2020-04-07, 23:43
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahahaha vilken härlig profilbild du har!
Jassa säger nu ”JAG LÄMNAR OM JAG INTE FÅR IN MER FÄRG” för hon inte vill se ful ut för Martin..
Desamma desamma! Avatarbilderna gör ju halva nöjet här i tråden
2020-04-07, 23:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
På vilket sett är han skön? Att smeka kuken till?

Skön i den mån att han inte är en fitta som alla andra som jag nämnde? Störde mig på honom 24/7 förut, men nu funkar han ändå att ha i huset NÄR(!!!!) Amilia åker.
2020-04-07, 23:44
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Men trodde Jass verkligen att det här skulle bli bra? Att en 21-årig alban kan göra hennes hår "vitt"? Hon måste vara totalt aningslös.

Det ser mycket riktigt helt för jävligt ut och det kommer inte bli bättre imorgon.

Tror alla skulle misslyckas i det huset 😂
Medlem
Lunatics avatar
Jassas hår bakifrån. ganska fint, noooot

http://www.bilddump.se/bilder/20200407233753-2a0b:f4c2:1::1.png
Medlem
Pastelclouds avatar
Helvete va elaka dom är i Sami i dc? Jassa säger att han luktar skit. Nu har Mergim, Lennie, jasmin och Amilia luktar på hans kläder och säger att han luktar äckligt och kön?!
Medlem
Honeyryders avatar
Jassa förstår inte att det inte har så mycket å göra med själva färgen i sig, det har å göra med att hennes hår från innan va ojämnt och håret måste gå igenom olika nivåer av orange, gult och till slut blir det vitt. De kan skicka in hur mycket "vit" färg som helst men hon kommer fortfarande vara gul hahaha
2020-04-07, 23:45
Avslutad
Saknas bara att någon gör fula dreads på henne så blir hon komplett.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ludret från Halmstad bröt nyligen mot reglerna och hotar med att hon kommer att fortsätta med det om hon inte får in något som jag inte uppfattade var det var.
Kommer produktionen att fortsätta tolerera det här? Varför ens ha regler om dom kan bryta dom hela tiden. Diska henne och ta ut henne!

Precis!
Bortskämda äckel som stannat på elvaårsnivån.
Blir så trött på BB:s daltande med årets deltagare. Ge henne en biljett till Halmstad, nej förresten. Skicka henne till Vimmerby istället.
Där kan hon hänga med Raffa och Kissante och vem vet, hon kanske rent av kan bli hedersmedlem i Ganglands kvinnoavdelning. Det skulle passa den skabbiga skatan perfekt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Skön i den mån att han inte är en fitta som alla andra som jag nämnde? Störde mig på honom 24/7 förut, men nu funkar han ändå att ha i huset NÄR(!!!!) Amilia åker.

Alla där inne är fittor förutom Sami. Albanfjollan har jag velat ha ut sedan dag ett.
2020-04-07, 23:46
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Säga vad man vill men Mergim har ändå blivit lite skönare på slutet även om han umgås med Amilia

Ser iaf hellre Amilia, Martin, Alex och kanske Jassa ute före honom.

Tycker exakt samma han bidrar med skratt, medans dom andra är ormar och tråkiga o tröga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Fattar inte varför hon ska bleka mer, det skulle bli snyggt att färga håret den färg hon har i längderna istället. Minus de orange slingorna då.

Tror du på riktigt att någon av de som är i huset kan fixa Jassas hår i endast längderna så det ser bra ut?
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Helvete va elaka dom är i Sami i dc? Jassa säger att han luktar skit. Nu har Mergim, Lennie, jasmin och Amilia luktar på hans kläder och säger att han luktar äckligt och kön?!

Ja det var elakt att de ropar in fler för att lukta och håna.. "stäng dörren"
Att de från första början kände lukten är ju en sak, det måste de få säga såklart men att sprida det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in