Citat:
Ursprungligen postat av
Kontorjavel
Tänk om utfallet de vill driva mig till är självmord, och att de utnyttjar mitt sociala nätverk samt vänner som "nyttiga idioter" för att driva in mig på en traumatiserande bana, där jag eventuellt bryter ihop och tar mitt liv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
På bar gärning: En Targeted Individual i mitt hemland råkade ut för en ny typ av stalking då det hela såg ut som en utbildning av nya gang stalkers och TI beslutade sig för att filma.
Instruktören som fastnade på film visade sig vara:
Deme Tamas - överstelöjtnant, nvsz ptvszi, ah biträdande avdelningschef (National Defense Service i Ungern)
Tidigare vid livvaktsavdelningen vid nationella detektiv kontoret (életvédelmi osztály vezetője a Nemzeti Nyomozó Irodánal (NNI))
TI video där han syns:
https://www.youtube.com/watch?v=dbXECd9gwbQ
NVSZ hemsida:
https://nvsz.hu/szervezet/nemzeti-vedelmi-szolgalat/ptvsz-igazgatosag
Citat:
Ursprungligen postat av
tarjaa
Signalspaning, du postar onekligen intressanta saker här, eller?? Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men min magkänsla om dig är kluven så att säga... Du får ta och ge mig något av substans, antingen här eller i pm. Jag vill tro att du är en god guy men jag måste säga att jag har en del tvivel.
Att detta pågår hyser jag inget som helst tvivel över dock...
Det här blir en synopsis...
I dagens Kina övervakas 100-tals miljoner kineser dagligen genom inte-så-avancerade IKT-medel (kameror, avlyssning, chattprogram, e-mail, mikrofoner, spionprogram, 4G/5G, internet, sociala medier) men stordata analyseras av avancerat A.I. & det görs i realtid. Intelligensen som genereras används för att bokstavligen styra beteende via IKT-medel & media samt & utföra polisiära åtgärder mot skyldiga & oskyldiga. Denna sociala engineering-program kallas för "Social Credit Score"-system som direkt styrs av den kinesiska eliten - det kommunistiska partiet a.k.a. staten.
Jag skulle uppskatta att
omkring 10 procent av modern västerländsk befolkning är ovetande övervakad varje dag via IKT-medel så som Targeted Individuals är. Däremot är en promille av den populationen
riktiga Targeted Indivduals (de flesta
OVETANDE) - ALLTSÅ de personer som de facto eliten vill påverka på något sätt, utnyttja för en agenda, experimentera på &/eller samla information om - de bestämmer om en TI ska bli "Gang Stalkad" & inte enbart --passivt-- övervakad. Vidare så är jag övertygad att alla i en Targeted Individuals sociala nätverk är övervakade via IKT-medel. Skillnaden är den att en Targeted Individual har fysiska personer som övervakar & skapar psykologiska operationer (HUMINT-resurser) i råd med informationen som samlas av SIGINT-operationen (IKT-medel). En HUMINT-rersurs kan vara vem som helst i samhället som övertygas att de facto samla information om & även påverkan målpersonens psykologi, religion, politik & socio-ekonomi. En Targeted Individual är ofta
INTE en objektivt ointressan --vanlig-- Svensson.
Även eliten har en religion som de använder för sin agenda & jag tror att det är kristendomen. Därför är det populärt i TI/GS-sällskapet med demoner, änglar, anti-kristus, djävulen etc. Vidare så är 75% av teorier & teser i TI/GS-sällskapet
VANLIGA bland grupper i alternativa sällskap (t.ex. UFO) & medier (t.ex. CoastToCoastAM). Det som är särskilt unikt med TI/GS-sällskapet är det finns en aktiv desinformationskampanj i massmedia mot de som de facto blir påverkade & övervakade 24/7 samt att mycket är riktad mot en förklaringsmodell som innefattar koncept inom kristendomen & "Illuminati" där gemensamma nämnaren är "The Anti-Christ" vilket ska vara ledaren av Illuminati & styra alternativet till kristendomen. Å ena sidan tror katoliker är psykopater är demoner & "empater" (empatiska) är nära änglar. Det som också är gemensamt är att kristna sekter/kulter/sällskap (t.ex. Frimurare) & Illuminati (liten del av t.ex. Frimurartoppen) är att de tror på en ledare & en skapare samt att allt har ett syfte. Det finns 10-tals miljoner världen runt som vill föra in --med tvång & kraft-- "Kingdom of God" alltså social engineer denna värld så den efterliknar det som står i religiösa texter (t.ex Bibeln) samt straffa & leva enligt teokratiska lagar.
Vem här på Flashback kan hävda att de vet hur toppeliten på några tusen i världen resonerar & varför de väljer ut att spionera på vissa individer?
Flashbackpsykologer här i forumet hävdar att vi inte är "friska" samtidigt som de hävdar att de som utför det här måste vara psykopater - men inget stämmer.
