2020-04-04, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Förmodligen aldrig eftersom hon inte vann tävlingen.

Skojar du eller? Hon va klart snabbast och lär vält mindre
2020-04-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Frida vann tävlingen, inte Julia.

Öö, jaha. Ja de gör förvisso ingenting, för hon säkrar sami hoppas ja
2020-04-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Skojar du eller? Hon va klart snabbast och lär vält mindre

Frida välte mindre och det var det tävlingen gick ut på.
2020-04-04, 11:08
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Trodde verkligen någon på Jasmine? Det Jasmine har gemensamt med julia och sami är att alla tre vill ha ut Amilia. Sen är de inget mer

Jag såg hur korkad Jassa var redan första veckan och jag insåg redan från början att hon skulle bli ett problem för Rainbow. Och precis så blev det ju. Sedan lämnade hon gänget med orden "you can rainbow me out".

Jassa och Martin är inte att lita på för någon därinne.
2020-04-04, 11:09
Medlem
Citat:
Frida välte mindre och det var det tävlingen gick ut på.

Ok. Jaja, gör ingenting, så länge inte amilia eller Lennie vann
2020-04-04, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag såg hur korkad Jassa var redan första veckan och jag insåg redan från början att hon skulle bli ett problem för Rainbow. Och precis så blev det ju. Sedan lämnade hon gänget med orden "you can rainbow me out".

Jag hade också lämnat om jag hade fått ett svärd i ryggen, det är det enda rätta.
2020-04-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Precis, speciellt nu när Martin gjort upp med Amilia också. Få ut Julia. Måste få ut Amilia nu. Hon är ett stort problem
2020-04-04, 11:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Jag hade också lämnat om jag hade fått ett svärd i ryggen, det är det enda rätta.

Förvisso. Men det Jassa gör nu är att gräva sin egen grav, fast det fattar hon inte.
2020-04-04, 11:12
Medlem
Honeyryders avatar
Man får känslan att Victoria är kanske 10 år äldre än Jassa, och säger inte det för att vara snäll mot Victoria..

När Jassa pratar om sex så låter det som när man själv var 15 och precis förlorat oskulden med sin första kärlek! Så kommer man på att hon är 26(!) år gammal!!!!!
2020-04-04, 11:13
Medlem
Tittade in i liven. Är Victoria och Jasmine helt plötsligt vänner igen? Igår var väl Victoria högt uppe på Jasmines lista över vilka som ska ut, för att hon "mår inte bra när hon är i huset"? Och nu sitter de och paktar??? Orkar inte mer alltsåååå.

Man hoppas ju lite att Frida väljer att rädda Sami, då bryr man sig inte öht om vem som åker ut på måndag och det hade varit rätt skönt. Samtidigt hade det varit gött om Sami kunde stå mot Victoria på måndag så man vet att hon ryker.

Jaja. Någon som har lust att skicka PM/citera mig när Frida ska göra sitt val? Orkar seriöst inte kolla mer nu haha.
2020-04-04, 11:13
Medlem
Snälla frida välj martin/sami jag ber dig!!!
2020-04-04, 11:14
Medlem
Egentligen hade jag dumpat Alex så fort som möjligt också, han är så otaktisk och kan inte spelet, livsfarligt och ha med en sån i sitt team

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in