2020-04-08, 13:21
Medlem
Zingo2s avatar
Mergim: be att få 4 blekningar, 2 vita och 1 grön.😀😀😀😀😀😀😀
2020-04-08, 13:22
Medlem
Blaisens avatar
Då blir det Martin eller Lennie som blir immun då. Sami brukar kunna fippla bort tävlingar. Hoppas jag har fel. Beror ju lite på typ av tävling också.

Jisses så Jasmine ser ut i håret! Varför fick hon ens idén att färga? Hon var ju jättefin i håret?

Amilias attacker på Lennie är plågsamma att se. Såg gårdagens avsnitt där hon lägger sig hos honom och han direkt säger "Ska vi hjälpa Mergim packa?" Varpå hon svarar, "Wow, idag tog det 1 sekund innan du ska gå så fort jag kommer nära" Lennie svarade knappt. Amilia verkar ju vara en relativt intelligent tjej, fattar hon inte vad det betyder? Sen är ju Lennie en riktig syltrygg som inte säger ifrån men den scenen kvalade nästan in på en #metoo-lista! TÄNK om det varit tvärt om. Hade blivit ett jävla liv!

Jag gillar en chill Mergim som är glad och skojfrisk. Han känns gladare sen Virran lämnade? Kan det vara så?
Inga nya inägg på hennes IG heller, undrar om verkligheten hunnit ikapp?
2020-04-08, 13:30
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Då blir det Martin eller Lennie som blir immun då. Sami brukar kunna fippla bort tävlingar. Hoppas jag har fel. Beror ju lite på typ av tävling också.

Jisses så Jasmine ser ut i håret! Varför fick hon ens idén att färga? Hon var ju jättefin i håret?

Amilias attacker på Lennie är plågsamma att se. Såg gårdagens avsnitt där hon lägger sig hos honom och han direkt säger "Ska vi hjälpa Mergim packa?" Varpå hon svarar, "Wow, idag tog det 1 sekund innan du ska gå så fort jag kommer nära" Lennie svarade knappt. Amilia verkar ju vara en relativt intelligent tjej, fattar hon inte vad det betyder? Sen är ju Lennie en riktig syltrygg som inte säger ifrån men den scenen kvalade nästan in på en #metoo-lista! TÄNK om det varit tvärt om. Hade blivit ett jävla liv!

Jag gillar en chill Mergim som är glad och skojfrisk. Han känns gladare sen Virran lämnade? Kan det vara så?
Inga nya inägg på hennes IG heller, undrar om verkligheten hunnit ikapp?

Är bringad att hålla med dig där. Hur mycket jag än hatar Amilia måste jag ändå tyvärr erkänna att hon verkar hyfsat intelligent.
Men hennes hybris är mycket större än intelligensen så hon kan inte begripa att någon kan motstå hennes charm och sexighet.
2020-04-08, 13:31
Medlem
Alex kan gå k*ulla sina klickljud!!! Är så jävla trött på han och vill kasta något hårt på han varje gång han öppnar sin käfft!

Han e ju den dummaste som skådats i svensk tv ever!! Han kan inte hålla en normal konversation utan att klicka. För han så på sina jobb också? Sin dotters föräldrarsamtal ?? Smaskar han så på finmiddag??

Skicka fan ut han helst igår!!!!
2020-04-08, 13:36
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej men usch! Vilken mardröm alltså! Varför vill du mig så illa?

Tror inte att Mergim varit med någon kvinna i hela sitt liv...
Ojdå, sorry. Är en filantrop så det var inte illa menat utan ett dåligt skämt. Jag tror att albanen ändå inte hade tagit en kvinna med tång och vill gnida sig mot "pappa" Lennie. Jag ber vördnadsfullt om ursäkt.
2020-04-08, 13:43
Medlem
Zingo2s avatar
Sami: ska jag dra mitt strå till stacken och diska sen?
Julia: vill du det?
Sami: nej😀😀😀😀😀😀😀😀😀
2020-04-08, 13:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Är bringad att hålla med dig där. Hur mycket jag än hatar Amilia måste jag ändå tyvärr erkänna att hon verkar hyfsat intelligent.
Men hennes hybris är mycket större än intelligensen så hon kan inte begripa att någon kan motstå hennes charm och sexighet.

Amilia är mest intelligent av dom i huset, oavsett vad man tycker om henne!

Hon ska ryka på Måndag! Sen efter det hoppas jag vi kan ta ut Alex!
2020-04-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Jag tror att Sami är mest intelligent, han lägger ihop hur saker funkar. Kanske inte mest påläst dock

Amilia tror ju att hon är påläst men har väldigt fel många ggr när hon är helt säker på att hon rätt, det är inte ett tecken på intelligens enligt mig. Alltså hon är ju inte ointelligent, hon kanske är tvåa på listan
2020-04-08, 13:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag tror att Sami är mest intelligent. Kanske inte mest påläst dock

Amilia tror ju att hon är påläst men har väldigt fel många ggr när hon är helt säker på att hon rätt, det är inte ett tecken på intelligens enligt mig. Alltså hon är ju inte ointelligent, hon kanske är tvåa på listan

Möjligtvis, men Amilia är väldigt intelligent, men hon är ju ingen Einstein som kan allt såklart o vet allt.

Men sen är det väl inte direkt svårt att vara mest intelligent i detta hus med människor som Jassa, Lennie, Mergim o Alex t.e.x
2020-04-08, 13:53
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Där är vi helt eniga, men jag kan sätta min sista kaviartub på att produktionen myglar kvar Amilia på något vis även denna vecka, så vi får väl rikta in oss på Kannibalen i första hand.
2020-04-08, 13:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte det här eviga pussandet. Det är dessutom små pussar. Är det inte bättre att de tar en stund, lägger dig själv i sovrummet och håller på? Visa lite radiellt för alla andra. Det är som två trettonåringar men skillnaden är att det finns mer passion mellan två trettonåringar.
Grejen är ju den att de kan lika gärna knulla nu. Det kommer ju se ungefär likadant ut. Prasslande täcken och smackande.
2020-04-08, 13:54
Medlem
Citat:
Möjligtvis, men Amilia är väldigt intelligent, men hon är ju ingen Einstein som kan allt såklart o vet allt.

Men sen är det väl inte direkt svårt att vara mest intelligent i detta hus med människor som Jassa, Lennie, Mergim o Alex t.e.x

Intelligens är ju egentligen inte kunskap så det räknar jag inte in. Visst, många intelligenta har stora kunskaper också...det blir ju bara så

Nä, dom har ju verkligen lyckats hitta några riktiga stolpskott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in