Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
För femtio-elfte gången sagt, sluta upp med dina osannfärdiga påståenden om mig.
OnTopic: Jag har klart och tydligt deklarerat inom flera tidigare skrivna inlägg, att det inte handlar om en DAGBOK ... det handlar om så kallade privata DAGBOKS-ANTECKNINGAR och som L*na Wesstr*m tidigare skrivit på A4-papper (hålade) och där varje A4-papper har små skrivna text-stycken, dessa A4-papper var av L*na Wesstr*m samlade inom en PÄRM.
Jag har inte påstått att jag har L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar i MIN PERSONLIGA ÄGO, däremot sagt, så har jag deklarerat att jag tidigare haft TILLGÅNG och fått läsa skrivna text-stycken ur L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar på A4-papper inom en pärm.
Jag har också och slutligen sagt deklarerat, att dessa, av L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar, finns i förvar hos en mycket nära vän till L*na Wesstr*m och som ifrågavarande anförtrott sig åt.
Jag begriper inte varför du skall förvränga det som jag tidigare framfört inom mina skrivna inlägg gällande L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna privata dagboks-anteckningar vilka förvaras inom en pärm, och var av ifrågavarande skrivna på A4-papper.
Mvh/ @JokerMannen
Jag begriper inte varför du inte svarar på frågan om polisen har fått ta del av dessa dagboksanteckningar?
Hjälper du till att undanhålla bevis?
Om polisen hade tagit del av dem så borde det ha framgått av FUP:et.