Börjar tappa tron på flashback. Sedan första veckan har vi varit överens om att Amilia måste ut.
Nu är Alex en väldigt svag spelare helt plötsligt den alla vill ha ut.
Jag tänker inte se Amilia tillsammans med Sami i en final.
Amelia kommer inte till final Lennie kommer vara i final med Sami och den tredje har jag ingen aning om och hoppas inte det är Alex för han är farligare än vad folk tror. Orm jäveln slingar sig genom allt.
Jag tänker inte se Amilia tillsammans med Sami i en final.
Du har inget val för det kommer produktionen se till.
Det fortsätter imorgon med ännu en tävling som gynnar Amilia,förmodligen Ajfån-fakta eller något liknande.
En bra sak: nu kan ingen extraröst delas ut på Jullan. Och hon kommer kriga för att Inte lägga röst på Sami, hon kommer nog kämpa för att lägga en på Martin. Mergim och Amilia köper nog det så länge Lennie inte är i skottgluggen.
Kanske inte men det är det han vill. Han har aldrig sagt till Sami och Julia att han vill ha dom i final med sig dock.
Han kan slingra sig genom till final faktiskt för han är farligare än vad man tror, kolla bara hur han spelat den jävla ormen. Han är nära Sami nu för att kunna komma långt för han vet att han är en av dom mest omtyckta i huset.
Kolla fan hur julia hjälper mergim och amilia fuck henne.
Vadå hjälper?Har du helt tappat det😂Ska hon lägga sig i tävlingar för du ska bli nöjd.Hon om någon är i fao zonen av Ormarna 🐍 Martin Alex Jasmine som vill nominera Julia.Vem var det som dela upp lagen?
En bra sak: nu kan ingen extraröst delas ut på Jullan. Och hon kommer kriga för att Inte lägga röst på Sami, hon kommer nog kämpa för att lägga en på Martin. Mergim och Amilia köper nog det så länge Lennie inte är i skottgluggen.
Nej hon kommer lägga den då på Alex tror jag efter det snacket med Amelia igår om honom. Julia har också märkt hur han är och vilket orm spel han spelar.