2020-04-06, 19:23
Medlem
Gissa vem som inte har duschat och nu sprayar 10 lager torrschampo i sitt hår nu?
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-04-06 kl. 19:26.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tack snälla du!

Ja jag hoppas innerligt att Jass åker hem ikväll. Det skulle vara mycket intressant att se vad Martin gör då. Han måste då skapa nya pakter och finna nya vänner...

Säga vad man vill om den lilla knubbisen Victoria, hon är ju ändå betydligt smartare än Jass. Även Mergim framstår ju som en hundraprocentig raketforskare jämfört med Jassa.
Haha, hon och Alex ligger på ungefär samma nivå. Fast nä, Jassa är nog till och med mer korkad än Alex. Victoria är sjukt jobbig men hon är ju inte mentalt som en tioåring i alla fall.
Medlem
zzxxccvvs avatar
Ikväll skickar vi ut Victoria, med läpparna före. ✌️
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Victoria tror på allvar att de är ett gäng världsmästare som är där inne i huset.
Hon verkar tro att Samis sparkcykel ska ha stigit massor i värde för att deltagarna använt den i huset. Det förklarar en hel del om henne det.

Haha, ja det är ju inte precis Sveriges vassaste knivar som har klivit in i BB-huset i år. As usual.

Men jag har ändå svårt att tänka mig att Victoria tror att Mexiko ligger i USA (vilket Jass tror).
2020-04-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jassa är det absolut största mähät därinne, utan konkurrens. Lat som fan, oduglig på matlagning, falsk, ego, omogen och framför allt enormt korkad.

Varje natt/morgon får snälla Sami be Jass och Martin att dämpa ner sig då de viskar, fnittrar och slaskar med sitt högljudda hångel så att han blir väckt eller inte kan somna. Aldrig under sin tid i huset har hon bidraget med en enda intressant diskussion. Jass är helt enkelt en total nobody när det kommer till tv-underhållning. En nolla. Hon måste ut.

Jag håller nästan Jass som nummer ett att få bort, sedan Vic.

Den bästa sammanfattningen av Jass. Ut med kärringen ikväll så vi kan få se tråkMartin gå lös med Amilia inatt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Vickan eller Alex åker. Sami och Jassa räddads direkt av tittarna. I andra rundan kommer jag rösta kvar Alex så att han inte åker istället för Vickan. Mergim har nog tyvärr lite fjortisfans och homosexuella så han blir nog kvar ändå..
Ja Fake muslimen har hela HBTQ rörelsens röster, de sitter och röstar sönder att Fake muslimen skall vara kvar, de väntar med spänning att han skall komma ut offentligt, TÄNK vilken jävla seger det skulle vara för HBTQ om han kom ut LIVE tv som både är muslim och faktiskt sittande i garderobens mörker ,varje HBTQ:ares absolut våtaste dröm.
Senast redigerad av Onebiker 2020-04-06 kl. 19:29.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Knappt kollat sedan i fredags (ja, det har varit HUR skönt som helst). Vad tror vi om i kväll? Vilka kommer bli räddad av tittarna och vem tror ni ryker?
De som räddas först är Sami och Mergim alt Sami och Jassa.
Det är rätt jämnt mellan Alex och Victoria som riskerar att åka ut. Tror nog ändå tyvärr Alex ryker utifrån de sidor jag har kikat på.
2020-04-06, 19:25
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Det viktigaste ikväll är att Victoria åker...har hela tiden sagt henne eller Mergim men börjar faktiskt tycka att det skulle vara skönt om Jassa åkte...

Lite spännande är det allt

Undrar om Julia kommer att kunna hålla sig från Sami (han bara måste vara kvar!!) när hon blir full...Tycker faktiskt att det är lite gulligt att hon säger att hon blir blyg i hans närhet 😍

Hon har erkänd att hon är kär i honom
2020-04-06, 19:27
Medlem
Zingo2s avatar
Ut med Vickan!!
Jag röstar inte på SD, men ni som gör det har väl läst deras program? Det har jag gjort.
2020-04-06, 19:27
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Ikväll skickar vi ut Victoria, med läpparna före. ✌️

Hahaha den är bra!!
2020-04-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De som räddas först är Sami och Mergim alt Sami och Jassa.
Det är rätt jämnt mellan Alex och Victoria som riskerar att åka ut. Tror nog ändå tyvärr Alex ryker utifrån de sidor jag har kikat på.
Ah, låter rimligt! Förstår inte hur folk kan vilja ha kvar Victoria över Alex dock. Visst att Alex är tråkig/störig ibland, men det övergår mitt förstånd hur man kan gilla och vilja ha kvar Victoria.
2020-04-06, 19:29
Avslutad
Hoppas Mergim, Alex, Jasse, Sami stannar och Viccan lämnar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in