2020-03-16, 12:08
Medlem
Kontakten med psykiatrin blir väldigt bisarr. Jag vet att de är inblandade i min stalking, och de vet att jag vet, men ändå låtsas vi allihopa att det inte sker och att jag är en vanlig patient som går där för att behandlas för diverse åkommor. Gangstalking kommer ens aldrig upp på tal.
Citera
2020-03-16, 12:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mejeriprodukt
Kontakten med psykiatrin blir väldigt bisarr. Jag vet att de är inblandade i min stalking, och de vet att jag vet, men ändå låtsas vi allihopa att det inte sker och att jag är en vanlig patient som går där för att behandlas för diverse åkommor. Gangstalking kommer ens aldrig upp på tal.

Du är alltså en person som behandlas av psykiatrin, och du är även en person som upplever dig förföljd?

Kan det möjligen inte vara så att verkligheten ser annorlunda ut än vad du tror?
Citera
2020-03-21, 23:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Intressant inlägg. Ljudvågor mellan nord- och sydpolen alltså. Planktlängden och så. Slår ju t.o.m. gylfradarn och rösterna i köksfläkten.

Hur ställer sig trådens chef RiktigTI till dessa häpnadsväckande uppgifter?

Det som sker med länders beteende (nära polisstater) & allmänhetens beteende till följd av Coronaviruset visar hur skör samhället är vilket därmed också visar att Org. Gang Stalking kan organiseras i stor skala samtidigt som det hålls hemligt. Org. Gang Stalking handlar i grunden om social engineering & psykologiska operationer mot individer, grupper & populationer.

Jag tror inte att avancerade & hemliga vapen används i mitt fall. I min mening vill de att vi pekar finger mot t.ex. CIA & Israel (enligt t.ex. Dr Eric Karlstrom & Dr Horton). Många som pratar om eller rör sig i TI-sällskapet verkar ha syn så som från amerikanske kristna högern.
Citera
2020-03-22, 16:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det som sker med länders beteende (nära polisstater) & allmänhetens beteende till följd av Coronaviruset visar hur skör samhället är vilket därmed också visar att Org. Gang Stalking kan organiseras i stor skala samtidigt som det hålls hemligt. Org. Gang Stalking handlar i grunden om social engineering & psykologiska operationer mot individer, grupper & populationer.

Jag tror inte att avancerade & hemliga vapen används i mitt fall. I min mening vill de att vi pekar finger mot t.ex. CIA & Israel (enligt t.ex. Dr Eric Karlstrom & Dr Horton). Många som pratar om eller rör sig i TI-sällskapet verkar ha syn så som från amerikanske kristna högern.

TI-sällskapet du...

Men du duckade frågan lite. Tror du att "ljudvågor mellan nord- och sydpolen" och radar som kan upptäcka om man har gylfen öppen existerar över huvudet taget? Kan det inte i stället vara så att det förekommer en hel del personer i tråden med en sjuklig föreställningsförmåga i kombination med paranoia?
Citera
2020-03-24, 07:52
Medlem
Citat:
TI-sällskapet du...

Men du duckade frågan lite. Tror du att "ljudvågor mellan nord- och sydpolen" och radar som kan upptäcka om man har gylfen öppen existerar över huvudet taget? Kan det inte i stället vara så att det förekommer en hel del personer i tråden med en sjuklig föreställningsförmåga i kombination med paranoia?

Det är en hel del science fiction i sådana här trådar, utan tvekan. Sådan teknologi är förmodligen bara bullshit och desinformation.

Paranoia är det inte riktigt. De blandar verkligen in, och jag driver inte, alla tänkbara personer. De vill kontrollera hela omgivningen och därmed hela ens världsuppfattning genom att blanda in verkligen ALLA. Exempelvis blandar de in garanterat in familj, vänner, släkt, bekanta et cetera. De hackar in i ens elektroniska utrustning och manipulerar det, för att få kontroll över ens psyke. De blandar in tom tv-program, youtubekanaler och kändisar som du kollar på. Allt detta för att helt kontrollera informationsflödet in i ens skalle, dvs "mind control".

