2020-04-08, 02:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu har Alex börjat snarka i bakgrunden. Tänk om man ändå kunde somna sådär, då hade jag inte behövt spendera nätterna här. Nu verkar det vara sovdags så god natt!
Dröm gott om albanen som smeker dig och leker med stumpen.
2020-04-08, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Tycker du inte Mergim är roligare snällare när han hänger med Frida? Men när han hänger med Amelia då blir han påverkad negativt.

Finns nog inget positivt om Mergim. Han är nog den jag skulle vilja hänga minst med av alla där inne. Hans fighter var åtminstone underhållande. Nu blir han bara mesigare samtidigt som han är lika egotrippad och narcissistisk. Får jag höra meen Lennie cuuute eller "girl" eller andra mesfasoner får jag lust att ge han en fet smäll. Tom småsaker som att han tjatar om "jag kan inte fattaaaa att jag fick flest röster av allaaaa" nej det fick du inte din dumme jävel. Du eller Sami fick flest.
2020-04-08, 02:46
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Dröm gott om albanen som smeker dig och leker med stumpen.

Haha dom i rosa rummet slipper höra hans klick ljud och oljudet från motorsågen det är skönt kan jag tänka mig, medans Sami och Julia för stå ut med skiten nu, dom vågar inte säga ifrån till lilla "borgmästaren" 😂
2020-04-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag tycker Lennie 💯 fuck dom tre i rummet aldrig gillat dom.

Lennie är nog jobbigast i hela huset just nu. Han har helt plötsligt blivit en jävla femåring som bara skriker och hoppar runt. HUR kan man gilla honom? HUR kan han tycka så jävla mycket om Mergim? Mergim är en vidrig person och vad säger det om Lennie då?
2020-04-08, 03:01
Medlem
Flaxifluxs avatar
holy fuck, inte undra på att jassa och martin är så jävla trötta på dagarna, de håller ju fan på att smaska på varandra hela nätterna. Jag hade fan stört mig något så otroligt på en sådan människa som inte låter mig sova i fred
2020-04-08, 03:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
holy fuck, inte undra på att jassa och martin är så jävla trötta på dagarna, de håller ju fan på att smaska på varandra hela nätterna. Jag hade fan stört mig något så otroligt på en sådan människa som inte låter mig sova i fred

Haha håller med kl är 03:30 snart o de hånglar än, värre än när man var 15 o nykär..
2020-04-08, 08:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha håller med kl är 03:30 snart o de hånglar än, värre än när man var 15 o nykär..
Håller med. Skulle aldrig klara av att ligga och byta saliv med min gubbe så länge. Och då ska det tilläggas att han och jag hittar på mycket sjuk skit ihop i sängen. Men just det eviga hånglandet? Fy fan vad jag ogillar det.
2020-04-08, 09:09
Medlem
esetts avatar
Schema 8/4
Förmiddag
09:00 God morgon!
Ca 10:00 Brev om kvaltävling
Ca 10:30 Kvaltävling - alla tävlar individuellt om tre platser i immunitetstävlingen
Ca 13:30 Brev om immunitetstävling

Eftermiddag
Ca 14:00 Immunitetstävling - tre deltagare tävlar om att sitta säkert

Kväll
Påskaktiviteter!
2020-04-08, 09:12
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia mobbar just nu Lisa som har åkt ut, hur försvarar ni detta era jävla alex hatare. HUR FAN kan ni vilja ha ut Alex före Amilia. Helt otroligt
Haha, menar du allvar!?
Avskyr Analia djupt, MEN vem fan bryr sig ett endast dyft om nån säger nåt om grinLisa??
Det där näspetande snorätande halvalkoliserade nervvraket, har väl för guds skull ALLA glömt bort nu!
2020-04-08, 09:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Julia är snygg när hon sover. En annan ser ut som fan i samma situation.
2020-04-08, 09:38
Medlem
Edit. Missade en viktig detalj.

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Gör en sökning på Jassa också din dummer får du se var hon bor.

Hon bor hos sina päron i Halmstad?

Vad är det du är ute efter? Du dumförklarar dig själv mer och mer för varje inlägg du skriver.
Senast redigerad av Effetheman 2020-04-08 kl. 10:02. Anledning: Missade en mening
2020-04-08, 09:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmines hår... Nej. Låt henne ha det så nu, BB. Vi vill se henne hata det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in