Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Du inser nog själv att ni bör vara tysta gällande skattefrågor överhuvudtaget med tanke på er historik. Inte direkt så att jag aktivt vill hetsa mot ifk om detta men när du leker Allan Ballan och menar att andra lag livnär sig på skattemedel var jag faktiskt tvungen att kommentera.
Du får gärna kritisera hur INDIVIDER i klubben agerade, det är som sagt draget i domstolar och kluben blev ett brottsoffer och ansett som oskyldiga på det sättet.
Det finns inget mer att säga om det.
Även om det varit klubben som agerat fel gör det inte att man inte kan kritisera andra som gör fel (och mångfalt dessutom).
Men vi eftersom detta är som vanligt att det inte inses skillnaderna i agerandet lämnar vi det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
HaconBacon
Intressant frågeställning! Blåvitt är en hyfsat stark kandidat också
Kim Christensen
Adam Johansson, Mattias Bjärsmyr, Ragnar Sigurðsson, Haitam Aleesami
Niclas Alexandersson, Pontus Wernbloom, Jakob Johansson, Stefan Selaković
Marcus Berg, Tobias Hysén
Rogne var ju en gigant dock, det pågår ju nån omröstning via barabens twitter eller vad det är också där Rogne kom före Bjärsa vilket fick Tobbe att ryta till.
Det går givetvis att argumentera likt Tobbe att Bjärsa varit längre i klubben etc men ska man bara gå på ren kvalité är givetvis Rogne bättre.
Sedan är det givetvis svårt på mitten med, men det fåtal matcher Farnerud var hel var han ju magiskt bra liksom May var bra en kort period med.
Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Ni som i tråden har hotat med bojkott till JKA på bortamatchen mot Östersund vill jag kalla är de största hycklarna om ni mot förmodan ändå står på bortaläktaren när serien startas.
Det kommer förhoppningsvis inte ens finnas nåt ÖFK att se när det väl börjar så det inte ens blir en fråga om bojkott eller ej.