Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
TI-sällskapet du...
Men du duckade frågan lite. Tror du att "ljudvågor mellan nord- och sydpolen" och radar som kan upptäcka om man har gylfen öppen existerar över huvudet taget? Kan det inte i stället vara så att det förekommer en hel del personer i tråden med en sjuklig föreställningsförmåga i kombination med paranoia?
Det är en hel del science fiction i sådana här trådar, utan tvekan. Sådan teknologi är förmodligen bara bullshit och desinformation.
Paranoia är det inte riktigt. De blandar verkligen in, och jag driver inte, alla tänkbara personer. De vill kontrollera hela omgivningen och därmed hela ens världsuppfattning genom att blanda in verkligen ALLA. Exempelvis blandar de in garanterat in familj, vänner, släkt, bekanta et cetera. De hackar in i ens elektroniska utrustning och manipulerar det, för att få kontroll över ens psyke. De blandar in tom tv-program, youtubekanaler och kändisar som du kollar på. Allt detta för att helt kontrollera informationsflödet in i ens skalle, dvs "mind control".
De anspelar på ens föreställningsförmåga. I mitt fall (och förmodligen i de allra flesta fall) har de skapat två olika verkligheter som man måste förhålla sig till. Eftersom man får aldrig veta hela kontextet och alla detaljer, så kan man bara gissa sig till vad som har hänt, vad deras syften är, vilka som är bakom det et cetera. Alla personer som deltar i operationen, kommunicerar iform av tecken eller kodord, som man lätt kan förstå. Exempelvis så vet jag direkt vilka som är delaktiga med hjälp av kodorden "clown" och "dans". Om du tar upp det med dem, kommer alla att förneka det, eftersom att de måste göra det. Alla som deltar i operationen har skrivit på tystnadsplikt och det är dödligt allvar på denna operation.
De är absolut skitkåta på sådan här information och har inga problem med att pumpa miljoner på det här. Och jag är garanterat TI, de har tom ringt mig från hemligt nummer och hotat mig medans jag pluggade matte.