De anspelar på ens föreställningsförmåga. I mitt fall (och förmodligen i de allra flesta fall) har de skapat två olika verkligheter som man måste förhålla sig till. Eftersom man får aldrig veta hela kontextet och alla detaljer, så kan man bara gissa sig till vad som har hänt, vad deras syften är, vilka som är bakom det et cetera. Alla personer som deltar i operationen, kommunicerar iform av tecken eller kodord, som man lätt kan förstå. Exempelvis så vet jag direkt vilka som är delaktiga med hjälp av kodorden "clown" och "dans". Om du tar upp det med dem, kommer alla att förneka det, eftersom att de måste göra det. Alla som deltar i operationen har skrivit på tystnadsplikt och det är dödligt allvar på denna operation.

De är absolut skitkåta på sådan här information och har inga problem med att pumpa miljoner på det här. Och jag är garanterat TI, de har tom ringt mig från hemligt nummer och hotat mig medans jag pluggade matte.
Citera
2020-03-25, 02:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
Det är en hel del science fiction i sådana här trådar, utan tvekan. Sådan teknologi är förmodligen bara bullshit och desinformation.

Paranoia är det inte riktigt. De blandar verkligen in, och jag driver inte, alla tänkbara personer. De vill kontrollera hela omgivningen och därmed hela ens världsuppfattning genom att blanda in verkligen ALLA. Exempelvis blandar de in garanterat in familj, vänner, släkt, bekanta et cetera. De hackar in i ens elektroniska utrustning och manipulerar det, för att få kontroll över ens psyke. De blandar in tom tv-program, youtubekanaler och kändisar som du kollar på. Allt detta för att helt kontrollera informationsflödet in i ens skalle, dvs "mind control".

De anspelar på ens föreställningsförmåga. I mitt fall (och förmodligen i de allra flesta fall) har de skapat två olika verkligheter som man måste förhålla sig till. Eftersom man får aldrig veta hela kontextet och alla detaljer, så kan man bara gissa sig till vad som har hänt, vad deras syften är, vilka som är bakom det et cetera. Alla personer som deltar i operationen, kommunicerar iform av tecken eller kodord, som man lätt kan förstå. Exempelvis så vet jag direkt vilka som är delaktiga med hjälp av kodorden "clown" och "dans". Om du tar upp det med dem, kommer alla att förneka det, eftersom att de måste göra det. Alla som deltar i operationen har skrivit på tystnadsplikt och det är dödligt allvar på denna operation.

De är absolut skitkåta på sådan här information och har inga problem med att pumpa miljoner på det här. Och jag är garanterat TI, de har tom ringt mig från hemligt nummer och hotat mig medans jag pluggade matte.

Hur de gör det är inte alls en hemlighet; ökänt som "Perception Management" generellt & det beskriver operationen perfekt från ett TI-perspektiv vilket kan läsas specifikt om här: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html. (Också: TV-dokumentären "PsyWar" från 00-talet här: https://youtu.be/kE7gg9wsJCo)

"Before you believe anything you might ever read, hear, or see in the media (including TV, radio, movies, books, magazines, newspapers, and the internet), or from anyone else (family, friends, acquaintances, employers, strangers, etc.), you need to read this very important information. You, and the public as a whole, are constant targets of extremely well-planned and executed psychological operations (psyops), and there are any number of these media-facilitated programs taking place at any given time. They are so numerous and varied that you and those around you are bound to fall prey them sooner or later. They can target an entire population, an identified group within a larger population, or even a single individual. Being aware of what psyops programs are, how they’re executed, and how to detect and avoid them is crucial to maintaining an accurate perception of reality in today’s world, so as not to become misled about your situation as a targeted individual and drawn deeper into the clutches of those who seek to take advantage of you. "

Samt:

"“PSYOPS targeting in today’s age can be precise – mass PSYOPS need no longer be the primary means to conduct information dissemination. The Internet, email, personal computers, paging systems, cellular telephones, CD-ROMs, allows the modern PSYOPS practitioner to target specific segments of the population – even individuals. Today’s marketing firms still use mass mailings but with the message modified to correspond to the changing incomes, ethnicity, family situations, etc., of specific population segments. Many today seek information through hundreds of television channels, radio stations, the Internet, or printed media. Specific PSYOPS targeting, exploiting the diffusion of information dissemination can be more effective than older methods and lessen potential ‘information collateral damage.’”