Tänk till. I UFO-sällskapet finns många som "tror" på något de aldrig sett eller rört fysiskt men fått lära sig huvudsakligen via
massmedia. Vad talar massmedia om TI/GS-sällskapet? Har ni sett "The Game" eller "The Great Hack" eller VICE-episoder? Litar ni på massmedia nu för tiden?
Det som är av intresse i TI/GS-sällskapet är att folk vet om en person är utsatt men väljer att aktivt förneka det i syfte att utverka psykologisk effekt på målpersonen & därmed styra dennes livssituation eller kanske se om en person är "frisk" - men att göra så i flera år eller decennium är inte normalt i någon mening. Massmedias funktion i det hela är att hjälpa till att stödja "Gang Stalkers" som aktivt "Gaslightar" en målperson - de facto världen vänder sig mot en målperson & det är en uppfattning som de kanske vill inge.
Det här kallas för "Perception Management".
Sverige ska vara ett hyperrationellt land & folk. Vilka tror ni eliten investerar mest i att manipulera - de rationella eller de irrationella? Tror ni att USA är ett "fritt" land? Det är ett öppet land men samtidigt är det i öppna demokratier som de mest avancerade, komplexa & intensiva psykologiska operationer finns. Tror mig inte? Se "The Great Hack"-Netflixdokumentären.
Det "Gang Stalkers" gör är helt jävla olagligt men DE tror inte det.
Så länge människor har religiösa, ideologiska & politiska övertygelser kommer denna operation att finnas & Sveriges Rikets lagar & mänskliga rättigheter inte respekteras. "Gang Stalking" eller "Cause Stalking" (de facto lynchning) har funnits förr så som riktiga
häxjakter där ett vittnesmål var tillräcklig (fanns inga kameror, dokument, forensisk etc. förrän 1900-talet) för att för med sig samhället i att lyncha en person baserat på rädsla i kombination med religiösa (övernaturliga) övertygelser. Personer är även naturliga rädda för psykologiska sjuka personer, osynliga energivapen, psykopater, demoner & aliens samt att förlora en anhörig & döden - poängen är att de bl.a. använder
RÄDSLA för att driva & hemlighålla det här.
Hjärnan är som ett paraply - den fungerar inte om den inte är öppen. Men samtidigt är det just det som TI/GS-sällskapet trycker på - det övernaturliga, otänkbara & otroliga vare sig avancerade & allsmäktiga energivapen, satans allsmäktiga påverkan, allsmäktiga psykopater i samhället, avancerade IKT-vapen, hjärnavläsningsteknologi, oetiska kyrkor/sällskap (t.ex. Scientologikyrkan & deras "Fair Game"-policy) som tvingar sitt trossystem & teokratiska lagar/straff på måltavla etc.
Jag har säkerställt utan tvivel --genom bl.a. vittnesmål av "Gang Stalkers"-- att jag är övervakad & förföljd 24/7 & att de försöker påverka mig via andra & media. Det vet alla i min direkta omgivning sedan flera år tillbaka också tack vare min förklaring till dem om vad de egentligen deltar i & refererat till dokument & material online (efter 100-tals timmar av research om TI-relaterade ämnen). Jag har hållit min identitet hemlig i alla olika medier där jag är en riktig TI-aktivist --det finns minst lika många falska TI-aktivister som falska TI - 90%-- & allmänt aktivist mot övervakning & säkerhetstjänster & för privatlivsskydd, information & dataskydd. Nästan alla falska TI --exempelvis Dr Horton & några av hennes f.d. kollegor-- vill andra att tro att de är TI.
I.o.m. "The Great Hack"-Netflixdokumentären från 2019 vilket de facto handlade om Perception Management tycker jag att frontdörren till den hemliga gruppen bakom TI-operationen har ÖPPNATS. Idag alla som inte tror på bevis från riktiga TIs är ignoranta, rädda & dumma eller "Gang Stalkers". Även om det delvis handlar om psykologi & religion kan ingen blunda för det oetiska & omoraliska som pågår vilket bevisligen har förorsakat självmord (t.ex Myron May suicide-by-cop) & t.o.m. ökända skjutningar --om vi ska tro på massmedia-- så som Myron May & Aaron Alexis. Jag misstänker att många självmord & destruktion av personer (t.ex. inlagd på psyket, ekonomisk bankrupt &/eller alkoholism) sker lång före en målperson blir medveten om TI/GS-operationen & därmed talar om det till polisen & i forum online. Då blir det försent att göra något åt det & kanske blir anledning till självmord då informationen online är ett gift för riktiga TI/GS-utsatta & deras sociala nätverk.
Därför kan jag inte släppa det här även om folk varnat mig om mina avslöjanden & uttalanden samt att "de kommer döda dig [om du pratar om det]" - det här är i grunden kriminellt & farligt för ett ignorant samhälle. Jag försöker avslöja den riktiga osynliga handen.