2020-04-06, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Amilia är naturligtvis först att äta.

Ingen är chockad.
AJA
Alltid först in sist ut, den tösen tycker om att äta, och det syns på henne att hon ALDRIG har missat en måltid.
2020-04-06, 19:39
Medlem
__Alez__s avatar
Ikväll skickar vi ut Vickan till livet som arbetslös.
2020-04-06, 19:40
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Håller med helt och hållet. Alex bidrar inte med mycket förutom att träna med Sami vilket är bra. Men Victoria ska absolut ut idag hon skulle helst aldrig fått gå in i huset... Maken tlll intrigmakerska! Kul och sitta på en charterflight och bli servad av henne

Behåll Alex. UT med dessa ”sångfåglar” vilken som fast den ena värre: DETTA EVIGA hånglandet med Martin. Sjuuuuukt irriterande. Både sång och smackande. Dygnet runt....
2020-04-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ah, låter rimligt! Förstår inte hur folk kan vilja ha kvar Victoria över Alex dock. Visst att Alex är tråkig/störig ibland, men det övergår mitt förstånd hur man kan gilla och vilja ha kvar Victoria.

Bästa Moder, Victoria ska fan inte vara kvar efter ikväll! Vi MÅSTE få ut henne.
Är inte heller ett fan av Alex, men Virran är den värsta sortens människa och ska ut
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Om Sami hänger för mycket med Alex och blir en tråkig fitnesskille tror jag han riskerar att tappa, folk vill se action, inte biggest loser.
Ut med Alex och ta gärna Victoria med dig.
Blir det nån skräll ikväll så är det jassa som ryker, Sami sitter säkert 100%.

Ja det är jag också övertygad om och eftersom Grevinnan Stapelfläsk beordrat produktionen att behålla Mergim så står det mellan Victoria, Jasmine och Alex.
Personligen vill jag ha ut Victoria ur huset först, men jag sörjer inte ihjäl mig om gaphalsen åker heller.
Kannibalen kan få vara kvar ett tag till bara för att reta Amilia. Jag lade min röst på honom bara för det.
Fast tyvärr verkar det ju vara han som ryker om man kollar på olika forum.
Medlem
Alltså jag dööör...Amilias kommentar...6 veckors tystnad Lycka till du kommer inte att kunna vara tyst...förhoppningsvis
2020-04-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Va jag trodde att julia gillade alex hatar hon honom?

Var skrev jag hatar?.

Skrev fel AMILIA skulle det stå!!

Citat:
Amilia och Mergim pratar om hur dom ska fira om
det blir Alex som får lämna ikväll.
2020-04-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Håller med helt och hållet. Alex bidrar inte med mycket förutom att träna med Sami vilket är bra. Men Victoria ska absolut ut idag hon skulle helst aldrig fått gå in i huset... Maken tlll intrigmakerska! Kul och sitta på en charterflight och bli servad av henne
Men verkligen. Hennes mobbning mot Frida är totalt oacceptabel och det krävs mycket innan hon ska få tillbaka respekten hos mig. Folk vill ju ha kvar henne för att hon har "pondus" och "säger vad hon tycker", men de människorna kanske ska börja fundera lite kring sin egen moral och sina egna värderingar.
2020-04-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Bästa Moder, Victoria ska fan inte vara kvar efter ikväll! Vi MÅSTE få ut henne.
Är inte heller ett fan av Alex, men Virran är den värsta sortens människa och ska ut
Absolut! Kommer till 100% rösta för att hon ska lämna, oavsett vem hon sitter mot. Alex behandlar ju inte folk illa. Visst att han är falsk och börjat snacka en hel del skit, men han mobbar ju ingen.
2020-04-06, 19:44
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Den bästa sammanfattningen av Jass. Ut med kärringen ikväll så vi kan få se tråkMartin gå lös med Amilia inatt!

Tack snälla! Bra att vi är överens.

Om vi ska köra ut någon ikväll så blir det Jass för min del.

Om vi ska rädda någon så blir det Sami här.
2020-04-06, 19:45
Medlem
Haha valen äter fort som fan, hon tror att ingen ser. Sen sitter hon och pratar lite, å sen på't igen.
2020-04-06, 19:46
Medlem
Amilia gör allt för att slippa köra matvecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in