“In the business world, the subjective is determined using focus groups, surveys, sales- force feedback, competitive analysis and even industrial and market psychologists and profilers. The same tools can work just as well in the IO [Information Operations] environment. […] Developing audience analysis and profiles is both an art and a science. It is also absolutely critical. Information Warriors, like marketing professionals, are looking for anything about the group psyche of each different audience that will help them to get inside their heads. […] Each of these audiences is important. Each is radically different. Yet you must understand each; you must understand that the message that appeals to one group may well be a turn-off to the other; and you must get that message inside their heads in a way that will get them to follow through with your desired response. […] The goal of audience analysis is to create a profile of people so that you can determine what messages will be needed. In short, you have to find their ‘hot button’, their passion, or – to be cynical – their price. Once you have developed profiles of each of your audiences and determined these ‘hot buttons’, it’s time to get inside their heads. You do this with messaging.”

– Journal of Information Warfare (2002)"

2002 - alltså långt före Cambridge Analytica-avslöjanden där det här är exakt deras affärsmodell. Skillnaden mellan militär/underrättelsetjänst & kommersiella bolag är 20 år & när tillgängligheten till stordata blev möjlig. Dessa PsyOps har använts mot massan sedan WW1 & WW2 men idag används av FLERA aktörer i krigstid & fredstid.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-03-25 kl. 02:46.
Citera
2020-03-25, 02:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
TI-sällskapet du...

Jag kan bara säkerställa det jag upplevt & observerat. Men kan det vara så att vissa i tråden är verkligen utsatta för det de beskriver? Skrämmande tanke - eller hur?
Citera
2020-04-02, 17:41
Medlem
Är det någon i tråden som sett några av de grupper inom sociala medier som förövarna nyttjar i sin övervakning och stalking?
Citera
2020-04-04, 05:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ackerson
Är det någon i tråden som sett några av de grupper inom sociala medier som förövarna nyttjar i sin övervakning och stalking?

Vilka grupper syftar du på?

Även politiker såsom Europaparlamentariker har aktivt deltagit i dessa psykologiska operationer. Även de som verkar FÖR privatlivsskydd, rätt till privatliv & integritet. På samma sätt som poliser deltar - de blundar för det som är olagligt, oetiskt, omoraliskt & går emot deras egna offentliga åsikter & värderingar.

Från en TI:s perspektiv ser de ut som hycklare & lögnare utan dess like - inte minst ser de ut som hemligt kriminella som medvetet deltar i de facto organiserad brottslighet mot en specifik individ samtidigt som de hemlighåller det & aktivt gaslight:ar en TI. De leker direkt --men framförallt indirekt-- med en persons mentala hälsa, fysiska välmående, jobb/studier & framtid.

De inser inte att de deltar i en grupp som menar dödligt allvar. De tror verkligen på det dessa som handhar operationen & inte flera vittnesmål online. Troligen för all dåligt information som finns online om de utsatta. Det är m.a.o. en riktig informationsoperation alt. -krig & regeringar/stater är iblandade på många sätt.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-04-04 kl. 06:02.
Citera
2020-04-04, 22:36
Medlem
Det finns vad jag kan se ingenting som tyder på att gang stalking i sin beskrivna form verkligen förekommer, men likartade fenomen gör det däremot. Man tycks ha tagit fenomenet med folks tendens att övervaka och förfölja vissa individer och skapat ett intrikat system av fantasier, trots att det grundläggande fenomenet är tillräckligt verkligt men förstås inte lika spännande.

I sin verkliga form är även jag utsatt för gang stalking, men det är inte så avancerat och grundar sig mest i mitt eget dåliga beteende som gjorde att jag fick en måltavla på min rygg. Det fick sig sedan ett eget liv genom att "gang stalkare" triggar varandra och nya individer att ge sig in i spelet.

Man vänjer sig inte vid att leva under ett hot som förmodligen skulle kunna bli dödligt. I mitt fall vet jag inte om de kommer göra slut på mig eller nöja sig med att visa mig att jag är under uppsikt och att de hatar mig, för att göra mig nervös. I ett annat land hade jag förmodligen varit säker, men jag vill inte lämna min familj och skulle ändå inte klara mig ekonomiskt. Så jag är kvar, än så länge.
Citera
2020-04-05, 04:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epsy
Det finns vad jag kan se ingenting som tyder på att gang stalking i sin beskrivna form verkligen förekommer, men likartade fenomen gör det däremot. Man tycks ha tagit fenomenet med folks tendens att övervaka och förfölja vissa individer och skapat ett intrikat system av fantasier, trots att det grundläggande fenomenet är tillräckligt verkligt men förstås inte lika spännande.

