2020-04-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
jASs bör absolut ryka. Gynnar inte bara tittarna som får slippa allt skrik och smask med mesiga snickaren. Även Mesiga snickaren kommer bli mer underhållande då han inte har ett luder efter sig hela tiden som har honom runt lillfingret och teasar honom hela tiden i hopp om att få ett dopp.

Helt korrekt! Rösta ut Jass!!! Nu har detta smackande slaskparet hånglat färdigt. Det är dags för den sluge Martin att kliva ut ur skalet och spinna vidare på hånglet med Amilia. Jass har inte bjudit på någon show överhuvudtaget under dessa veckor i BB. Böla och ligga raklång, det kan hon göra hemma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Hon har erkänd att hon är kär i honom

Ja..tittade igår kväll när de var själva inne i sovrummet..intressant att lyssna på deras helt plötsligt lama samtal..Julia verkade på riktigt blyg när hon pratade och Sami låg långa stunder o bara stirrade rätt ut..
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tror ni att det blir fest ikväll då? Då menar jag inte alkohol + skitsnack utspritt i huset, utan jag menar sex och galenskap.
2020-04-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tror ni att det blir fest ikväll då? Då menar jag inte alkohol + skitsnack utspritt i huset, utan jag menar sex och galenskap.

Vem skulle gå lös på vem?
2020-04-06, 19:32
Bannlyst
Om Sami hänger för mycket med Alex och blir en tråkig fitnesskille tror jag han riskerar att tappa, folk vill se action, inte biggest loser.
Ut med Alex och ta gärna Victoria med dig.
Blir det nån skräll ikväll så är det jassa som ryker, Sami sitter säkert 100%.
2020-04-06, 19:33
Medlem
Amilia är naturligtvis först att äta.

Ingen är chockad.
2020-04-06, 19:34
Medlem
Mergim ser ut att äta av den vegetariska lasagnen va? För några veckor sedan vägrade han äta vegetarisk köttfärssås som Lennie gjort. Dessutom fick han ett utbrott på Lennie då Mergim ansåg att Lempa skulle veta att han inte åt det.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vem skulle gå lös på vem?
Om Jassa åker vill jag se Victoria eller Amilia kladda på en berusad Martin. Gärna sex.

Annars vet jag inte. Någon av tjejerna får gärna sno Lennie framför ögonen på Amilia.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Hon har erkänd att hon är kär i honom
DET gjorde hon. Sedan cockblockade Glasman Sami. Såg allt på liven. Jullan raggade på Sami, Sami föreslog fika efter BB. Glas fick veta, retades och avslutade med att sätta på Jullan då hon var full och sket i vilket. Kände sig typ nobbad av Sami. MEN hon har alltid haft ett öga på Sami.
2020-04-06, 19:35
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ah, låter rimligt! Förstår inte hur folk kan vilja ha kvar Victoria över Alex dock. Visst att Alex är tråkig/störig ibland, men det övergår mitt förstånd hur man kan gilla och vilja ha kvar Victoria.

Håller med helt och hållet. Alex bidrar inte med mycket förutom att träna med Sami vilket är bra. Men Victoria ska absolut ut idag hon skulle helst aldrig fått gå in i huset... Maken tlll intrigmakerska! Kul och sitta på en charterflight och bli servad av henne
2020-04-06, 19:38
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Amilia är naturligtvis först att äta.

Ingen är chockad.

Jag tycker verkligen inte om henne..
2020-04-06, 19:38
Medlem
Håller med där.

Vid varje middag så åter de som om det vore sista dagen i livet. De slänger i sig maten. Barnmat nästan varje gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in