Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Jag vet inte om turordningen.
Det var därför jag skrev ”om”.
Det här är (bara) en av de saker som pekar mot SD.
Varför händer dessa saker om TT är mördaren?
NA:
"
Åklagarens teori är att gärningsmannen stal mobiltelefonen efter mordet. Enligt ett av vittnena ger platshistoriken i Lena Wesströms mobil stöd för den teorin.
– Det skulle jag säga. Det ser ut som att enheten är på väg därifrån efteråt, säger IT-forensikern.
Polisens undersökning visar att någon loggat in i Lena Wesströms mejl den 15 maj kl 05.23. Det ska inte ha gått att säkert fastställa om någon loggat in på kontot med hennes mobil eller hemdator.
Den 7 oktober 2018 loggar någon på nytt in på Lena Wesströms Google-konto. Polisen fick tillgång till kontot först i mitten av maj 2019"
https://www.na.se/artikel/lenas-mobil-anvandes-efter-hennes-dod-aklagaren-garningsmannen-tog-den-med-sig
Tyvärr lyckades man aldrig klara ut från vilken IP-adress dessa inloggningar har gjorts.
Men man vet att SD har haft L*enas inloggningsuppgifter.
L*ena är inte skyldlg till sitt eget mord på annat sätt än att hon hade oturen att bli kär i en person som inte drar sig för att mörda.
Det är inte många människor som hotar med mord. Särskilt inte att i detalj prata om blodet som rinner. Och att det kommer vara en plågsam död. Och att döden innefattar barn.
Det är ett mycket stört och allvarligt beteende som bör tas på stort allvar!
Och du vill kasta skuggor på en tillfällig älskare, allt för att lägga skulden på L*ena.