2020-04-06, 16:01
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie tycker nog det är förbannat skönt att komma ifrån Amilia och Mergim lite.
2020-04-06, 16:03
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex har slagit sitt x många säger det.
Man märker hur han har dålig kvinnosyn.
Mergim sa något fult i början av programmet och han bad om ursäkt och han har aldrig mer sagt nåt sånt sånt igen. Jag kan lova att Alex dubbelmoral och fake 2 face ser du inte det?

Varje gång Mergim hamnar i en konflikt så beter han sig hotfullt, ställer sig gärna ansikte mot ansikte med fingret i vädret och skriker "DU gör inte så igen, fattar du?!". Grejen är också att han BARA hamnar i konflikter med kvinnor, aldrig med en man, för han har ingen respekt för kvinnor.

Redan när han kallade Jasmin för hund så såg man vad han var för person. Har man någon erfarenhet av muslimer så vet man att kalla någon hund är något av det fulaste man kan göra. Hundar är ju smuts!

Det är pga hans otroligt feminina personlighet och barnslighet som gör att de accepterar mer från honom än av andra vuxna män. Även tittare som annars kanske är feminister tycker det är okej för han är så "söt". Men, han är fortfarande en vuxen man som beter sig som ett as.
2020-04-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Han åkte ju förra veckan.
Haha sant men vi har ju mergim också
2020-04-06, 16:07
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Men snälla, källa på misshandeln?!? Mergim sa hund till en kvinna, efter 2 veckor så kallade han en annan kvinna råtta. De kommer liksom bara ur honom utan att tänka, därför sitter de i honom att slänga sådana kommentarer. Varför tjafsar han aldrig med män? Bråken jag sett är med kvinnor... endast kvinnor... känner han sig stor då kanske ?!

För dom vågar inte säga nåt till honom dom går bakom ryggen och hånar honom och snackar skit för att få honom att se sämre ut i tv som tex Sami och Alex.
2020-04-06, 16:08
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du snackar så mycket skit.
Sami har inte skrikit rasistiska saker, han svor på finska och ett av orden betydde zigenare om jag förstått det rätt. Man kan tycka att det är ett fult ord men han sa det ju inte i något sammanhang som hade med zigenare att göra! Att kalla det rasistiskt är en stor överdrift.

Alex är inte "misstänkt" för att ha slagit sitt ex, det är ju enbart EN person i tråden som skrivit att det går rykten om det och inga belägg kom fram när man fråga.

Förklara hur Alex dåliga kvinnosyn har visats i programmet? Att han lägger lite dåliga pappaskämt om att han vill jobba som gymnastiklärare för att titta på tjejer? Vilka heterosexuella män hade inte velat se gymnastiktjejer i omklädningsrummet? Ligger liksom i deras natur att vilja se kvinnor nakna.

Du och många andra här inne slänger ur sig anklagelser till höger och vänster och folk är ju inte smartare än att de går på allt. Speciellt om man ogillar en person, då jävlar stämmer allt skit som folk skriver, men handlar det om någon man gillar då försvarar man personen in i graven istället.
Öh hallå, håller med om ryktena

Ot,Sami.
Senast redigerad av TangerineDream 2020-04-06 kl. 17:05.
2020-04-06, 16:08
Medlem
Man kan ju inte annat än skratta åt er här inne om hur ni resonerar 😂

Ni röstar på Alex för Samis skull och för att Amilia ska bli ledsen.

Ni inser inte att Amilia helst vill ha ut Mergim så hon får Lennie själv 😄

Ni har även missat att Alex, Vickan Martin och Jasmine har pakt och vill stå i final med varann.
De vill alltså ha ut Julia och Sami så de kan vara i final.
Alex är ju den mest falska där inne och springer till alla.
2020-04-06, 16:09
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
För dom vågar inte säga nåt till honom dom går bakom ryggen och hånar honom och snackar skit för att få honom att se sämre ut i tv som tex Sami och Alex.

Sami är dömd för narkotikabrott,
Alex blev aldrig dömd, men hans bror är dömd för misshandel.
2020-04-06, 16:12
Bannlyst
Gud, många här är ju lika veliga som tjejerna i huset, man röstar väl på vem man vill, skiter väl i vad andra tycker.
Sami kommer inte åka ut ikväll, enda hoten mot Sami är om han gör bort sig lr lämna frivilligt.

Jag vill ha ut Alex för jag vinner pengar på det och kommer rösta kvar Mergim, för jag vet att Sami klarar sig.

Nästa steg är att Victoria åker ut före Amilia, åter igen för jag har spelat på det

Sämsta i kväll är om Jasmine åker ut.
Medlem
Hoppas Victoria lämnar ikväll. Hon kom in 2 veckor senare och läst massa på utsidan innan. Hon är mest falsk därinne
Medlem
Citat:
Mergim sa något fult i början av programmet och han bad om ursäkt och han har aldrig mer sagt nåt sånt sånt igen. Jag kan lova att Alex dubbelmoral och fake 2 face ser du inte det?
Jo han er falsk som den. Ut med honom.
2020-04-06, 16:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag tycker inte Alex syn är okej heller, men det gör det inte bättre. Att man säger saker i affekt och upprepade gånger är inte försvarsbart. Snackar skit gör nog alla men jag känner ingen och skulle aldrig umgås med någon som så mycket otrevligt utsätter kvinnor för kränkningar upprepade gånger. Jag tycker det skall likställas med vad Kim och Isabel sade om judar. Men tydligen är kvinnor inte lika mycket värda. De fick åka medan han fick stanna kvar och då efter upprepade kränkningar. Inte alls OK. Mina föräldrar hade nog bankat skiten ur mig om jag sade sådana kränkningar.
Senast redigerad av likebananas 2020-04-06 kl. 16:15.
2020-04-06, 16:14
Medlem
Citat:
Sami är dömd för narkotikabrott,
Alex blev aldrig dömd, men hans bror är dömd för misshandel.
Vad är Amilia förekommande eller dömd för ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in