2020-04-07, 13:27
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Det har jag också fått för mig, därför förstår jag inte
riktigt att ÅK gör sådan affär över ringen, brist på annat kanske.
Jag skrev nyss att dna inte överlever x-antal handtvättar och duschar, läser du inte?
Är du bara upptagen med att tvivla så varsågod, men gör det då på egen hand
Citera
2020-04-07, 13:28
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Det har jag också fått för mig, därför förstår jag inte
riktigt att ÅK gör sådan affär över ringen, brist på annat kanske.

Flera år var väl en underdrift från min sida, det har väl utvunnits dna från kalla fall som legat i polisens förvar upp emot 50 år efter brottstillfälle.
Citera
2020-04-07, 13:29
Bannlyst
"Det skall bli så bra nu.."
När han åker med sin drömkvinna till USA på en drömresa.

Är ett av dom tydligaste bevisen.
Citera
2020-04-07, 13:29
Medlem
notknapparens avatar
NA:

"- NN åker på drömresan med drömkvinnan och han skriver ”det ska bli så bra nu”, säger åklagaren och menar att det kanske är det tydligaste beviset."

https://www.na.se/artikel/just-nu-aklagarens-slutanforande-45-aringen-har-inget-alibi-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om -hjarstamordet

Här har Snoris och Draifos ett svar på vilken motivbild som åklagaren har.
Citera
2020-04-07, 13:31
Bannlyst
Nu är det Hidings tur igen.

Mordvapnet har ej hittats.
Hårt med smal kraftig kant.

Vänster sida av huvudet är mest utsatt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Jag skrev nyss att dna inte överlever x-antal handtvättar och duschar, läser du inte?
Är du bara upptagen med att tvivla så varsågod, men gör det då på egen hand

Vad gäller om man har för vana att ta av sig smycken innan man
tvättar händer eller duschar.
Citera
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
För femtio-elfte gången sagt, sluta upp med dina osannfärdiga påståenden om mig.

OnTopic: Jag har klart och tydligt deklarerat inom flera tidigare skrivna inlägg, att det inte handlar om en DAGBOK ... det handlar om så kallade privata DAGBOKS-ANTECKNINGAR och som L*na Wesstr*m tidigare skrivit på A4-papper (hålade) och där varje A4-papper har små skrivna text-stycken, dessa A4-papper var av L*na Wesstr*m samlade inom en PÄRM.

Jag har inte påstått att jag har L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar i MIN PERSONLIGA ÄGO, däremot sagt, så har jag deklarerat att jag tidigare haft TILLGÅNG och fått läsa skrivna text-stycken ur L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar på A4-papper inom en pärm.

Jag har också och slutligen sagt deklarerat, att dessa, av L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar, finns i förvar hos en mycket nära vän till L*na Wesstr*m och som ifrågavarande anförtrott sig åt.

Jag begriper inte varför du skall förvränga det som jag tidigare framfört inom mina skrivna inlägg gällande L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna privata dagboks-anteckningar vilka förvaras inom en pärm, och var av ifrågavarande skrivna på A4-papper.

Mvh/ @JokerMannen
Jag begriper inte varför du inte svarar på frågan om polisen har fått ta del av dessa dagboksanteckningar?
Hjälper du till att undanhålla bevis?
Om polisen hade tagit del av dem så borde det ha framgått av FUP:et.
Citera
Bannlyst
Avvärjningsskador finns på händer o fingrar när hon försöker skydda sitt huvud (skrikandes i dödsångest)
Citera
2020-04-07, 13:32
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag håller inte riktigt med. Får han ett tidsbestämt straff, och överklagare, så är risken lika stor att Hovrätten faktiskt skärper straffet eftersom åklagaren då också kommer överklaga. Det finns så otroligt mycket i det här målet som pekar på att de har rätt man. Det är svårt att komma runt det. Nej, jag håller emot där. Han kommer sitta inne. Länge. Även efter HRs dom.

Hoppas helt klart du har rätt. Och som sagt ALLT tyder ju på att de har rätt man men jag är orolig att det inte räcker, speciellt för en juridiskt mer bevandrad HR.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nu är det Hidings tur igen.

Mordvapnet har ej hittats.
Hårt med smal kraftig kant.

Vänster sida av huvudet är mest utsatt.
Armeringsjärn?
Citera
Medlem
Flaskbackares avatar
"Åklagaren tar nu upp flera exempel där 45-åringen ska ha haft planer på att mörda andra personer"

Vem mer har han haft planer på att döda, och vad finns det för belägg för detta?
Citera
2020-04-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Nån som kan länka bild på denna ML?!

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fgs-geo-images%2F60f33d85-8f93-4cff-8d5e-d6c73c3b3da3_l. jpg

Du kanske redan fått svar, annars finns bild här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in