2020-04-06, 16:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag tycker inte Alex syn är okej heller, men det gör det inte bättre. Att man säger saker i affekt och upprepade gånger är inte försvarsbart. Snackar skit gör nog alla men jag känner ingen och skulle aldrig umgås med någon som så mycket otrevligt utsätter kvinnor för kränkningar upprepade gånger. Jag tycker det skall likställas med bad Kim och Isabel sade om judar. Men tydligen är kvinnor inte lika mycket värda. De fick åka medan han fick stanna kvar och då efter upprepade kränkningar. Inte alls OK. Mina föräldrar hade nog bankat skiten ur mig om jag sade sådana kränkningar.

Patzy sa hora och sa han skulle våldta, vad hände med det ingen säger nåt om det? Det är så fan mycket värre en att säga hållkäften och sitt ner hund.

Glasman har sagt babbe när han pratade med Sami om Mergim, ingen nämner det.
2020-04-06, 16:17
Medlem
När Amilia blev imun tog de på riktigt 9 minuter efter att röstningen avslutades som brevet kom in....
idag kan inte brevet komma 15:00 som det står utan de har gått 1 timma och 20 min och fortfarande inget brev om att dom ska packa väskorna 😂
2020-04-06, 16:20
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Patzy sa hora och sa han skulle våldta, vad hände med det ingen säger nåt om det? Det är så fan mycket värre en att säga hållkäften och sitt ner hund.
Glasman har sagt babbe när han pratade med Sami om Mergim, ingen nämner det.
Jag har aldrig tyckt det är okej. Och tror inte att Glasman sade babbe. Rent påhitt. Jag skrev om upprepade kränkningar och tycker man borde ryka för det. Det tyder på den människans likgiltighet och hån mot metoo. Vad tror du hade hänt på en arbetsplats om han skrek så mot en kollega?
2020-04-06, 16:21
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Vad är Amilia förekommande eller dömd för ?

Jag vet inte har inte kollat upp det? Är hon dömd eller?
2020-04-06, 16:23
Medlem
Om man jämför med hur mycket alkohol dom fick i 2006 säsongen och hur mycket dom får i dag så är det ju ett skämt denna säsong. Men det kan ju iofs bero på att 2006 gick i femman plus att corona (ölen) var en av huvudsponsorerna. Det skulle ju aldrig TV4 få ha, därav är TV4 så olämpliga att ha BB.
2020-04-06, 16:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag vet inte har inte kollat upp det? Är hon dömd eller?

Nån tvist eller att hon stämt nån, kommer inte ihåg nu.
2020-04-06, 16:27
Medlem
Eagle35s avatar
BB var mycket roligare och värre innan, det var galna fester och dom släppte loss mer. Mycket drama också. Tror folk var mer okej med det innan nu är folk mer känsliga.
2020-04-06, 16:35
Medlem
Alex har fan inte dömts för misshandel av sitt ex. Vart fan får ni det ifrån?
2020-04-06, 16:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Man kan ju inte annat än skratta åt er här inne om hur ni resonerar 😂

Ni röstar på Alex för Samis skull och för att Amilia ska bli ledsen.

Ni inser inte att Amilia helst vill ha ut Mergim så hon får Lennie själv 😄

Ni har även missat att Alex, Vickan Martin och Jasmine har pakt och vill stå i final med varann.
De vill alltså ha ut Julia och Sami så de kan vara i final.
Alex är ju den mest falska där inne och springer till alla.
Inte överens. Vickan är falskare.
Sami behöver inte Alex, han klarar sig själv.
Amilia gillar Mergim mycket mer än Alex, har du inte märkt det?
Hon kan inte styra Alex framöver, men hon kan styra knäppskallen Mergim.
2020-04-06, 16:37
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Ja men har inte dumjäveln uttryckligen sagt att han vill bli (en riktig) gymnastikärare, enbart för att kunna dregla på (tonårs?)flickor!!!
Hur jävla sinnessjukt låter in det!!??
Och karljäveln har en ............TONÅRSDOTTER!
Vet inte om det är för jag själv har en dotter, men blir jävligt upprörd!

Jag uppfattade det som att han skojade om det, och jag är av åsikten att man kan skämta om i stort sett allt.
Jag kan såklart ha fel, och att han menade allvar, men har svårt att se att han på riktigt menade att han ville bli gymnastiklärare och av den enda anledningen att se unga tjejer nakna.
2020-04-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag uppfattade det som att han skojade om det, och jag är av åsikten att man kan skämta om i stort sett allt.
Jag kan såklart ha fel, och att han menade allvar, men har svårt att se att han på riktigt menade att han ville bli gymnastiklärare och av den enda anledningen att se unga tjejer nakna.
Fan det var bara ett skämt som gick fel. Blev dom andra upprörda av skämtet?
2020-04-06, 16:42
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jaha, trodde han var alvarlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in