2020-04-05, 19:48
Medlem
FarbrorAgges avatar
Blåvalen ligger återigen strandad i sin säng.
2020-04-05, 19:50
Medlem
Känns inte som att de som lagar mat har någon koll. Jassa har typ bara krossade tomater, lite soja och någon slags buljong i köttfärssåsen. Ingen lök, vitlök eller andra kryddor. Men det kanske kommer.

Julia börjar steka grönsakswok samtidigt som de la in fryst kycklingfilé. Vem som helst kan väl räkna ut att dessa livsmedel har lite olika tillagningstid. Lasagnen ska dessutom tillagas. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
2020-04-05, 19:51
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Kan hålla med om att Alex Klick ljud kan vara lite irriterande, men man måste nog ha i åtanke att det förmodligen är hans modersmål, finns massvis med stammar i Afrika som talar klickspråk, smackandet när han käkar är väll en kombination av dålig uppfostran och anatomi, jag menar ta en kik på den munnen, som Jassa skulle sagt OHW MAJ GAAAAAAADD.

Däremot får jag fan AIDS i öronen av Blåsfiskens fruktansvärda jävla röstläge, och den jävla stönande södermalms dialekten, saken blir inte direkt bättre av att hon försöker verka så jävla smart, men det lyser fan i högerörat om man lyser med en ficklampa i vänsterörat.
Jag ger mig, du har rätt.
Hon är värst, med liten marginal. 😉
2020-04-05, 19:57
Medlem
aplaceformyminds avatar
Vill ha ut Victoria i morgon!!!
2020-04-05, 20:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Kungen höll precis ett tal till nationen. Undrar hur det hade låtit om Alex, Amilia eller Sami höll tal till nationen.

Alex: Håll er hemma BOOM, hemma o stanna BOOM, ta hand om gamla BOOM, annars kan du ramla BOOM!
Sami hade fixat det galant, ingen annan i huset.
2020-04-05, 20:02
Medlem
Globalisten55s avatar
Hur fan många middagar gör dem om dagarna tycker dem äter förjämnan.Har aldrig sett ett BB där dem lagar så här mycket mat
2020-04-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Ahh, alla Sami white knights som attackerar en för att man inte röstar på honom. Mergim har gett mig mycket mer underhållning än Sami denna tråkiga säsong och ska självklart vara kvar så länge som det är möjligt.
Som igår då exempelvis?
Sami gjorde en hel fest och Mergim låg i sängen och gnällde för att sedan komma till festen och sitta i en sackosäck och se sur ut när alla hade kul?
2020-04-05, 20:04
Medlem
aplaceformyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Som igår då exempelvis?
Sami gjorde en hel fest och Mergim låg i sängen och gnällde för att sedan komma till festen och sitta i en sackosäck och se sur ut när alla hade kul?

Men han mådde inte så bra under dagen ju
2020-04-05, 20:10
Medlem
icons avatar
De lägger färska basilikblad på lasagnen innan den åker in i ugnen. Hade tänkt tvärtom, dvs lagt på efter ugnen innan serveringen. Vad är fördelen att göra som de gör, vad missar jag?
2020-04-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Blåvalen ligger återigen strandad i sin säng.
Hon vilar upp sig för att vara först till maten.
2020-04-05, 20:14
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aplaceformymind
Vill ha ut Victoria i morgon!!!

Det vill vi alla!
2020-04-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Som igår då exempelvis?

Alla gillar inte Sami, helt enkelt!
Folk beter sig som han vore Guds jävla gåva till folket.
Skriver man något negativt så får man direkt alla hans överbeskyddare efter sig...🤣
När det gäller Sami så ska ALLT ses mellan fingrarna oavsett...för han är Guds gåva till folket. Enligt flashbackarna.

PS. Min röst gick till mergim. 💪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in