2020-04-06, 14:49
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim ska vara kvar ända äkta som är sig själv, nigern är en orm som är fake 💯 han är även skum när det gäller hans kvinno syn. Han var misstänkt för att slagit sitt x.
Mergim borde varit den första som rök av alla. Riktig idiot.
2020-04-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Varför vill du ha kvar dom här två tomtarna?
Jag vill inte ha kvar dom, det är taktiskt för att få ut niggerzilla ikväll
2020-04-06, 14:51
Medlem
Eagle35s avatar
[quote=TangerineDream|71071349]Ja, ser förjävligt ut!
Han är typ lite småfet också, den lilla klickande kanibalen.[/QUOTE.

Haha han tränar aldrig benen skip leg day 😂
Och aldrig magen jävla öl mage haha.
2020-04-06, 14:51
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag vill inte ha kvar dom, det är taktiskt för att få ut niggerzilla ikväll
Du kan inte bara kalla honom för Alex istället?
2020-04-06, 14:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Mergim ska vara kvar ända äkta som är sig själv, nigern är en orm som är fake 💯 han är även skum när det gäller hans kvinno syn. Han var misstänkt för att slagit sitt x.
Mergim äkta????? Du måste skoja.😀
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja samma här. Jag har mer och mer börjat misstänka att hon har någon hållhake på produktionen.
Är produktionschefen möjligen aktiv moderat och hon har skaffat en hållhake den vägen? Det märks ju tydligt att årets BB är mer riggat än Amerikansk Wrestling.
Det börjar kännas meningslöst att rösta öht då det bevisats att produktionen styr.(på Amilias order?)
Om Amilia skulle beordra produktionen att steppa och bajsa samtidigt skulle de gladeligen göra det.

Så förmodligen blir väl Mergim kvar för att Balaenoptera Musculus beordrat det då hon vill hålla sin ryggradslöse marinbiolog på gott humör genom att låta hans älskare stanna.
Trots mina misstankar och tilltagande håglöshet har jag iallafall dräpt iväg en röst på Smaskarkannibalen då jag misstänker att det är han som Amilia vill ha ut mest, och allt som är dåligt för Amilia är bra för mig.
Haha, underbart!
💘
Bannlyst
Efter ha luskat runt på nätet känns det ganska givet att det kommer bli Victoria lr Alex som får lämna!
2020-04-06, 14:53
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Vem i denna säsong skulle ni vilja ta ett (eller flera) glas öl med?
Hade lätt valt Sami, Martin, Glasman, Julia och Frida.

Tillägg nu började albanfjollan att skrika som en apa i skrivande stund.

Jullan, Sami och Frida i nämnd ordning. Julia för att jag känner igen mig själv lite grann i henne. Sami för att han verkar snäll, rak och har lite raggare kvar i blodet. Frida för att hon verkar vara genuint snäll och ärlig, en kvinnlig version av Butters från South Park helt enkelt.

Är det någon som sett någon färsk statistik på hur de löshängande ligger till inför kvällen förresten?
Sami lär väl leda stort, men de övriga??
Medlem
Citat:
Äkta?? HAHAHAHAHAHAHA dagens garv
Medlem
Tänk på att det är viktigt att Victoria åker ut ikväll eftersom vi behöver Alex för nominering nästa vecka. Han nominerar ju lätt Amilia och Mergim.
2020-04-06, 14:54
Medlem
Har något hänt i huset idag?
Skippade Liven idag också och hade på Raggarjävlar istället. Men ska givetvis kolla ikväll!
2020-04-06, 14:54
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Nej han gör BB, men negern därimot borde åka ut nu, han är en riktig SNAKE
Albanhoran gör inte BB. Alex gör visserligen inte heller BB, men hellre han än hunden från bondeholm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in