2020-04-05, 10:46
Medlem
Nån här som håller på med PE?
Citera
2020-04-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Tvetydigt svar gällande hur djupt i munnen du kan ta den, men väljer att gå på det sista
Har dock ingen livmodertapp, men låter som att den kan vara ömtålig och känslig vissa tjejer kanske helt enkelt inte känner samma smärta eller bara gillar det helt enkelt...
Tror du helt enkelt behöver testa en stor som sagt.. väntar med spänning på den där recensionen

Nu har jag en "recension" om sex med lite större, mest vad gäller längden dock

Det är inte så dumt så länge mannen fixar precisionen att bara använda precis den längd som ryms på ett skönt sätt, då det är väldigt hårfin skillnad mellan att det gör gott av att bli bottnad och att det blir lite väl mycket så att det gör ont.

Men måste nog erkänna att mitt ögonmått inte är fullt så bra som jag trodde, då jag tyckte att den såg ut att vara i "lagom" storlek, men var lite väl lång för min del, men lite taskigt att välja bort någon pga det...

Så klurar på en sån lösning som då man ska borra ett hål i väggen som ska vara ett exakt djup, att tejpa med maskeringstejp runt borren för att veta när det räcker. Men osäker på om han vill ha nån tejp runt kuken
Citera
2020-04-05, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nu har jag en "recension" om sex med lite större, mest vad gäller längden dock

Det är inte så dumt så länge mannen fixar precisionen att bara använda precis den längd som ryms på ett skönt sätt, då det är väldigt hårfin skillnad mellan att det gör gott av att bli bottnad och att det blir lite väl mycket så att det gör ont.

Men måste nog erkänna att mitt ögonmått inte är fullt så bra som jag trodde, då jag tyckte att den såg ut att vara i "lagom" storlek, men var lite väl lång för min del, men lite taskigt att välja bort någon pga det...

Så klurar på en sån lösning som då man ska borra ett hål i väggen som ska vara ett exakt djup, att tejpa med maskeringstejp runt borren för att veta när det räcker. Men osäker på om han vill ha nån tejp runt kuken
Haha du får be dem sätta på nån slags gummibricka vid roten som stoppar hela från att komma in i dig
de jag legat med som inte gillat längd, har dock satt en hand emellan ifall jag gått för djupt.
Vad gillar du grövre då? I omkrets
Citera
2020-04-05, 16:58
Medlem
Citat:
Haha du får be dem sätta på nån slags gummibricka vid roten som stoppar hela från att komma in i dig
de jag legat med som inte gillat längd, har dock satt en hand emellan ifall jag gått för djupt.
Vad gillar du grövre då? I omkrets

Typ en sån "tuggring" till hund i massivt gummi
Blir så krångligt med en hand emellan om man kör bakifrån, tycker jag

Svårt att säga nåt om grovleken faktiskt, då den kanske inte var så mycket grövre än andra, det var mest längden som jag kände av. Känner inte denna man så väl än så vill inte gärna fråga om hans omkrets, känns lite dumt
Han funkar fint sånär som på längden som var lite väl mycket för min del, men det hittar vi säkert en lösning på då vi tänkt ses fler gånger...
Citera
2020-04-05, 17:10
Medlem
Citat:
Typ en sån "tuggring" till hund i massivt gummi
Blir så krångligt med en hand emellan om man kör bakifrån, tycker jag

Svårt att säga nåt om grovleken faktiskt, då den kanske inte var så mycket grövre än andra, det var mest längden som jag kände av. Känner inte denna man så väl än så vill inte gärna fråga om hans omkrets, känns lite dumt
Han funkar fint sånär som på längden som var lite väl mycket för min del, men det hittar vi säkert en lösning på då vi tänkt ses fler gånger...
Kan funka med tuggring haha, be han trä på en när du lärt känna han lite mer
Annars får du ta kommandot och välja en ställning där du bestämmer djupet, typ rida?
Du får pröva en riktigt grov en och recensera den upplevelsen med
Citera
2020-04-05, 17:14
Medlem
Citat:
Kan funka med tuggring haha, be han trä på en när du lärt känna han lite mer
Annars får du ta kommandot och välja en ställning där du bestämmer djupet, typ rida?
Du får pröva en riktigt grov en och recensera den upplevelsen med

Ett I-landsproblem, så inget jag bekymrar mig om
Ja, vi får ser vad som funkar bäst för oss, inte helt enkelt innan man fått "grepp om" varandra, men det löser sig nog.

Återstår att se om jag råkar på någon riktigt grov, jag söker ju inte sexpartner utifrån storlek, utan mera utifrån geografiskt läge och mannens personliga egenskaper som kan tänkas borga för bra sex, men ett tu tre så dyker en groving upp
Citera
2020-04-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ett I-landsproblem, så inget jag bekymrar mig om
Ja, vi får ser vad som funkar bäst för oss, inte helt enkelt innan man fått "grepp om" varandra, men det löser sig nog.

Återstår att se om jag råkar på någon riktigt grov, jag söker ju inte sexpartner utifrån storlek, utan mera utifrån geografiskt läge och mannens personliga egenskaper som kan tänkas borga för bra sex, men ett tu tre så dyker en groving upp
Ja, kanske endast ett PM ifrån tillomed
Finns för övrigt fördelar med en med längre, massa ställningar nån med mindre inte kan lyckas med tillex stående bakifrån, gnider nog bra mot gpunkten
Citera
2020-04-06, 10:14
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Nån här som håller på med PE?

Vad är det?
Citera
2020-04-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Vad är det?
Penis Enhancement. Göra kuken större, mer uthållig, hårdare, gladare, osv. Kräver mycket arbete och kontinuitet.
Citera
2020-04-07, 10:18
Medlem
Mundurs avatar
Har varit positivt i mesta fall, vissa har inte sagt något speciellt men vissa har verkligen gillat det. Ett minus är som vissa skrivit att tjejen kan få ont vid sex bakifrån!
För egen del är det nog absolut bra för självförtroendet och ibland märker jag att tjejer stirrar eftersom den syns genom byxan, det gillas stort

Relationsmässigt får jag ju hoppas att hon inte valt mig bara för kuken iaf!
Senast redigerad av Mundur 2020-04-07 kl. 10:21.
Citera
2020-04-07, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar

En italiensk tjej ville inte ha sex när hon såg den (har 23 cm och väldigt grov) men de flesta älskar den och vill knulla som galningar. Vissa tjejer har först inte trott det ska gå och ha sex.
Citera
2020-04-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Penis Enhancement. Göra kuken större, mer uthållig, hårdare, gladare, osv. Kräver mycket arbete och kontinuitet.
Tror det står för penis exercise tillomed,
Låter som du vet vad det är, har du kört nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in