2020-04-08, 00:06
Medlem
Liten uppdatering gällande Instagram. Sami har ökat med 407 följare idag. Lennie 162. Igår: Sami 258. Lennie 173. Sami ökar mest och nästan dubbelt så mycket varje dag mer än Lennie. Säger ändå lite om hans popularitet. Sami syns och bjuder mest på sig själv. Under avsnitten är han den starkt mest lysande deltagaren.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Herregud, varför leker du moralens väktare för att någon kallar mergim alban? Du har ju suttit och kallat alex nigga och lite allt möjligt. Är du lite dum i huvvet?

Albanmergim är fan så mycket värre än alex

Ja men undrade bara andas ? Ja alla här säger saker.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag tycker det var fel 💯 men ni bryr er inte när något händer någon annan fler som blivit behandlade dåligt och mobbade i huset men ni skrattar bara då. Ni skrattar och säger massa dumma saker till dom andra i huset? Är det okej eller? Ni gör minst lika fel som skriver massa saker och skrattar åt dom
Kan faktiskt hålla med men det här måste ju vara bland det vidrigaste folk har gjort i huset. Man reagerar extra starkt när den snällaste där inne blir hånad. Tror inte många här inne är ett fan av mobbning eller skitsnack, bara att man inte skriver ett inlägg om det varje gång det händer. Jag skulle INTE skratta om typ Amilia eller någon annan mindre snäll människa var med om samma sak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nu snackar Jassa o Mergim igen om Samis lukt...
Det är ju mer Mergim som gör det och förväntar sig medhåll från Jassa.
2020-04-08, 00:07
Medlem
JustZlatans avatar
Vet idioterna i huset att det pågår en pandemi? Vad säger dom om det?
2020-04-08, 00:07
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Mergim är väl Alban? Han kommer från Kosovo, ofta kallas dom för kosovolban.

Jajo, inte sagt nått annat. Jag poängterade örnmannens dubbelmoral
2020-04-08, 00:09
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
För det är ett personangrepp av värsta sorten. Ingen säger att Amelia är fet eller Mergim är bög i huset. Eller annat för den delen. Att snacka skit om varandra är på gränsen till OK men det är generellt. När man börjar peka på personliga brister eller utseende som de gjorde är verkligen över gränsen och BB gör inget utan fortsätter visa detta. Det är skillnad.

Här inne går vi löst på alla i BB.
De spekulerar ju hela tiden om Mergims sexualitet för deras underhållning inför hela Sverige. Trots att han blir uppenbart obekväm när de gör det. De har fortsatt göra det bakom hans rygg. Det är ett favoritämne mellan Kongo och Sami.

Jag kommer också ihåg att när Sami och Amilia skulle sitta fastkedjade att Sami blev hypad och gjorde gester om att repet inte kommer räcka till över Amilias mage och alla älskade det då i tråden. Glasman sade till honom då direkt.

Jag förstår inte varför alla blir PK-kärringar när det kommer till Sami?
2020-04-08, 00:11
Medlem
sodars avatar
Titta på Sami och ha i åtanke vad Jassa och Mergim säger bakom hans rygg. Man får en klump i magen med tanke på hur oskyldig/vilsen Sami ser ut, hans dräkt gör inte det hela bättre.

Fina Sami
2020-04-08, 00:12
Medlem
Honeyryders avatar
Jag tycker inte att BB ska göra något när sånt sker, om det inte skulle utvecklas till systematisk mobbning av en person. Jag tycker det är mer störande att andra i huset inte säger ifrån när andra är elaka.

Vi ska nog inte klaga på att programmet är så jävla pk när vi tittare är så jävla känsliga och direkt önskar att BB ska gå in med järnhand och kasta ut folk hej vilt. Eller när de la ut ett roligt klipp med Samis tics, jag tror inte Sami hade brytt sig ett skit om det?! Han är ju med i ett program som sänds 24/7.. Jag tror att hela problemet ligger i att vi tittare alltid ska klaga och anmäla hit och dit som gör att det blir ett mesigt program till slut som inte alls ser ut som förr..

Samma sak med klippet när de pratar om Mergim läggning, vilket jävla ramaskri det blev?! Det kommer ju leda till att de inte får prata om någonting i huset längre eller att BB inte vågar lägga upp klipp.

Vill vi ha tillbaka det gamla BB så måste vi ha lite mer skinn på näsan kanske?

Lite funderingar
2020-04-08, 00:14
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Nu kastar du väl ändå sten i glashus?! Du säger ju neger om Alex. Kan säga samma säk där då. Varför nämner du att han är neger? Vad har det med saken att göra?

TACK! zwoop69, det är exakt det här jag menar. Igår nämnde personen att alex luktar äckligt.. eller lättare sagt svarta människor. Och idag när det gällde sami var det mobbning ... men igår gick det bra för dig att dra en sådan kommentar?!!
2020-04-08, 00:14
Medlem
HAHAH alltså tatueringen och skjortan med den dåliga blonderingen på Jasmine.. Hon ser ut som att hon kommer direkt från en trailer park.
2020-04-08, 00:16
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jo jag har sagt saker också jag säger inte att det var bra det dom gjorde när dom luktade jag tycker det var fult av dom men jag skiljer inte på Sami och dom andra. Men många andra gör det här. Och vi andra som sitter här är inte bättre nånstans och du vet vad jag menar med det.

Säg inte VI VI VI då det är DU ... såg att du tyckte det var fel att kalla mergim alban när du själv kallar alex n*ger gång på gång. Alltså hur gammal är du? du kan inte bete dig hur du vill sen klaga på andra när dom göra något liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in