2020-04-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De lägger färska basilikblad på lasagnen innan den åker in i ugnen. Hade tänkt tvärtom, dvs lagt på efter ugnen innan serveringen. Vad är fördelen att göra som de gör, vad missar jag?

Det kanske blir gott med färska brända basilikablad 🥳
2020-04-05, 20:17
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Alla gillar inte Sami, helt enkelt!
Folk beter sig som han vore Guds jävla gåva till folket.
Skriver man något negativt så får man direkt alla hans överbeskyddare efter sig...🤣
När det gäller Sami så ska ALLT ses mellan fingrarna oavsett...för han är Guds gåva till folket. Enligt flashbackarna.

PS. Min röst gick till mergim. 💪

Ja Mergim är ju verkligen Guds gåva till folket. Haram!!
2020-04-05, 20:18
Medlem
Chandler Bings avatar
Du är inte ensam. Jag fattar inte att folk går på myten att han är sig själv. Man genomskådar ju honom enkelt. Allt han gör är medvetna val. Han förtjänar inte att vinna i mina ögon.
2020-04-05, 20:18
Medlem
Citat:
Skriver man något negativt så får man direkt alla hans överbeskyddare efter sig...🤣
När det gäller Sami så ska ALLT ses mellan fingrarna oavsett...för han är Guds gåva till folket. Enligt flashbackarna.

Förvånar mig inte, är det för att Mergim blivit mer socialt kompetent ? Alla där inne borde få betalt för att va hans personliga assistenter, som försöker lära han hur man beter sig mot andra människor.

Sen får han beröm av alla att han har förändrats. Precis som att han skulle va på en behandling.
2020-04-05, 20:19
Medlem
likebananass avatar
Det är svårt att ha koll på röstande just nu. Över 85% är tysta röstare de som inte går in på sociala medier utan kollar 45 minuter programmet.
2020-04-05, 20:22
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:

Nej. Men kolla på liven så ser man alla. Hela tiden. VAD har man sett genom fingrarna menar du? Ingen här på tråden har hatskrivit för att hjälpa Sami. Kritik har riktats mot andra deltagare, ja. Obefogat? Nä, men nu ska vi mobba. Eller hur? Sammi har aldrig så vitt jag sett på liven mobbat någon. Men jag är kanske heeeelt dum i huvudet?
2020-04-05, 20:23
Medlem
Hur svårt är det att svara? Har dom haft familjemöte ja eller nej??
2020-04-05, 20:24
Medlem
Inte följt liven så intensivt under dagen, har det löst sig mellan Julia och Frida gällande sängarna?
2020-04-05, 20:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Nej. Men kolla på liven så ser man alla. Hela tiden. VAD har man sett genom fingrarna menar du? Ingen här på tråden har hatskrivit för att hjälpa Sami. Kritik har riktats mot andra deltagare, ja. Obefogat? Nä, men nu ska vi mobba. Eller hur? Sammi har aldrig så vitt jag sett på liven mobbat någon. Men jag är kanske heeeelt dum i huvudet?
Jag har inte heller sett eller hört Sami mobbat någon systematiskt som många andra ständigt gör.
Medlem
Bbbloopers avatar
Fan va dum.Victoria är! Man kanske inte borde vara med i BB om man är rädd att råka vara naken en sekund av 100 dagar.. Nu tar väl hennes resa slut imorgon som tur är så bara hem och duscha i lugn och ro nu när du inte har nåt arbete att komma tillbaka till!!
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hur svårt är det att svara? Har dom haft familjemöte ja eller nej??
Inte som jag vet. Kollade inte mellan 13-16. Så vad vet jag... bryr mig inte så mycket om vem som ska ha köksveckan å andra sidan!😍😍😍😍😍
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami ligger och håller om paketet innanför byxorna - SOM EN RIKTIG JÄVLA KARL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in