2020-04-06, 15:04
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon stod bara och allmänt gnällde över det framför Julia och Vickan. Mergim och Lennie var också i närheten. Då erbjöd Mergim sig att hjälpa till men då fick han ”det är inte ditt ansvar den här veckan” till svar Istället för att säga ”ja tack så hemskt mycket”.
Sen stod hon kvar den med citron i käften och surade och jag känner bara. Men ge dig.

2020-04-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Ni som tänker rösta ut alex borde tänka ett steg längre. Jag gillar inte heller allt alex gör men min anledning till varför jag vill ha kvar alex istället för vickan är för att göra amilia besviken!! hon har ju nästan fått ALLA hennes tankar igenom...

HOppas hoppas alex bli kvar dom får gärna zooma in amilia då! sitter redo med popcorn.
Exakt!! Alla som ogillar den flodkon bör ju förstå att det är fläskläppen som ska ut ikväll då jag tyvärr tror att Mergim har för stort stöd för att bli den som ryker.
2020-04-06, 15:05
Medlem
TangerineDreams avatar
Fascinerande hur i helvete dom kunde hitta alla dom här dårarna!
Är inte många man inte stör sig som fan på.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja han är sig själv 💯 hur kan du inte se det. Medans andra spelar ett skådespelareri. Orkar inte höra Alex mer, hans jävla röst. Borgmästaren leker orten och han är 30plus, samma gäller Martin haha riktig SKUM kille.

Tycker dock att Sami slickar lika mycket röv. Är hans tränande verkligen genuint? Nja tror inte det va.... gillar han verkligen Alex sugande rappar? Nej jag tror inte det va. Dom har inget gemensamt så Sami fiskar Alex lika mycket som Alex slickar Samis röv.
Medlem
Conny63s avatar
Idag skall man väl rädda kvar Alex självklart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han kanske är bi men vet inte om det riktigt än? Men han är fotfarande sig själv.

Det är 0% bi och 0% hetero i honom. 0!
2020-04-06, 15:06
Medlem
Eagle35s avatar
Nej, jag kan lova dig att han inte är bi. Han är enbart attraherad av män och det ser man. Det är inget fel på det överhuvudtaget, och hade han varit ärlig om det så hade jag kanske tyckt lite mindre illa om honom.

Haha hur fan kan du veta det han hade för fan känslor för Antonia 💯

Alex var besatt av Antonia med helt skum kille.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-06 kl. 15:12.
2020-04-06, 15:08
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Finns bara en som är sig själv i huset och det är Sami.
Förstår inte hur man kunnat missa det.
Men, men sista idioten är inte född än.🙈

Lennie och Mergim är också det. Har du sett att dom beter sig annorlunda någon gång som många andra därinne gör.
2020-04-06, 15:10
Medlem
Om det hänger mellan Vickan och Alex så måste Vickan ut. Hon tuggar igel BB. Amilia vill ha ut Alex.Hon ska inte få styra det med.
2020-04-06, 15:13
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Om det hänger mellan Vickan och Alex så måste Vickan ut. Hon tuggar igel BB. Amilia vill ha ut Alex.Hon ska inte få styra det med.

Nej Alex ska ut före!!!
Medlem
Honeyryders avatar
[quote=Eagle35|71071579]
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Nej, jag kan lova dig att han inte är bi. Han är enbart attraherad av män och det ser man. Det är inget fel på det överhuvudtaget, och hade han varit ärlig om det så hade jag kanske tyckt lite mindre illa om honom.

Haha hur fan kan du veta det han hade för fan könslor för Antonia 💯

Alex var besatt av Antonia med helt skum kille.

Men NEJ han hade för fan inte känslor för Antonia!! Jag såg från dag 1 att deras relation var som syskon, NOLL attraktion från någons håll och framförallt inte från Mergims håll. Han har enbart sagt att han hade känslor för henne för att dölja sin sexualitet ännu mer, och det svär jag på mitt egna liv för så säker är jag haha

Jag pratade inte om Alex.. men denna besatthet har jag inte sett röken av, han glömde henne samma sek hon lämnade såg det snarare ut som. Jag tycker att han är konstig och lam med tjejer, men ser det mer som en osäkerhet från hans håll. Plus att han verkar dra sig till tjejer som själva inte vet hur de ska bete sig när de vill ha någon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Amilia till Mergim: "Jag lovar, du kan vara lugn", när han sa att han är nervös över ikväll.
Det gör mig lite fundersam och orolig att hon vet att han kommer bli kvar.. Och jag har aldrig tyckt att en människa är så jobbig att lyssna på som Mergim....
Det säger hon alltid till honom, att hon tror han har många fans därute för en tjej skrek hans namn för två veckor sen.

Men ja man vet aldrig, hon kanske frågat sina kompisar i bikten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in