Citat:
Vill egentligen inte svara i den här tråden, men.
- Ingenstans har Edgar Cayce, Nostradamus och Bibeln nämnt årtalet 2024.
- Dolores Cannon är säkert spirituell, men till hur hög grad kallar man människor "backstage people" som inte har någon själ. Det är vad hon hänvisat till vissa människor på jorden har inget syfte eller själ. Nice approach. Hon framstår som manipulativ och falsk i de videos jag sagt henne.
Corey Groode..och QHHT-utöver, vad det nu är.
Snälla nån, nånstans måste man förstå med att människor utnyttjar andra för att få mer följare, prenumananter för att skapa mer pengar, för att sälja något, som alltid är i framtiden, lönsamt att är 5 år framåt. Samt om något inte händer - "vibrationerna förändrades" "energierna var inte riktigt i balans i atmosfären" osv osv bortförklaringar...
Börjar bli trött på tramset. Jag tror att de finns mycket vi inte kan beskriva, och mycket som vi kan upptäcka ännu.
Men du skriver själv att det finns inga belägg, utan ett par MYCKET TVEKSAMMA människor. De är andra sidan av myntet som mycket tveksamma människor som är tvärskeptiska.
Snälla, gör något som bidrar till något gott i världen, fördjupa er i vad ni kan göra, påverka. Istället för att ge Dolores Cannon och fler av dessa, mer pengar och tid som de redan tagit på att sälja skit.
- Ingenstans har Edgar Cayce, Nostradamus och Bibeln nämnt årtalet 2024.
- Dolores Cannon är säkert spirituell, men till hur hög grad kallar man människor "backstage people" som inte har någon själ. Det är vad hon hänvisat till vissa människor på jorden har inget syfte eller själ. Nice approach. Hon framstår som manipulativ och falsk i de videos jag sagt henne.
Corey Groode..och QHHT-utöver, vad det nu är.
Snälla nån, nånstans måste man förstå med att människor utnyttjar andra för att få mer följare, prenumananter för att skapa mer pengar, för att sälja något, som alltid är i framtiden, lönsamt att är 5 år framåt. Samt om något inte händer - "vibrationerna förändrades" "energierna var inte riktigt i balans i atmosfären" osv osv bortförklaringar...
Börjar bli trött på tramset. Jag tror att de finns mycket vi inte kan beskriva, och mycket som vi kan upptäcka ännu.
Men du skriver själv att det finns inga belägg, utan ett par MYCKET TVEKSAMMA människor. De är andra sidan av myntet som mycket tveksamma människor som är tvärskeptiska.
Snälla, gör något som bidrar till något gott i världen, fördjupa er i vad ni kan göra, påverka. Istället för att ge Dolores Cannon och fler av dessa, mer pengar och tid som de redan tagit på att sälja skit.
Korrekt - detta är i högsta grad kuriosa. Precis som existensen av Flashback. Hade vi varit frälsare av världen hade vi inte befunnit oss på Forum öht utan räddat liv och botat cancer. Där är vi överens.
Edgar och Nostradamus har nog varit mer inne på millenieskiftet. Bibeln har haft tiden flytande. 2024 har varit på tapeten inom QHHT då alla övriga tider varit förskjutna. Du får helt enkelt ta det med en otroligt stor nypa salt - jag tror de flesta förstår att prediktioner av detta slag är fantasier överlag. OM "de" nu får rätt kommer alla säga "tur".
När det gäller att bidra konkret till världen gör jag följande:
- Jag är vegan
- Undviker så många förpackningar som möjligt och köper nästan uteslutande 5 olika livsmedel
- Värmer sällan min mat
- Dricker till 90% bara vatten - ej burk eller flaskor öht.
- Hjälper alla människor som frågar och frågar de som jag ser kan behövas hjälp oavsett vad det gäller
- 50% av min lön under 8 månader går till att betala en skuld till en person jag inte direkt känner
- Försöker sprida kärlek i allt jag gör
- Köper nästan uteslutande second hand
- Bor i cirka 15-16 grader för att minska så mycket som möjligt av mitt ekologiska avtryck
- Använder inga djurprodukter
- Använder inget schampoo, ingen deo etc.
- Min tandkrämstub räcker cirka 6 månader.
- Duschar i max 2 minuter. Tops...
- Har slutat att gå på gym - går upp på berget istället.
- Går aldrig till sjukhus, tandläkare eller äter mediciner.
- Äger numera ingen bil. Dock lånar jag en när jag behöver det (skulle kunna likställas med bilpool utan regler...)
...är nämligen övertygad om att förbättring av världen börjar med mannen i spegeln.
Så det ena utesluter nödvändigtvis inte det andra. Dvs - det går att vara lite filosof OCH försöka bidra till att göra världen bättre OCH samspråkas med andra på nätet. Vad gör du själv för att bidra till något gott i världen? Nyfiken.
Tackar dock för dina nyttiga synpunkter som är välkomna.