2020-04-03, 20:36
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Amilia om information om corona "vi fick veta att det finns fortfarande men allt är fine" ok..

Eeh? Snacka om att den information de fått är bristfällig.
Ingen tecken på att de bryter ihop som andra länder gjrode när de fick info.
2020-04-03, 20:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Men asså jag ljuger verkligen inte haha!
Reagerade då jag blev Chockad själv

Ingen aning vad han ska ha den till- men något som "man blir pigg av" säger man väl inte nej till.

Ofta INGEN kollade i kökskameran när BB ropade att Slussen var öppen?
Men det känns osannolikt. Sami har haft sömnproblem. Skulle han då vilja ta Concerta på kvällen? Eller skulle han ta den imorgon bitti? Han dricker ju kaffe. Det borde väl pigga upp.

Kan tilläggas för den som inte vet att EN Concertatablett (18mg, 36mg eller 54mg, vet inte vad Julia tar) inte är värsta pundardosen. Nu har ju jag grav ADHD, men att det skulle bli som en tripp har jag svårt att tro.
2020-04-03, 20:40
Medlem
kendallos avatar
Glasman live Q&A från riche just nu på instagram. Fan vad jag saknar honom i BB. Trodde inte att han skulle skapa sånt tomrum, såg honom mer som symbios med sami..

Idag, framstår glasman som en av de mest autentiska i huset, bortsett från sami.
2020-04-03, 20:41
Medlem
RashanBashans avatar
BB2020 måste nog endå ha bra med tittarsiffror, som inte väljer att lägga ner, vilket iofs kanske är bra... Men för mig är detta det tråkigaste "BB" ever!
2020-04-03, 20:41
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Varför utmana ödet för? Victoria kommer ju få stöd av Mergim och Amilias fans. Sami får inte riskera att åka!

För att Sami får sina egna... och alla andra i gula 🙈

Skulle t.ex. Martin stå mot någon ur rosa så åker förmodligen Martin, men ifall Sami står så är chansen betydligt större att han slår ut typ vem som helst. Så dom tänker väl typ så😊
2020-04-03, 20:43
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men det känns osannolikt. Sami har haft sömnproblem. Skulle han då vilja ta Concerta på kvällen? Eller skulle han ta den imorgon bitti? Han dricker ju kaffe. Det borde väl pigga upp.

Kan tilläggas för den som inte vet att EN Concertatablett (18mg, 36mg eller 54mg, vet inte vad Julia tar) inte är värsta pundardosen. Nu har ju jag grav ADHD, men att det skulle bli som en tripp har jag svårt att tro.

Med tanke på att Julia ligger och sover kan det ju helt klart varit lugnande typ?
Vet bara att hon bad om medicin och fick dubbel dos och sa till Sami att jag lägger ena på din säng..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Mesiga snickaren är en sån sliskig brat. Vi borde skicka ut honom så han kan fortsätta sin slagsmåls turne.
Brat? Han är en snickare från Åkersberga. Finns inget bratigt över honom i huvudtaget.
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ska anty komma in igen? Då slutar jag titta. Någon måtta får det vara

NEJ INGEN KOMMER ATT GÅ IN I BIGBROTHER NU. HUR SVÅRT ÄR DET ATT FÖRSTÅ?

Kan folk sluta spekulera om antyfjanty ska komma in nu?
2020-04-03, 20:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det är kanske inte så bra med Lennie kanske tycker om det? Tänk dig Lenpa trycka upp sin arm i Mergims lilla stjärt?!
Nej, fy vilken jävla bild jag fick i huvudet nu, din sjuka jävel!

*knäpper upp byxorna*

Ont: så de fick alkohol? Såg några sådana där jävla rosé-cider (whatever de heter, någon fjollig skit med 4%). Man kan typ inte bli full på sådant blask. Det kan vara gött att varva med några fyror en kväll, men då vill man väl gärna ha något med mer ös i utöver det. Om målet är fylla, förstås. Annars kan man bara sitta och sörpla i sig alkoläsken i godan ro, I guess.
2020-04-03, 20:44
Medlem
Jag stör mig på varje gång Amilia och Victoria öppnar munnen. Byter kamera direkt.
2020-04-03, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Eeh? Snacka om att den information de fått är bristfällig.
Ingen tecken på att de bryter ihop som andra länder gjrode när de fick info.

Allt är fine??! Hahaha. Okej heja Sverige. Heja Tegnell. ❤️
2020-04-03, 20:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Med tanke på att Julia ligger och sover kan det ju helt klart varit lugnande typ?
Vet bara att hon bad om medicin och fick dubbel dos och sa till Sami att jag lägger ena på din säng..
Ah okej. Men Sami hade väl tidigare fått okej på sömnmedel? Kan ha hört fel, men vi kan ju ha missat något där.

Vet att han haft samtal om det med någon i bikten. Då när han hade så jävla svårt att komma till ro. Om det då är samma medicin är det ju lugnt. Men vet inte ens om han någonsin började med någon medicin. Det var åtminstone snack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in