2020-04-06, 15:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Enligt rätten så är Bosse oskyldig.

Hur mår Tinder-pedofilen?
Du är lika hjärndöd som vanligt. Han är oskyldig till ofredande, absolut. Men han visade kuken för henne. Det är inte särskilt classy.
Citera
2020-04-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du är lika hjärndöd som vanligt. Han är oskyldig till ofredande, absolut. Men han visade kuken för henne. Det är inte särskilt classy.

Nä, ord mot ord. Bosse borde fått skadestånd.

Ni har en rasistisk sengångare med idiotdialekt till sportchef och en tränare som är pedofil. Fundera på det i stället för gamla nedlagda åtal.
Citera
2020-04-06, 15:40
Medlem
Citat:

Var ju förvisso inte uppsåtligt så lades ner. Tycker det är osmakligt att ni drar upp typ 12 år gamla grejer när er tränare, sportchef och chefsscout svinat runt ordentligt på senare tid i Strängnäs och Elfenbenskusten. Ingen självrannsakan?
Citera
2020-04-06, 17:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Var ju förvisso inte uppsåtligt så lades ner. Tycker det är osmakligt att ni drar upp typ 12 år gamla grejer när er tränare, sportchef och chefsscout svinat runt ordentligt på senare tid i Strängnäs och Elfenbenskusten. Ingen självrannsakan?

Jag har missat grejen i Elfenbenskusten, länka eller berätta.
Citera
2020-04-06, 17:50
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Vet att jag framstår som ett jobbigt syskon men...äsch, jag anstränger mig inte ens:

”Mamma, det va han som BÖRJA!”
Senast redigerad av simonvp 2020-04-06 kl. 18:03.
Citera
2020-04-06, 18:12
Medlem
"Sedan tidigare har spelare, ledare och kanslipersonal i Elfsborg gått med på att sänka sina löner för att hjälpa föreningen att spara miljonbelopp. Något föreningen var först med i Sverige".

Heder till spelarna i Elfsborg. Finns det fler allsvenska klubbar som gjort det?
Avvaktar med att köpa stödplåtar till Bajen tills spelarna sänker sina löner.
Citera
2020-04-06, 18:17
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
"Sedan tidigare har spelare, ledare och kanslipersonal i Elfsborg gått med på att sänka sina löner för att hjälpa föreningen att spara miljonbelopp. Något föreningen var först med i Sverige".

Heder till spelarna i Elfsborg. Finns det fler allsvenska klubbar som gjort det?
Avvaktar med att köpa stödplåtar till Bajen tills spelarna sänker sina löner.

Duger det med att de skjuter upp 50% av lönen till sommaren då?
Citera
2020-04-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Duger det med att de skjuter upp 50% av lönen till sommaren då?

Nja.. Ok det är ju bättre än att inte göra nåt.
Citera
2020-04-06, 18:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Nej han försökte ju bara få av sig kläderna efter att han blivit pepparsprayad i en fyllecell. Varför blev han pepparsprayad?

Det blir litet som att pissa sig i byxan när ni ska hävda klass när er sportchef har gjort bort sig. Med det sagt har jag inga problem att inse att deras agerande inte är klanderfritt. Om jag ligger sömnlös över det? Nä. Låt oss avsluta detta nu.
Citera
2020-04-06, 19:29
Medlem
Citat:
Nej han försökte ju bara få av sig kläderna efter att han blivit pepparsprayad i en fyllecell. Varför blev han pepparsprayad?

Det blir litet som att pissa sig i byxan när ni ska hävda klass när er sportchef har gjort bort sig. Med det sagt har jag inga problem att inse att deras agerande inte är klanderfritt. Om jag ligger sömnlös över det? Nä. Låt oss avsluta detta nu.

Haha, "varför blev han pepparsprayad?". Det vet vi ju inte riktigt, men inget som legitimerar ett åtal uppenbarligen. Menar du att snuten aldrig använder övervåld eller missbrukar sitt våldsmonopol?
Citera
2020-04-06, 20:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Haha, "varför blev han pepparsprayad?". Det vet vi ju inte riktigt, men inget som legitimerar ett åtal uppenbarligen. Menar du att snuten aldrig använder övervåld eller missbrukar sitt våldsmonopol?
Iofs blev han pepparsprayad av en vakt pga fylla på krogen ser jag nu. Och sedan kallade han till sig snurr när byxorna var nere. Sänt som händer, att kuken är i vädret. Missbruk av våldmonopol är en annan diskussion, men fint försök till derail.
Senast redigerad av Fred Friendly 2020-04-06 kl. 21:00.
Citera
2020-04-06, 22:35
Medlem
Citat:
Haha va? Kim och Tolle skickade ju honom till Malmö där de välkomnar sådant agerande, perfekt skött ju!

Istället för att lappa till honom och be honom att kamma sig/anmäla det. När man ser programmet om hela den historien så är det absolut inte MFF som välkomnar sådant agerande, MFF blev ju dock blåsta så det skriker om det. Kim och Tolle visst om att han "träffade" småtjejer och hade ett "snack" med honom om det.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-04-06 kl. 22:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in