2020-04-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Dröm gott om albanen som smeker dig och leker med stumpen.
Nej men usch! Vilken mardröm alltså! Varför vill du mig så illa?

Tror inte att Mergim varit med någon kvinna i hela sitt liv...
2020-04-08, 13:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej men usch! Vilken mardröm alltså! Varför vill du mig så illa?

Tror inte att Mergim varit med någon kvinna i hela sitt liv...

Jag tror han provat att hångla lite i tonåren men märkte att det inte hände något i brallorna.
Men LENNIE däremot!! Ouuhhh, aahhhh, jäuvlarr såu håurrd jau bleirr!
2020-04-08, 13:09
Medlem
Kul immunitetstävling när alla de tre som tävlar inte ens är i risk för att bli nominerade.
2020-04-08, 13:11
Medlem
Jag fattar inte det här eviga pussandet. Det är dessutom små pussar. Är det inte bättre att de tar en stund, lägger dig själv i sovrummet och håller på? Visa lite radiellt för alla andra. Det är som två trettonåringar men skillnaden är att det finns mer passion mellan två trettonåringar.
2020-04-08, 13:12
Avstängd
Skräll att negern klagar på tävlingen, han har varit sämst i alla tävlingar och åkt på mer räkmacka än amilia, han ska bara hålla käften, på måndag ska han sitta i rummet med amilia
2020-04-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror han provat att hångla lite i tonåren men märkte att det inte hände något i brallorna.
Men LENNIE däremot!! Ouuhhh, aahhhh, jäuvlarr såu håurrd jau bleirr!
Haha, nej vill inte ha Lempas lem nära mig heller. Usch! Han blir så oattraktiv på grund av sitt bristande intellekt.
2020-04-08, 13:13
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Jag fattar inte det här eviga pussandet. Det är dessutom små pussar. Är det inte bättre att de tar en stund, lägger dig själv i sovrummet och håller på? Visa lite radiellt för alla andra. Det är som två trettonåringar men skillnaden är att det finns mer passion mellan två trettonåringar.

Håller med, låt dem få sovrummet för sig själva en timme o sätt på varandra så de kanske lugnar sig ett tag med pussandet.
2020-04-08, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Kul immunitetstävling när alla de tre som tävlar inte ens är i risk för att bli nominerade.
Ja eller hur, jag sa samma innan. De borde vinna något annat. Dra ifrån eller lägga till poäng på en person exempelvis.
2020-04-08, 13:16
Medlem
Fattar dock inte varför nomineringarna är imorgon. Nu blir även fredag en så kallad "vilodag"... Idag borde varit individuell extrapoäng delas ut, imorgon immunitet och fredag nomineringar.
2020-04-08, 13:17
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Haha, nej vill inte ha Lempas lem nära mig heller. Usch! Han blir så oattraktiv på grund av sitt bristande intellekt.

Hahaha. Jag tror du missförstod mig lite.
Det var inte alls min mening att tortera dig min vän. Jag syftade på Mergim, du såg väl hur jag försökte imitera hans dialekt.
Ber om ursäkt ifall jag traumatiserade dig där.
2020-04-08, 13:20
Medlem
manodepressivs avatar
Vem har störst kuk i huset?
2020-04-08, 13:21
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997

Precis. Här hade det ju varit lite roligt om Alex blev immun så skiter sig Amilias plan.

Men nu som sagt så betyder tävlingen inte så mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in