2020-04-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/list/@@147:6bf8f7f10ce920bfe95c327b26489589

Bläddra till sid. 20

Vilket svin att propsa och att försöka knäcka och mästra sitt eget barn med sån bullshit!

Men dottern kan svara på ett bra sätt, hon vill ha vettiga svar. Men det får hon inte, han bara kör på som en bulldozer. Hon är den vuxna i rummet och kan ifrågasätta hans tjafsande.

Emellanåt får hon honom svarslös. Att han inte lägger av är ju otroligt!
Citera
2020-04-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Vilket svin att propsa och att försöka knäcka och mästra sitt eget barn med sån bullshit!

Men dottern kan svara på ett bra sätt, hon vill ha vettiga svar. Men det får hon inte, han bara kör på som en bulldozer. Hon är den vuxna i rummet och kan ifrågasätta hans tjafsande.

Emellanåt får hon honom svarslös. Att han inte lägger av är ju otroligt!

Som en robot.
Citera
2020-04-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Bästa @Moschata

Anledning till att jag skrev som jag gjorde, var helt enkelt sagt att jag vill veta om andra medlemmar inom tråden har observerat sig över detta om L*na Wesstr*m hade någon form av blödande sårskador på någon av sina händer så som framför allt på något eller flera fingrar.

Innan jag skriver mitt eget inlägg om detta, vill jag vara säker på att folket inom tråden har observerat den fakta som finns att tillgå.

Jag har mycket som jag skulle vilja framföra inom denna tråden gällande det begångna mordet på L*na Wesstr*m, men det är väldigt tråkigt när man blir kallad för en psykiskt störd tvångs-lögnare som drogas med medicinering.

Om jag till exempel skulle inom denna tråden framföra några tidigare av L*na Wesstr*m:s skrivna text-stycken från hennes skrivna privata dagboks-anteckningar, så skulle jag bli kallad för både det ena och det andra och med den anledningen avstår jag.

Om du har lust och känner för att svara mig angående din vetskap om L*na Wesstr*m:s skador på hennes händer eller fingrarna, så skulle jag i sådant fall vilja diskutera med dig om hur det bör ha gått till bakom bullerplanket då L*na Wesstr*m misshandlades till döds.

Mvh/ @JokerMannen

Hoppar in här: Lena hade bl.a några brutna fingrar. Antagligen från när hon försökte skydda huvudet när han slog...
Citera
2020-04-07, 22:13
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Oj, visar han nakenbilder - också?

Haha nä men jag fick en host/kräk attack som hjälpte mig med min andfåddhet Känner mig piggare men äcklad
Citera
2020-04-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det var någån tidigare postare som nå
Ämde kofot vilket rimmar bra med jacken på trädet, tyngden på tillhygget samt med (som framkom i FUP) att skadorna har tillfogats offret med med mer än ett tillhygge. En kofots form kan förleda dra den slutsatsen.

Skadorna på trädet är sannolikt varningsslag då BO börjat skrika när hon insåg stundens allvar.

Så kan det vara.
Citera
2020-04-07, 22:19
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
"160731 SD spelar Näcken i storfilmen Jakten på det försvunna kyrksilvret: "

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

#TeamÅsaHiding

Här är han in the nude. Helnaken och även poserande med en kvist i munnen. Har vår kära lundabo sett den än?
Citera
2020-04-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Här är han in the nude. Helnaken och även poserande med en kvist i munnen. Har vår kära lundabo sett den än?
Jo då. Lundabon har sett den. Urk.
Citera
2020-04-07, 22:25
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jo då. Lundabon har sett den. Urk.

Nu ska jag inte vara så elak... men jo faktiskt. Jag trodde han hade simmat på elitnivå och var sjukt aktiv - jag kan säga att det intrycket fick man inte riktigt när kläderna åkt av om man säger så. Han ser mer ut som den handikappade invalidos:en som inte klarar av att få på sig strumpor och skor.
Citera
2020-04-07, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nu ska jag inte vara så elak... men jo faktiskt. Jag trodde han hade simmat på elitnivå och var sjukt aktiv - jag kan säga att det intrycket fick man inte riktigt när kläderna åkt av om man säger så. Han ser mer ut som den handikappade invalidos:en som inte klarar av att få på sig strumpor och skor.
Så långt skulle jag väl inte gå. Men vältränad är han inte, vilket är förvånande med tanke på att han påstått sig träna en del, ränner ute i naturen i tid och otid osv osv. Det kursiverade gillar jag inte att du skrev, men det står ju för dig.

Tidigt i säng för mig nu, så... gonatt på er.
Citera
2020-04-07, 22:38
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så långt skulle jag väl inte gå. Men vältränad är han inte, vilket är förvånande med tanke på att han påstått sig träna en del, ränner ute i naturen i tid och otid osv osv. Det kursiverade gillar jag inte att du skrev, men det står ju för dig.

Tidigt i säng för mig nu, så... gonatt på er.

Nä det var dumt uttryckt av mig på alla sätt och vis. Håller med dig fullt.
Citera
2020-04-07, 22:38
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Det finns utskrivna samtal mellan LW och SD, vart fan kommer dessa samtalen ifrån? Polisen har väl knappast avlyssnat honom innan LW är död??

Lena skriver 2014 att hon i minst 1,5- 2 (från 2012) år sparat 40 st "bevis" om hur hur oärlig SD varit mot henne.
I 6 års tid har Lena samlat oförrätter.

Akbilaga 164 It-protokoll LW del C sid 491 (Ur Lenas Samsung) Från 2014.

Citat:
Hade en dold mapp i telefonen. I den skrev jag tidigare upp "bevis" mot dig. Tillfällen då du varit oärlig. Har inte tittat i den mappen på 1,5- 2 år kanske. Kom att tänka på den i USA. Där fanns 40 noteringar. Läste bara det första. Tig bort skiten. Gjorde för ont.
Citera
2020-04-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
"160731 SD spelar Näcken i storfilmen Jakten på det försvunna kyrksilvret: "

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

#TeamÅsaHiding

Fy vilken ful och blek jävel. Har han drabbats av elefantsjuka i vänster lår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in