2020-04-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Enligt er som tror på tom britton så uppnår vi detta i slutet av april.. Sverige rullar igång och allt är som vanligt.
1. Vem i helvete är tom britton? (Du behöver inte svara, jag bryr mig inte)
2. När vi ändå är igång och tilldelar varandra åsikter från ingenstans så vill jag passa på att fråga dig varför du stödjer pedofili? (du behöver inte svara, det går inte att omvända sådana som dig)
3. Hur fan är det ett svar på vad jag precis skrev? (Du behöver inte svara, ämnet du bytte till har är inte av intresse för mig)
Senast redigerad av .-fuckYUO-. 2020-04-06 kl. 14:08.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Postar ännu en gång. Flockimmunitet är motbevisad.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2604821012957858&id=591566134 283366

Ännu en gång? Kanske för att det är helt irrelevant. Danmark är under lock-down och eftersträvar inte flockimmunitet -vilket därför tyder på färre smittade.

Troligen kommer Danmark drabbas precis lika hårt som Sverige (som alla andra länder som inte har flockimmunitet som taktik) fast det kommer ske i ett senare skede. Alternativt ha en otroligt långdragen lock-down vilket i sin tur kommer leda till en djup ekonomisk kris, depression, m.m. vilket i sin tur leder till döda. För att slutligen ändå drabbas av ett corona utbrott eftersom den taktiken aldrig kommer funka.

Markus är en klick-journalist precis som Aftonbladet och Expressen. Det är journalistik du inte ska ta på allvar om du vill ha en sund uppfattning om tillvaron.
Citera
Medlem
Citat:
https://www.berlingske.dk/samfund/nu...-flokimmunitet
Du förstår inte att flockimmunitet ska fungera krävs ett vaccin?
Slappna av, jag nämnde inte ens om flockimmunitet eller ej fungerar, jag påstår bara att han försöker få det till att det är ett lägre antal smittade än vad man trott...
Citera
Avstängd
De som blir smittade inom vården bör väl kunna göra gällande arbetsskada?
Citera
2020-04-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJABAXXX
Nä då hade de tagit en respirator från en äldre och låtit honom att dö istället för det är vad som händer i Italien och Spanien läkare där leker gudar som bestämmer vilka som ska leva och vilka som ska dö. Tyvärr men det är verkligheten.

Därför luras folk av statistiken.
"Bara 80-åringar som dör"
Jojo för att de prioriteras bort ja
Citera
2020-04-06, 14:05
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Funderar på om du är efterbliven?
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
År 2022 har vi ett vaccin.

@Lalladin

Då får du väl vänta på ditt vaccin så att du får din flockimmunitet. Ska du sitta i karantän i två år?
Citera
2020-04-06, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sigmoid_funktion

Där har du den mer "generella" funktionen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Logistisk_funktion

Detta är mer enkel matematik. Används i princip i alla grenar där matematik behövs.
OK. Hoppas det blir en lugn natt på jobbet inatt. Då ska jag kolla mer på detta!

Än en gång tack!

(Detta är när flashback är som bäst!! Man lär sig eller återkallar kunskap!!)
Citera
2020-04-06, 14:06
Medlem
Samma gamla vanliga bortfortklaringar av Chinos-Tegnell. Efterslapningar, ej uppdaterat, ser battre ut, jada jada, bla bla. Nu skylls det pa andra orsaker varfor folk avlider med.

Nä, nu blir det att stänga ner skiten
Citera
2020-04-06, 14:06
Medlem
Corona-Ezpecials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Är man överviktig och röker har man fan spelat ut sin rätt att få sjukvård. Då är man sist i turordningen.
Det finns en rad olika orsaker till att en person är överviktig och en del av dessa beror på olika mediciner som kan vara livsviktiga för vissa.
Förövrigt så betalar även rökare inkomstskatt så nog har dom lika mycket rätt till vård som oss andra.
Men det är ett fritt land och du får tycka vad du vill, tids nog växer även du upp och ser saker på ett annat sätt får jag hoppas.
Citera
2020-04-06, 14:07
Medlem
Haha nu påstår att Anders Tegnell att vi plattat ut kurvan omg.
Citera
Medlem
Presskonferensen:
Tegnell:
- Vi har räknat fel. Behovet av slutenvårdplatser och IVA-platser är mycket större än vi hade räknat med.
Vem hade kunnat ana att Tegnell & Co hade fel?
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
COVID-19 är en luftvägsåkomma .. . . .
Tack snälla du för informationen!

Då kan ju kineserna få undra varför så många dog i hjärtinfarkt med viruset i kroppen när de trodde att de var friska! Eftersom att deras forskare upptäckte att covid-19viruset ger sig på muskulaturen i kroppen och därmed också hjärtmuskulaturen!

Facit: NEJ covid-19 är INTE bara en luftvägsåkomma! Herregud! Det ger sig t o m på testiklarna!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-04-06 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in