2020-04-06, 13:45
Medlem
Vickan fiskar röster ”Jag vill såå gärna va här, jag vill va kvar och hotar inte med att lämna”, pikar hon Sami?
2020-04-06, 13:46
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vickan fiskar röster ”Jag vill såå gärna va här, jag vill va kvar och hotar inte med att lämna”, pikar hon Sami?
Jag hörde det. Ut med fanskapet.
2020-04-06, 13:46
Medlem
Vickan sitter och pratar om att få in vänner en kort stund som "pris".

De har alltså väldigt dålig uppfattning om vad som händer i samhället nu och i synnerhet i Stockholm.
Varför fick vi inte se när de blev informerade likt tex bb Kanada?
2020-04-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jasså, är det negern som skall ut ikväll. Jag trodde det var Virran.
Meh, vickan eller alex blir det, men hoppas mer på niggern, tråkig,smaskar,klickljud, leker tuff, vickan kan iaf skapa drama o gör saker, negern är samma varje dag
2020-04-06, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Vickan sitter och pratar om att få in vänner en kort stund som "pris".

De har alltså väldigt dålig uppfattning om vad som händer i samhället nu och i synnerhet i Stockholm.
Varför fick vi inte se när de blev informerade likt tex bb Kanada?

Because this is Sweden och här gillar vi inte det som är normalt.
Självklart har produktionen mörkat om Coronaviruset, rädsla för att deltagare skulle lämna.
Starkt av Sami att inte visa nån reaktion på det han var med om och fick uppleva under sitt tandläkarbesök, fick han ens bedövning, han åt så fort efter han kom tillbaka, brukar man väl inte få göra efter en rotfyllning?
2020-04-06, 13:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
klart som FAN att Victoria ska ut OAVSETT vem hon står mot.

Amilia ska ut med huvudet före nästa gång oxå.

OAVSETT vem Victoria står mot ikväll, så kör vi ut VICTORIA.

ÄR VI ENADE BRÖDER O SYSTRAR?!

Lätt!!!
Lägger inte min röst någon annanstans, men man vet ju inte om man får rösta kvar eller röst ut.
Kommer absolut inte lägga min röst på Alex trots att jag hatar hans jävla barnrapp.
När Vickan är borta kommer han inte försöka få bort Sami. Alex är ofarlig.
2020-04-06, 13:56
Medlem
Honeyryders avatar
Amilia till Mergim: "Jag lovar, du kan vara lugn", när han sa att han är nervös över ikväll.
Det gör mig lite fundersam och orolig att hon vet att han kommer bli kvar.. Och jag har aldrig tyckt att en människa är så jobbig att lyssna på som Mergim....
2020-04-06, 13:58
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Because this is Sweden och här gillar vi inte det som är normalt.
Självklart har produktionen mörkat om Coronaviruset, rädsla för att deltagare skulle lämna.
Starkt av Sami att inte visa nån reaktion på det han var med om och fick uppleva under sitt tandläkarbesök, fick han ens bedövning, han åt så fort efter han kom tillbaka, brukar man väl inte få göra efter en rotfyllning?

Bara att googla.
Du får äta efter en timma när du rotfyllt.
2020-04-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Alex twin blev för inte längesen dömd för grov kvinnomisshandel på en fd idiol deltagare. Ni kan söka upp det på lexbase Y*nnick M*nzizila *A. Det ryktar även att A misshandlat sitt tjej vid namn S*ra Smir* *A. *i
Varför tror ni att de flesta kvinnorna vill ha ut han?

Det med Yan*ck stämmer. Men snälla sprid inte skit. Sara är en vän till mig och det stämmer absolut inte att han misshandlat henne.
Senast redigerad av Charade1 2020-04-06 kl. 14:08.
2020-04-06, 14:04
Medlem
Hur fan ska man stå ut en vecka till med albanfjollan?
2020-04-06, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Haha någon skrev det ja, men det stod väl typ "rykten säger". I min bok är inte det något starkt bevis direkt! Jag får känslan att de som slänger sig med sånna påståenden så enkelt måsta vara unga, annars har man väl lite koll på hur tung den anklagelsen är. Speciellt om man är oskyldig.

Exakt så. Jag är som sagt vän till hon som ska va påstådd misshandlad av Alex och det är rent av bullshit o påhitt. Jag hade lika gärna kunnat säga att de stämmer för att jag inte är så stort fan av honom. Men rätt är rätt, fel är fel.
2020-04-06, 14:05
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Hur fan ska man stå ut en vecka till med albanfjollan?

Jag står typ inte ut. Dialekten, sättet han pratar, hans stöddighet, omogenhet............

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in