du framstår inte som smartare själv, tyvärr.

Om en vit flicka säger att hon är enda blatten på sin skola pga hon har en engelsk pappa så framstår vem som helst som smartare. Var ju inte direkt som hon sa det som ett skämt eller nåt heller
2020-04-08, 15:33
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Försöker Alex förklara offsideregeln för Jasmine hahah???

Så mycket offside han varit i BB senaste tiden så vet jag inte om han är rätt man att berätta det för någon?
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jo, precis. Så är det.

Dels är Sami och Julia lurade av Martin och Alex (samt Jass). De spelar med falska kort.

Dels har Julia gjort bort sig flera gånger på fyllan. Hon startar bråk på fyllan som är helt vansinniga och oprovocerade. Det ligger henne i fatet tror jag.

Och slutligen så har hon knullat Glasman men hon hävdar nu att hon egentligen är kär i Sami. Det har nog gemene man svårt att ha fördragsamhet med. Skevt beteende.

Är det bara jag som tror hon försöker härma Jessica som vann BB för många år sedan? Hon var ju också helt flippad, fast på ett roligare sätt dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Tjena Malmens1.

Förstår att du är nöjd, du sitter ju på sk "innsider innformattion" dessutom så måste kännas riktigt bra? Njuter Glasman av sitt "sex siffrigga bellopp" nu på utsidan som din källa i produktionen mutade honom med?

Har du något mer "innsider innformattion skvaler" åt oss? Saknar det.
Aaaahahahaha hade jag varit Mergim hade jag skrikit "JAEG DOEG" åt detta. Love you.

Undrar hur länge Martin och Lennie tänker stå där? Kommer någon av dem ge upp, någonsin?! Känns typ inte så. Lite onödigt eftersom ingen av dem lär behöva immunitet heller haha.
2020-04-08, 15:34
Medlem
Martin tycker att Rålis är ”niiiice”. Usch, smutsigt och äckligt. Då älskar jag ändå Kungsholmen.
2020-04-08, 15:35
Medlem
"Vi kan träffas, spela fotboll, grilla"
"jAaAa GrIlLa"

Hahaha gölli ändå, Glempa Grillälskaren.
2020-04-08, 15:35
Medlem
Citat:
Aaaahahahaha hade jag varit Mergim hade jag skrikit "JAEG DOEG" åt detta. Love you.

Undrar hur länge Martin och Lennie tänker stå där? Kommer någon av dem ge upp, någonsin?! Känns typ inte så. Lite onödigt eftersom ingen av dem lär behöva immunitet heller haha.

Är reglerna helt klara för finalspelet? Kommer vi att få nominera nån? Har ingen aning alls
2020-04-08, 15:36
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Är det bara jag som tror hon försöker härma Jessica som vann BB för många år sedan? Hon var ju också helt flippad, fast på ett roligare sätt dock.

Jag tror inte hon härmas, men hon är typ lika knäpp.

Jessica Lindgren gick tyvärr ett tragiskt öde tillmötes efter BB. Hon är kvar i skiten än. Barnen tog de ifrån henne och hon knarkar för fullt än idag.
2020-04-08, 15:36
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det martin som vill ha ut julia
Ja, han har ju sagt att han vill ha ut henne efter Mergim alt. Amelia. Minns inte riktigt vem som låg först på listan i början av pakten men Jullan låg som tvåa. Nu känns det som att det är ändrat och hon ligger först och sedan Mergim/ Amelia. Rätta mig om jag har fel men det är så jag har uppfattat det.
2020-04-08, 15:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag tror inte hon härmas, men hon är typ lika knäpp.

Jessica Lindgren gick tyvärr ett tragiskt öde tillmötes efter BB. Hon är kvar i skiten än. Barnen tog de ifrån henne och hon knarkar för fullt än idag.
Herrejävlar stackars kvinna. Inte för att det var någon favorit men ödet är tragiskt.
Medlem
Citat:
"Vi kan träffas, spela fotboll, grilla"
"jAaAa GrIlLa"

Hahaha gölli ändå, Glempa Grillälskaren.
Fnissade till av hans ”gRIILLAAA”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Är reglerna helt klara för finalspelet? Kommer vi att få nominera nån? Har ingen aning alls
Som jag förstått det som så sköter de i huset nomineringarna, vi röstar på vem vi vill rädda mellan dem bara. Men jag KAN ha fel (sällan jag säger det, lol... men i det här fallet har jag inte 100% koll, det måste jag erkänna även om det smärtar...).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in