2020-04-03, 19:50
Medlem
Pastelclouds avatar
Dom får in lite alkohol
Julia: BIG BROTHER KAN JAG FÅ MIN MEDICIN??

BB: Julia gå till bikten

Julia: nu jävlar, är så jävla trött så nu blir jag pigg!
Jassa: oj ja nu blir set prata av..

Julia när hon kom ut ur bikten: Sami jag fick två doser, lägger ena på din säng!

Måste vara concerta typ?
2020-04-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Anty var inte poppis även på Facebook osv.

Om vi ska få ut Amilia så krävs det att hon möter nån annan älskad person

Som jassa, Lennie eller Sami.

Men på Måndag åker Victoria ut, hoppas Frida är smart o snackar ihop sig med Sami för han ska inte räddas, bättre att sami står mot Victoria för då är det 100% att Victoria åker.

Sen kan man ta Amilia direkt man får chansen att rösta ut henne inom 2-3v

Jag håller med till 100 %.

Och vi måste vara eniga. Idag kanske det var dom spridda röstningarna som gjorde att vi förlorade.
2020-04-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helrak
Anty kände ju ingen i produktionen, det gör tyvärr Amilia och dem har ju tydligt visat att dem vill att idioten ska vinna. Finns ingen mening med att rösta emot Amilia när hon räddas hela jävla tiden.

Jävla skit produktion som kan dra åt helvete.

Det visste jag inte. Trodde Anty kände hon den där rosa***. Känns som att det kommer bestämma ett tag till hur de vill att deltagarna ska stanna. Just nu känns det som att det är inriktade på att antingen ha ut Martin eller Victoria. Amilia vill dom ha kvar ett tag till men med tanke på hur hatad hon är kommer hon inte komma top 3. Men jag kan ha fel. Tycker det är kul att spåna tillsammans med alla flashbackare. Har stor respekt för er ✌️
2020-04-03, 19:54
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
826 kommentarer på BB Instagram ”Amilia räddad” bild. Typ 800 kommentarer om att det är riggat och att man avskyr henne. Resten som är kvar (26), är hennes fans som skrivit. Säger mycket om att det är stenriggat.
Det säger inte ett piss 🙄 folk har mycket enklare att uttrycka hat än att kärlek på sociala medier.
2020-04-03, 19:56
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Dom får in lite alkohol
Julia: BIG BROTHER KAN JAG FÅ MIN MEDICIN??

BB: Julia gå till bikten

Julia: nu jävlar, är så jävla trött så nu blir jag pigg!
Jassa: oj ja nu blir set prata av..

Julia när hon kom ut ur bikten: Sami jag fick två doser, lägger ena på din säng!

Måste vara concerta typ?

Julia har solklara missbrukartendenser. Alkoholism. Pillertrillare.
2020-04-03, 19:58
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Anty var inte poppis även på Facebook osv.

Om vi ska få ut Amilia så krävs det att hon möter nån annan älskad person

Som jassa, Lennie eller Sami.

Men på Måndag åker Victoria ut, hoppas Frida är smart o snackar ihop sig med Sami för han ska inte räddas, bättre att sami står mot Victoria för då är det 100% att Victoria åker.

Sen kan man ta Amilia direkt man får chansen att rösta ut henne inom 2-3v

Tror inte Jassa är älskad alls längre. Hon har varit så bitter, bitchig och hatande den här veckan så tror många väljer en trevligare att kolla på.
2020-04-03, 19:59
Bannlyst
Dom två senaste dagarna verkar produktionen gått ner i personal, alla aktiviteter slutar svintidigt.
Händer väl inget mer i kväll, händer väl inget mer förens på Måndag?
2020-04-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Kan någon återberätta vad gänget i poolrummet sa angående Mergims läggning lite mer EXAKT 😂☺️

Det vill jag också veta! 😂
2020-04-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Det visste jag inte. Trodde Anty kände hon den där rosa***. Känns som att det kommer bestämma ett tag till hur de vill att deltagarna ska stanna. Just nu känns det som att det är inriktade på att antingen ha ut Martin eller Victoria. Amilia vill dom ha kvar ett tag till men med tanke på hur hatad hon är kommer hon inte komma top 3. Men jag kan ha fel. Tycker det är kul att spåna tillsammans med alla flashbackare. Har stor respekt för er ✌️

Det är det som är omöjligt att veta. Mitt psyke kommer aldrig klara av att sitta och kolla om hon är kvar tills finalen, alltså topp 3-4. Mitt enda hopp nu är att iallafall Victoria eller papegojan Jasse åker fort som ögat!
2020-04-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Tror inte Jassa är älskad alls längre. Hon har varit så bitter, bitchig och hatande den här veckan så tror många väljer en trevligare att kolla på.

Varför utmana ödet för? Victoria kommer ju få stöd av Mergim och Amilias fans. Sami får inte riskera att åka!
2020-04-03, 20:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Anty lyckades vi ju slå ut. Trots att hon var superpoppis.
Hur svårt kan det då vara att få ut Amilia?
Amilia räddas av produktionen så vi får aldrig chans att ta ut henne.
Produktionen vet det, därför hon aldrig hänger löst.

BB riggat är ganska tydligt.
Undrar vad spelbolag tycker om det.
Om produktionen kan styra vem som vinner, så kan dom som är inblandade i produktionen satsa pengar på en deltagare som kommer vinna. Borde vara förbjudet.
2020-04-03, 20:12
Medlem
askungens avatar
Men hur äter Lennie? Hugger pastan rakt ner i tallriken!!
Någon som vet hur långt han kom i sveriges mästerkock??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in