2020-04-04, 07:31
Medlem
Antagligen en helt effektlös olja du injecerat helt i onödan,

Ut med märket
Citera
2020-04-04, 08:40
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle1997
Tjena grabbar skulle vilja ha lite åsikter från er kunniga eller dom som har provat sig själva!
Det är nämligen så att jag kört 1 ml av Test E och 1 ml EQ varje måndag och fredag i 15 veckor.
Nu har jag börjat på Nolva och gått på det i 2/3 veckor och tog idag ett S-Testosteron test som visade 22 och det är ju ett normal värde liksom borde det inte ligga mycket högre?
Första kuren inte gått upp i vikt, känns som jag fått skit saker eller vad tror ni?

Testo E 250mg/ml
EQ 200mg/ml
Elite Pharma

Som dom andra sa, när slutade du? Och om du har nolva i kroppen har du högre testo. Du ska mäta efter allt är ute.
Citera
2020-04-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Nu låter det lite som att du började med nolva direkt efter sista sticket?

Nej tog sista sticket en måndag och började med nolvan fredagen
Citera
2020-04-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zemp
Hur länge är det mellan sista sticket och provtagningen?
Men på 500mg test ew borde du gått upp! Åt du någon ai under kuren?
Jag trycker det känns lite lurigt iaf!

Oj blev lite rörigt men 3 veckor sedan sista sticket!
Ingen AI bara Testo E och bold
Citera
2020-04-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Som dom andra sa, när slutade du? Och om du har nolva i kroppen har du högre testo. Du ska mäta efter allt är ute.

Det är ungefär 3 veckor mellan sista sticket och provtagningen
Var rädd att det var skit grejer därför tog jag en test !
Citera
2020-04-04, 10:48
Medlem
Citat:
Oj blev lite rörigt men 3 veckor sedan sista sticket!
Ingen AI bara Testo E och bold

Tror att det efter 3v mycket möjligt kan ligga där. Men tycker du borde ökat i vikt på 15v. Har legat på test cyp ca 400mg ew i 5v och ökat ca 5kg.
Citera
2020-04-04, 11:44
Medlem
Citat:
Tror att det efter 3v mycket möjligt kan ligga där. Men tycker du borde ökat i vikt på 15v. Har legat på test cyp ca 400mg ew i 5v och ökat ca 5kg.

Tror du verkligen det efter långsamt testo och bold i 15 veckor går det ut kroppen så fort verkligen ?
Citera
2020-04-04, 12:38
Medlem
Citat:
Tror du verkligen det efter långsamt testo och bold i 15 veckor går det ut kroppen så fort verkligen ?

Vet inte riktigt vad värdena borde ligga på men efter 3v så ska man ju börja känna sig normal igen mest det jag tänker på. Men rätt övertygad om att din olja varit underdoserad eller rent av fake.
För på 15v på dem doserna ska det hända grejer.
Min första ”kur” var 350mg test prop ew i 5v och det hände rätt mkt på den korta tiden.
Citera
2020-04-04, 12:52
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt vad värdena borde ligga på men efter 3v så ska man ju börja känna sig normal igen mest det jag tänker på. Men rätt övertygad om att din olja varit underdoserad eller rent av fake.
För på 15v på dem doserna ska det hända grejer.
Min första ”kur” var 350mg test prop ew i 5v och det hände rätt mkt på den korta tiden.

Aah misstänker det men då borde det inte vara någon fara att köra en ny kur nu direkt eller borde man vänta 3 månader av ändå ?
Citera
2020-04-04, 12:56
Medlem
Citat:
Aah misstänker det men då borde det inte vara någon fara att köra en ny kur nu direkt eller borde man vänta 3 månader av ändå ?
Det vågar jag inte uttala mig om är själv nybörjare så.
Men jag hade nog köpt ett nytt märke och kört på
Citera
2020-04-04, 13:04
Medlem
Jag vet inte riktigt vad du har hittat på själv.
Varför började du med nolva så snabbt? 2-3 veckor efter sista sticket ska det vara. Inte 4-5 dagar.

Gör klart nolvan och gör ett nytt test 2 veckor efter sista nolvan och kolla vad du ligger på.
Citera
2020-04-04, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Jag vet inte riktigt vad du har hittat på själv.
Varför började du med nolva så snabbt? 2-3 veckor efter sista sticket ska det vara. Inte 4-5 dagar.

Gör klart nolvan och gör ett nytt test 2 veckor efter sista nolvan och kolla vad du ligger på.

Hmm jaha mer än vad jag visste det sa inte polaren som vart med ett tag, men tack ska tänka på det till nästa gång!
Varför ska jag göra ett nytt test tycker du 22 är normalvärde vad ska jag få ut utav ett till test?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in