2020-04-04, 11:16
Medlem
Trollsvanss avatar
Direkt efter brevet sprang Amilia in i bikten ”jag måste fråga en grej”

VA FAN!!!???
2020-04-04, 11:17
Medlem
__Alez__s avatar
Så fort Amilia inte fattar så ska hon in i bikten och få mer info.
2020-04-04, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tittade in i liven. Är Victoria och Jasmine helt plötsligt vänner igen? Igår var väl Victoria högt uppe på Jasmines lista över vilka som ska ut, för att hon "mår inte bra när hon är i huset"? Och nu sitter de och paktar??? Orkar inte mer alltsåååå.

Man hoppas ju lite att Frida väljer att rädda Sami, då bryr man sig inte öht om vem som åker ut på måndag och det hade varit rätt skönt. Samtidigt hade det varit gött om Sami kunde stå mot Victoria på måndag så man vet att hon ryker.

Jaja. Någon som har lust att skicka PM/citera mig när Frida ska göra sitt val? Orkar seriöst inte kolla mer nu haha.

Mensvärken är över, sa ju de att dom kommer bli polare snart igen och då är allt glömt. Men hon kan ju fortfarande lira med julia och sami om att få ut Amilia. Men då måste hon sparka in bollarna på sin kk, och få han gå ur sin lilla överenskommelse med Amilia att få ut Julia
2020-04-04, 11:18
Medlem
Jassa har flertalet gånger sagt att ingen kan lita på henne och att hon litar inte på någon. Hon vill inte känna lojalitet utan röstar utifrån de hon gillar bäst, vilka är Martin, Alex, Julia, Sami, Frida. Just nu. Sen är det bara strategiskt att prata med Victoria, hon gillar inte henne! Fattar inte varför ni blir så upprörda..
2020-04-04, 11:18
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tittade in i liven. Är Victoria och Jasmine helt plötsligt vänner igen? Igår var väl Victoria högt uppe på Jasmines lista över vilka som ska ut, för att hon "mår inte bra när hon är i huset"? Och nu sitter de och paktar??? Orkar inte mer alltsåååå.

Man hoppas ju lite att Frida väljer att rädda Sami, då bryr man sig inte öht om vem som åker ut på måndag och det hade varit rätt skönt. Samtidigt hade det varit gött om Sami kunde stå mot Victoria på måndag så man vet att hon ryker.

Jaja. Någon som har lust att skicka PM/citera mig när Frida ska göra sitt val? Orkar seriöst inte kolla mer nu haha.
Tänkte samma sak? Försöker Jasmine bara lura Victoria på något sätt så att Victoria ska tro att hon inte är högt upp på Jasmines lista eller hur tänker hon?
2020-04-04, 11:19
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Snälla frida välj martin/sami jag ber dig!!!

Inte Martin för fan, han paktar emot gula! Han älskar Amilia 🤢
2020-04-04, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Inte Martin för fan, han paktar emot gula! Han älskar Amilia 🤢

Han vill ha ut Amilia först.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Tänkte samma sak? Försöker Jasmine bara lura Victoria på något sätt så att Victoria ska tro att hon inte är högt upp på Jasmines lista eller hur tänker hon?

Svar ja! Hon lurar alla här mer än hon lurar Victoria. Jassa kommer rösta på de hon vill, hon luskar bara!
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag är så jävla trött på tösapågen alltså!! -var ärj Leännie?? Han skaaa sitta hääächhh emellan uss.
2020-04-04, 11:21
Medlem
__Alez__s avatar
Censur på utegården och sovrum2.
2020-04-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Frågan är om Jasmine är tillräckligt smart för att tänka så långt? Man kan väl hoppas att hon gör det i ett försök att eliminera sig som ett hot hos Victoria, och inte för att hon genuint vill spela med henne för att få ut typ Julia. Men man vet ju aldrig med henne, lol. Hon springer ju mellan grupperna hela tiden.
2020-04-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag är så jävla trött på tösapågen alltså!! -var ärj Leännie?? Han skaaa sitta hääächhh emellan uss.

Är spyfärdigt trött på hela den trion. Lennie var OK när han började ta avstånd från Amilia men nu går det knappt att titta på någon av dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in