Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Jag tänker så här - du sitter i Sverige som håller på att sjunka ner i ett moras av värdelös krishantering av en i övrigt inkompetent regering och det vore nästan komiskt hur dåligt dom skött detta om det inte vore för de tusentals personer som hade 20-30 år kvar av sina liv som kommer kvävas till döds med enorm ångest.
Då väljer du att gå all in och kritisera Trump, som för övrigt sköter detta jävligt mycket bättre än Sverige tillsamamns med Fauci och Cuomo.
Men du får såklart gnälla på Trump om du vill men om du hinner får du gärna ge Anders Tegnell och FHM en känga också.
Vad jag vet har jag ju faktiskt vart kritisk mot Tegnell en hel del.
Att du inte läst nåt mer vad jag skrivit än ett enda inlägg, där jag dessutom inte kritiserar Trump utan bara påpekar att han säger jävligt mycket som han sen inte håller, och därför ska man nog inte lita på vad han säger här just nu heller 100%
Så jag svarade på ett inlägg som försvarar Trump med att han lovat o fixa det ena och det andra med att ja det ska du nog inte lita stenhårt på iom att han också vräkt ur sig ren bullshit som att Mexiko ska betala för en jävla mur. (dem gjorde inte det sen nej och han släppte det bara o låtsades som ingenting)
Men då får du psykbryt för du har fått någon psykos på att Trump är världens bästa president bara för han tycker lika illa om invandrare som du så han kan inte göra något fel
Och då säger du jag får inte kritisera han utan o gnälla på Tegnell?
För det första, jag får gnälla på vem jag vill, diskuterar jag en person har jag INGEN SLM HELST SKYLDIGHET OCH KRITISERA MITT EGET LAND BARA FÖR JAG RÅKAR BO HÄR
det var bokstavligen det dummaste jag hört och då bör skämmas över ditt resonemang
Nummer två, jag har ju också krisirserat Tegnell massor så sug kuk din dumknullade lilla horunge