2020-04-06, 14:55
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim ska vara kvar ända äkta som är sig själv, nigern är en orm som är fake 💯 han är även skum när det gäller hans kvinno syn. Han var misstänkt för att slagit sitt x.

Nej du måste skämta? Hahahaha Mergim är den enda äkta som är sig själv... Du har inte märkt att han lever i förnekelse? Hur kan man vara äkta i förnekelse?
2020-04-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldschool94
Tänk på att det är viktigt att Victoria åker ut ikväll eftersom vi behöver Alex för nominering nästa vecka. Han nominerar ju lätt Amilia och Mergim.
Precis!!
2020-04-06, 14:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mergim äkta????? Du måste skoja.😀

Ja han är sig själv 💯 hur kan du inte se det. Medans andra spelar ett skådespelareri. Orkar inte höra Alex mer, hans jävla röst. Borgmästaren leker orten och han är 30plus, samma gäller Martin haha riktig SKUM kille.
2020-04-06, 14:59
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nej han gör BB, men negern därimot borde åka ut nu, han är en riktig SNAKE
Gillar du Amilia?
2020-04-06, 14:59
Medlem
Eagle35s avatar
Han kanske är bi men vet inte om det riktigt än? Men han är fotfarande sig själv. Medans nigern är är tråkig fake som slickar Samis röv för att få vara kvar.
2020-04-06, 15:00
Medlem
csfs avatar
Ni som tänker rösta ut alex borde tänka ett steg längre. Jag gillar inte heller allt alex gör men min anledning till varför jag vill ha kvar alex istället för vickan är för att göra amilia besviken!! hon har ju nästan fått ALLA hennes tankar igenom...

HOppas hoppas alex bli kvar dom får gärna zooma in amilia då! sitter redo med popcorn.
2020-04-06, 15:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ja han är sig själv 💯 hur kan du inte se det. Medans andra spelar ett skådespelareri. Orkar inte höra Alex mer, hans jävla röst. Borgmästaren leker orten och han är 30plus, samma gäller Martin haha riktig SKUM kille.
Finns bara en som är sig själv i huset och det är Sami.
Förstår inte hur man kunnat missa det.
Men, men sista idioten är inte född än.🙈
2020-04-06, 15:02
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Han kanske är bi men vet inte om det riktigt än? Men han är fotfarande sig själv. Medans nigern är är tråkig fake som slickar Samis röv för att få vara kvar.

Nej, jag kan lova dig att han inte är bi. Han är enbart attraherad av män och det ser man. Det är inget fel på det överhuvudtaget, och hade han varit ärlig om det så hade jag kanske tyckt lite mindre illa om honom.

Ser du på liven nu?? hahahahah
2020-04-06, 15:03
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Ni som tänker rösta ut alex borde tänka ett steg längre. Jag gillar inte heller allt alex gör men min anledning till varför jag vill ha kvar alex istället för vickan är för att göra amilia besviken!! hon har ju nästan fått ALLA hennes tankar igenom...

HOppas hoppas alex bli kvar dom får gärna zooma in amilia då! sitter redo med popcorn.
Helt rätt tänkt. Ge inte Amilia chansen att bli glad ikväll.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Vad sa hon för något? Känns nästan som hon haft mens och pms i över 50 dagar nu hahah

Hon stod bara och allmänt gnällde över det framför Julia och Vickan. Mergim och Lennie var också i närheten. Då erbjöd Mergim sig att hjälpa till men då fick han ”det är inte ditt ansvar den här veckan” till svar Istället för att säga ”ja tack så hemskt mycket”.
Sen stod hon kvar den med citron i käften och surade och jag känner bara. Men ge dig.
Medlem
Honeyryders avatar
Vad är Det Som Händer På Min Tv Nu? Absurt
2020-04-06, 15:04
Medlem
Eagle35s avatar
Gillar du Amilia?

Nej gillar inte Amelia har inte sagt det. Gillar inte heller Jassa eller Victoria. Victoria ska alltid härma allt Mergim gör hon härmar även andra, för hon kan inte komma på nåt själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in