I sin verkliga form är även jag utsatt för gang stalking, men det är inte så avancerat och grundar sig mest i mitt eget dåliga beteende som gjorde att jag fick en måltavla på min rygg. Det fick sig sedan ett eget liv genom att "gang stalkare" triggar varandra och nya individer att ge sig in i spelet.

Man vänjer sig inte vid att leva under ett hot som förmodligen skulle kunna bli dödligt. I mitt fall vet jag inte om de kommer göra slut på mig eller nöja sig med att visa mig att jag är under uppsikt och att de hatar mig, för att göra mig nervös. I ett annat land hade jag förmodligen varit säker, men jag vill inte lämna min familj och skulle ändå inte klara mig ekonomiskt. Så jag är kvar, än så länge.

Det de inblandade gör är de facto kriminellt & personer som du & jag reagerar starkt mot orättvisa även till stor personlig kostnad. Hur ska några få riktiga TI:s världen över bevisa att vi & därmed massan är styrd omedvetet, indirekt & i hemlighet? (Tips: "The Great Hack"-Netflixdokumentären) Få TI:s är påverkade medvetet, direkt & öppet - känt term: "påverkansoperation"

En populär tes som cirkulerar i TI-sällskapet är att de ansvariga vill att vi ska vara medvetna om de psykologiska operationer då dessa blir mer effektiva (efter en tids hemlig påverkan) - gang stalkers kan då exempelvis gaslight:a en TI. Kanske är det för få riktiga TI:s som står emot det system som agerar mot oss.

I andra nyheter: det verkar som att ökända --falska-- TI:s Dr Horton & Dr Karlstrom har slutat prata offentligt sedan december - tog deras hemliga CIA-kontrakt & CIA-cash slut vid årsskiftet? *sarkasm* Vi får se vilka tar över det vakuum i TI-sällskapet.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-04-05 kl. 04:40.
Citera
2020-04-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det de inblandade gör är de facto kriminellt & personer som du & jag reagerar starkt mot orättvisa även till stor personlig kostnad. Hur ska några få riktiga TI:s världen över bevisa att vi & därmed massan är styrd omedvetet, indirekt & i hemlighet? (Tips: "The Great Hack"-Netflixdokumentären) Få TI:s är påverkade medvetet, direkt & öppet - känt term: "påverkansoperation"

En populär tes som cirkulerar i TI-sällskapet är att de ansvariga vill att vi ska vara medvetna om de psykologiska operationer då dessa blir mer effektiva (efter en tids hemlig påverkan) - gang stalkers kan då exempelvis gaslight:a en TI. Kanske är det för få riktiga TI:s som står emot det system som agerar mot oss.

I andra nyheter: det verkar som att ökända --falska-- TI:s Dr Horton & Dr Karlstrom har slutat prata offentligt sedan december - tog deras hemliga CIA-kontrakt & CIA-cash slut vid årsskiftet? *sarkasm* Vi får se vilka tar över det vakuum i TI-sällskapet.

Fast i mitt fall började det med att jag var en dålig människa, inte för att jag reagerade mot några orättvisor. Sedan har det gått sig ett eget liv, men visst är det kriminellt ändå.

Du tror inte att de flesta TI:s bara har fantasier som bottnar i antingen skuldkänslor eller en önskan om att vara mer viktiga? Det som beskrivs om gang stalking skulle aldrig anses ekonomiskt försvarbart. I mitt fall är det däremot mestadels vanligt folk som gör det för nöjes skull på sin fritid med hjälp av framförallt sociala medier, så det innebär ingen kostnad för någon myndighet. Enda undantaget är att jag en gång uttryckte mig olämpligt i sociala medier och därför blev buggad och övervakad av Säpo, vilket jag fortfarande är, men det innebär inga enorma kostnader. De insåg att jag var nära att avslöja hemligheter om vad som försiggår i bakgrunden i landet, så jag hamnade förmodligen på någon sån lista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in